• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 9-10.5.2009

Aloittaja Hönkki, syyskuu 10, 2008, 12:04:15

« edellinen - seuraava »

Puppe

#60
LainaaKannattaisiko kysellä hieman esim. Norjasta, Saksasta ja Sveitsistä (ainakin niissä sama päivä, kaikkialla Euroopassa ei) vaikuttaako tämä päivä siihen, etteivät ehkä tule?

Jonkinlaista tiedustelua voisi meileillä heittää??

LainaaToisaalta, monia urheilutapahtumia on muutenkin Äitienpäivänä

Nämä tosin ovat monesti sellaisia, joissa osallistuvat tekevät sitä "ammatikseen". Toki siitä suurimmissa unelmissa voisi joskus koko perheen tapahtuman saadakin... :roll:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

#61
Koko jutun pointti on nyt siinä, että toistaiseksi ainoa mukaan tuleva ulkomaalainen, saksalainen Beifuss, on jo varannut lentonsa ja hotellinsa. Jos siirrämme kisoja ja Beifuss ei pysty/suostu siirtämään lentojaan, niin hänelle tulee peruutusmaksu (en tiedä summaa). Oikeudenmukaisuuden nimissä minusta meidän kuuluisi maksaa tuo maksu, mutta ketkä meistä maksavat ihan tarkkaan ottaen ? Nekö jotka alunperin päättivät kisapäivämäärästä ? Nekö jotka vaativat päivämäärän muutosta ? Koko yhdistys, jolloin mukana myös hitaan pelaajat ?  Minä kenties yksin ?

Vihoviimeinen tempaus olisi siirtää kisat ja jättää peruutusmaksu Beifussin maksettavaksi. Sen jälkeen tänne olisi turha enää ikinä houkutella ketään ulkomaalaisia, koska tieto leviäisi hyvin nopeasti.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#62
LainaaJos siirrämme kisoja ja Beifuss ei pysty/suostu siirtämään lentojaan, niin hänelle tulee peruutusmaksu (en tiedä summaa).

ja sitten vielä pitäisi pyytää Beifussia todistamaan mikä tuo summa on ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

#63
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Koko jutun pointti on nyt siinä, että toistaiseksi ainoa mukaan tuleva ulkomaalainen, saksalainen Beifuss, on jo varannut lentonsa ja hotellinsa. Jos siirrämme kisoja ja Beifuss ei pysty/suostu siirtämään lentojaan, niin hänelle tulee peruutusmaksu (en tiedä summaa). Oikeudenmukaisuuden nimissä minusta meidän kuuluisi maksaa tuo maksu, mutta ketkä meistä maksavat ihan tarkkaan ottaen ? Nekö jotka alunperin päättivät kisapäivämäärästä ? Nekö jotka vaativat päivämäärän muutosta ? Koko yhdistys, jolloin mukana myös hitaan pelaajat ?  Minä kenties yksin ?

Vihoviimeinen tempaus olisi siirtää kisat ja jättää peruutusmaksu Beifussin maksettavaksi. Sen jälkeen tänne olisi turha enää ikinä houkutella ketään ulkomaalaisia, koska tieto leviäisi hyvin nopeasti.

jos siirtoon päädytään niin ehdottomasti yhdistys mielestäni maksaa tuon lentojen korvaamisen. se päädytäänkö, pitäisi päättää piakkoin.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

SouthernBoogieCat

#64
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Koko jutun pointti on nyt siinä, että toistaiseksi ainoa mukaan tuleva ulkomaalainen, saksalainen Beifuss, on jo varannut lentonsa ja hotellinsa. Jos siirrämme kisoja ja Beifuss ei pysty/suostu siirtämään lentojaan, niin hänelle tulee peruutusmaksu (en tiedä summaa). Oikeudenmukaisuuden nimissä minusta meidän kuuluisi maksaa tuo maksu, mutta ketkä meistä maksavat ihan tarkkaan ottaen ? Nekö jotka alunperin päättivät kisapäivämäärästä ? Nekö jotka vaativat päivämäärän muutosta ? Koko yhdistys, jolloin mukana myös hitaan pelaajat ?  Minä kenties yksin ?

Vihoviimeinen tempaus olisi siirtää kisat ja jättää peruutusmaksu Beifussin maksettavaksi. Sen jälkeen tänne olisi turha enää ikinä houkutella ketään ulkomaalaisia, koska tieto leviäisi hyvin nopeasti.

Mielestäni meidän pitäisi ajatella Beifussia ja pelata kisat suunnitelmien mukaan. Hänhän on ehkä joutunut tekemään järjestelyjä myös sen suhteen että pääsee matkustamaan esim. työnpuolesta (mikäli hänellä olisi lauantaina töitä). Sitäpaitsi eihän se hänen syy ole jos kisat pelataan ajankohtana joka ei kaikille sovi. Minusta on hienoa kun Suomeen saadaan ulkomaisia huippuja pelaamaan joten kisoja ei saa siirtää pikkujuttujen takia.  

Minusta olisi lisäksi kohtuutonta jos me subuliiton jäseninä joutuisimme maksamaan lisää siitä ettemme pääse pelaamaan. Jos jäsenet joutuvat maksamaan ylimääräistä tuon takia että pitäisi korvata toisen henkilön lentolipun siirto/peruutus niin sitten subuliitolla on jatkossa yksi jäsen vähemmän. En suostu maksamaan mitään ylimääräistä subuliittoon kuulumisesta kuin sen mitä vuositasolla nyt maksan liiton jäsenyydestä! Ehdoton ei lentolippujen korvaamiselle koska mielestäni niitä ei pidä edes siirtää/perua koska minusta kisat pitää pelata alkuperäisten suunnitelmien mukaan.

Eli: kisat pelataan 9.-10.5 kuten suunniteltu!!! Se on minun kantani liiton jäsenenä.

Zinga

#65
Eiköhän taas vähän rauhoituta. Hallitus käsittelee parhaillaan eri vaihtoehtoja. Hallituksella on myös varsin hyvä käsitys eri päivien vaikutuksista ulkomaisten pelaajien määriin ja kustannuksiin. Ei ruveta maalaamaan piruja seinille turhan päiten.

Äitienpäivästä sen verran, että loppujen lopuksi äitienpäivä on suuressa osassa subumaita (mm. Norja, Kreikka, Espanja, Portugali, Irlanti, UK, Puola ja Ranska) eri päivänä kuin Suomessa, joten sen suhteen nykyinen päivä ei aiheuttane ongelmia kansainvälisten pelaajien suhteen. Kotimaisille perheellisille tuo sunnuntai lienee suurempi ongelma.

Epis

#66
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"...me subuliiton jäseninä...
Vieläkö S. Paakkisen hallinnoima subbuteoliitto on hengissä ja aktiivinen? :offtopic:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#67
Kyselin norjalaisilta ja Tanskan Anders Buhl Hansenilta tulisivatko he todennäköisemmin pelaamaan jos turnaus olisi 6-7.6 (muita järkeviä viikonloppuja ei löytynyt). Norjalaisten kohdalla päivämäärällä ei taida olla suurempaa merkitystä siihen tulevatko vai eivät. Muut syyt ovat tärkeämpiä. Anders Buhl Hansen tulee todennäköisemmin jos kisat 9-10.5. Hippikseltä en ole saanut vastausta.

Minun puolesta asia loppuunkäsitelty. En ole siirron kannalla.

Olen pahoillani niiden puolesta, jotka eivät pysty osallistumaan 10.5 GP-kisaan. Pyydän anteeksi että tuli valittua tällainen viikonloppu. Päivämääriä valittaessa minulla ei ollut sellaista kalenteria, josta olisi nähnyt koska on äitienpäivä vuonna 2009.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#68
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Olen pahoillani niiden puolesta, jotka eivät pysty osallistumaan 10.5 GP-kisaan. Pyydän anteeksi että tuli valittua tällainen viikonloppu. Päivämääriä valittaessa minulla ei ollut sellaista kalenteria, josta olisi nähnyt koska on äitienpäivä vuonna 2009.
Eipä tuota äitienpäivää tainnut muidenkaan hallituslaisten kalenterissa olla päivää päätettäessä. Moka (jos se sellainen oli) on koko hallituksen. Tällä kuitenkin mennään ja toivottavasti mahdollisimman moni pystyy järjestämään ohjelmansa siten, ettei Helsinki Open jää väliin.

Ilmoittakaa minulle (sähköposti paras tapa) minä päivinä olette tai ette ole tulossa Helsinki Openiin. Päivitän ilmoittautumisten perusteella kisojen www-sivuja. Lisäksi muistuttaisin jäsenmaksusta ja yhteystietojen ilmoittamisesta minulle (Lisätietoja).

Rossonero

#69
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Koko jutun pointti on nyt siinä, että toistaiseksi ainoa mukaan tuleva ulkomaalainen, saksalainen Beifuss, on jo varannut lentonsa ja hotellinsa. Jos siirrämme kisoja ja Beifuss ei pysty/suostu siirtämään lentojaan, niin hänelle tulee peruutusmaksu (en tiedä summaa). Oikeudenmukaisuuden nimissä minusta meidän kuuluisi maksaa tuo maksu, mutta ketkä meistä maksavat ihan tarkkaan ottaen ? Nekö jotka alunperin päättivät kisapäivämäärästä ? Nekö jotka vaativat päivämäärän muutosta ? Koko yhdistys, jolloin mukana myös hitaan pelaajat ?  Minä kenties yksin ?

Ei kai tämä korvausasia voi olla koko jutun pointti? Minkälaista suurta kansainvälistä kisaa järjestetään yhden ihmisen mukaan, kun ei ole edes vielä tietoa tilanteen vaikutuksesta kokonaisuuteen. Jos toisena ajankohtana tulee 10 ulkomaalaista, niin saamme jo aika mukavasti korvattua tuota maksua, jonka suuruuskin pitäisi tietää ennen panikointia.

Maksu kuuluu tietenkin yhdistykselle, joka on vastuussa mokasta. Yhdistyksen jäsenet ovat valinneet hallituksen, joka on mokannut päivämäärässä (en syyttele, olisin itse ehkä ollut yhtä pihalla tuosta), joten yhdistyksen jäsenet kaikki kärsivät välillisesti. Ensi syksynä voi sitten äänestämällä vaikuttaa tulevaan hallitukseen, jos haluaa.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Vihoviimeinen tempaus olisi siirtää kisat ja jättää peruutusmaksu Beifussin maksettavaksi. Sen jälkeen tänne olisi turha enää ikinä houkutella ketään ulkomaalaisia, koska tieto leviäisi hyvin nopeasti.

Eiköhän tuo Beifusskin siirtämisen ymmärtäisi, jos sen kunnolla ja hövelisti selittäisi. Tuosta maksun jättämisestä Beifussille ei toivottavasti edes keskustella hallituksen suljetuissa kokouksissa.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"ja sitten vielä pitäisi pyytää Beifussia todistamaan mikä tuo summa on ?

Voimme varmasti luottaa pienen lajin harvoihin pelaajiin. Jos taas tarvitaan kirjanpitoa varten todistus, niin eiköhän Beifuss saa peruutusmaksusta spostin tai sähköisen kuitin, jonka voi lähettää meille spostissa.

Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Äitienpäivästä sen verran, että loppujen lopuksi äitienpäivä on suuressa osassa subumaita (mm. Norja, Kreikka, Espanja, Portugali, Irlanti, UK, Puola ja Ranska) eri päivänä kuin Suomessa, joten sen suhteen nykyinen päivä ei aiheuttane ongelmia kansainvälisten pelaajien suhteen. Kotimaisille perheellisille tuo sunnuntai lienee suurempi ongelma.

Ihmettelen hieman tuota kommenttia, kun katsoo listaa maista (alla), joissa päivä on sama kuin Suomessa. Lihavoidulla merkattu mielestäni aika monta tärkeätä subumaata, joista osa tärkeitä myös meidän kisojemme potentiaalisina vieraina (potentiaalisempina kuin esim. Espanja tai Portugali).

Australia, Itävalta, Belgia, Brasilia, Kanada, Kiina, Tanska, Viro, Suomi, Saksa, Hongkong, Italia, Japani, Latvia, Malta, Alankomaat, Uusi-Seelanti, Peru, Singapore, Slovakia, Sveitsi, Taiwan, Turkki, Yhdysvallat, Kuuba

Näistä maista monessa Äitienpäivä lienee merkittävämpikin kuin Suomessa.

Uskon silti hallituksen päätyvän johonkin ratkaisuun, jonka mukaan mennään. Keskustelua on silti syytä käydä myös avoimesti, jotta hallituksin tietää mitä sen valinnut jäsenistö on mieltä. Uskoisin myös erilaisia näkökohtia löytyvän paremmin, kun keskustelua käydään täälläkin - ja tietenkin tunteella.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Kyselin norjalaisilta ja Tanskan Anders Buhl Hansenilta tulisivatko he todennäköisemmin pelaamaan jos turnaus olisi 6-7.6 (muita järkeviä viikonloppuja ei löytynyt). Norjalaisten kohdalla päivämäärällä ei taida olla suurempaa merkitystä siihen tulevatko vai eivät. Muut syyt ovat tärkeämpiä. Anders Buhl Hansen tulee todennäköisemmin jos kisat 9-10.5. Hippikseltä en ole saanut vastausta.

Minun puolesta asia loppuunkäsitelty. En ole siirron kannalla.

Eipä kauan kestänyt selvittely, eikä ollut erityisen kattava, jos halutaan kisoja kehittää.

Otetaanpa nyt, herranjestas, yhteyttä noiden muiden potentiaalisten samana päivänä Äitienpäivää viettävien maiden liittoihin yhteyttä, ja kysytään miten uskovat asian vaikuttavan.

Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Olen pahoillani niiden puolesta, jotka eivät pysty osallistumaan 10.5 GP-kisaan. Pyydän anteeksi että tuli valittua tällainen viikonloppu. Päivämääriä valittaessa minulla ei ollut sellaista kalenteria, josta olisi nähnyt koska on äitienpäivä vuonna 2009.
Eipä tuota äitienpäivää tainnut muidenkaan hallituslaisten kalenterissa olla päivää päätettäessä. Moka (jos se sellainen oli) on koko hallituksen.

Äitienpäivä on joka toisena toukokuun sunnuntaina. Ei siihen tarvita kalenteria. Mutta näin voi käydä. Ikävämpää on, että asiaa ei tämän enempää ole selvitelty, ja nyt jo päätettiin. Olisin odottanut laajempaa yhteydenottoa ulkomaille mm. Hollantiin ja Saksaan, sekä kattavaa kyselyä suomalaispelaajien tilanteesta.

Nyt tulee joka tapauksessa tynkäkisat, joka on todella ikävää.

Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Tällä kuitenkin mennään ja toivottavasti mahdollisimman moni pystyy järjestämään ohjelmansa siten, ettei Helsinki Open jää väliin.

Ikävä kyllä tässä ei ole kyse ohjelman järjestämisestä, ellei sitten luota tippuvansa heti ja lähde samantien pois. Koko päivä ja viikonloppuhan tuossa menee, joten kyse on erittäin hankalasta tilanteesta ainakin kaikissa lapsiperheissä sekä toki niillä, joiden äiti ei asu pääkaupunkiseudulla, eli vierailu vaatii matkustamista.

Tuntuu siltä, että aika moni ei ymmärrä kuinka hankala tilanne tuo todella on. Siinä ei yksi Beifuss paljon paina, kun mieheltä ei edes ole kysytty kuinka pahasti ottaisi peruutuksen, jos me korvaisimme peruutusmaksun.

Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Mielestäni meidän pitäisi ajatella Beifussia ja pelata kisat suunnitelmien mukaan. Hänhän on ehkä joutunut tekemään järjestelyjä myös sen suhteen että pääsee matkustamaan esim. työnpuolesta (mikäli hänellä olisi lauantaina töitä). Sitäpaitsi eihän se hänen syy ole jos kisat pelataan ajankohtana joka ei kaikille sovi. Minusta on hienoa kun Suomeen saadaan ulkomaisia huippuja pelaamaan joten kisoja ei saa siirtää pikkujuttujen takia.

Luitkohan aiempaa tekstiäni ollenkaan? Ei ole edes kyselty kuinka moni jättää tulematta Äitienpäivän takia. Millä tavalla on automaattisesti hienoa, että saamme yhden ulkomaalaisen "huipun" (Beifussin todellista tasoa en tiedä) tänne, jos olisi mahdollista saada enemmän.

Kyse ei todellakaan ole mistään pikkujutusta. Sen kertoo sekin, että monet suomalaisistakin ovat jäämässä pois kauden kovimmista kisoista.

Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Minusta olisi lisäksi kohtuutonta jos me subuliiton jäseninä joutuisimme maksamaan lisää siitä ettemme pääse pelaamaan.

Ei ole kyse siitä, ettemme pääsisi pelaamaan. Kyse on siitä, milloin pelataan. Minä ainakin maksan mieluummin lisää siitä, että kisat onnistuvat ja paikalla on sekä suomalaiset huiput että ulkomaalaisia enemmän kuin yksi. Ja siitä, että voin osallistua ilman kauheata säätöä kotona.

Yhdistyksestä voi halutessaan erota tai äänestää syksyllä epäluottamusta hallitukselle, jos tällainen kismittää. Yhdistyksen jäsenmaksu sekä kilpailumaksut ovat nyt jo aivan naurettavan pieniä, ja kaikki järjestely tapahtuu aktiivisten talkootyönä. On siis kohtuutonta nissuttaa pikkuasioista.

Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Jos jäsenet joutuvat maksamaan ylimääräistä tuon takia että pitäisi korvata toisen henkilön lentolipun siirto/peruutus niin sitten subuliitolla on jatkossa yksi jäsen vähemmän. En suostu maksamaan mitään ylimääräistä subuliittoon kuulumisesta kuin sen mitä vuositasolla nyt maksan liiton jäsenyydestä! Ehdoton ei lentolippujen korvaamiselle koska mielestäni niitä ei pidä edes siirtää/perua koska minusta kisat pitää pelata alkuperäisten suunnitelmien mukaan.

Et sinä mitään ylimääräistä maksakaan. Yhdistys maksaa, ja kerää rahat parhaaksi katsomallaan tavalla. Yhtä lailla voisi valittaa, että yhdistys järjestää "jäsenien rahoilla" turnauksen, johon suurimmalla osalla on vaikeuksia päästä.

Ehdotankin yhdistyksen jäsenmaksun tuplaamista ensi vuodesta alkaen, ja kisamaksujen nostamista samalla.

Jokainen päättää itse onko yhdistyksen toiminnassa mukana. Jos on niin kiittämätön kaikkea yhdistyksessä tehtävää työtä kohtaan, että eroaa tällaisen takia, niin sitten eroaa.

Puppe

#70
LainaaEnsi syksynä voi sitten äänestämällä vaikuttaa tulevaan hallitukseen, jos haluaa.

Oppositio taitaa tehdä välikysymyksen... 8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

#71
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"..Ehdotankin yhdistyksen jäsenmaksun tuplaamista ensi vuodesta alkaen..
Kannatetaan.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Zinga

#72
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Yhdistyksen jäsenet ovat valinneet hallituksen, joka on mokannut päivämäärässä (en syyttele, olisin itse ollut yhtä pihalla tuosta), joten yhdistyksen jäsenet kaikki kärsivät välillisesti. Ensi syksynä voi sitten äänestämällä vaikuttaa tulevaan hallitukseen, jos haluaa.
Jos et muista, olit itse hallituksessa, kun Helsinki Openin päivämäärä päätettiin. :wink: Päivästä päätettiin jo viime vuoden kesällä.

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Vihoviimeinen tempaus olisi siirtää kisat ja jättää peruutusmaksu Beifussin maksettavaksi. Sen jälkeen tänne olisi turha enää ikinä houkutella ketään ulkomaalaisia, koska tieto leviäisi hyvin nopeasti.
Eiköhän tuo Beifusskin siirtämisen ymmärtäisi, jos sen kunnolla ja hövelisti selittäisi. Tuosta maksun jättämisestä Beifussille ei toivottavasti edes keskustella hallituksen suljetuissa kokouksissa.
En ainakaan itse ymmärtäisi, jos olisin ostanut lentoliput ja varannut hotellit ulkomaille kisoihin.

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Äitienpäivästä sen verran, että loppujen lopuksi äitienpäivä on suuressa osassa subumaita (mm. Norja, Kreikka, Espanja, Portugali, Irlanti, UK, Puola ja Ranska) eri päivänä kuin Suomessa, joten sen suhteen nykyinen päivä ei aiheuttane ongelmia kansainvälisten pelaajien suhteen. Kotimaisille perheellisille tuo sunnuntai lienee suurempi ongelma.
Ihmettelen hieman tuota kommenttia, kun katsoo listaa maista (alla), joissa päivä on sama kuin Suomessa. Näistä maista monessa Äitienpäivä lienee merkittävämpikin kuin Suomessa.
Potentiaalisimmat maat ovat varmaan Pohjoismaat, joista pelaajat ovat ilmoittaneet että nykyinen päivä on joko paras mahdollinen tai sitten päivämäärällä ei ole väliä. On totta, että äitienpäivällä voi olla vaikutusta joidenkin pelaajien tänne tulemiseen mainitsemistasi maista. Toisaalta tämän hetken ainoa ulkolainen pelaaja tulee maasta, jossa äitienpäivä on kisojen aikana. Todellista tilannetta ei voi tietää, mutta hallitus (lähinnä Hönkki) on mahdollisuuksien mukaan selvittänyt tilannetta.

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Uskon silti hallituksen päätyvän johonkin ratkaisuun, jonka mukaan mennään. Keskustelua on silti syytä käydä myös avoimesti, jotta hallituksin tietää mitä sen valinnut jäsenistö on mieltä. Uskoisin myös erilaisia näkökohtia löytyvän paremmin, kun keskustelua käydään täälläkin - ja tietenkin tunteella.
Totta kai keskustelua asiasta voi ja pitääkin käydä avoimesti. Keskustelussa on vain huomioitava, että hallituksella on paljon tietoa, joita ei yleisessä keskustelussa voi kierrättää ja joka vaikuttaa päätökseen.

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Minun puolesta asia loppuunkäsitelty. En ole siirron kannalla.
Eipä kauan kestänyt selvittely, eikä ollut erityisen kattava, jos halutaan kisoja kehittää.

Otetaanpa nyt, herranjestas, yhteyttä noiden muiden potentiaalisten samana päivänä Äitienpäivää viettävien maiden liittoihin yhteyttä, ja kysytään miten uskovat asian vaikuttavan.
Mistä tiedät, ettei näin ole jo tehty?

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Olen pahoillani niiden puolesta, jotka eivät pysty osallistumaan 10.5 GP-kisaan. Pyydän anteeksi että tuli valittua tällainen viikonloppu. Päivämääriä valittaessa minulla ei ollut sellaista kalenteria, josta olisi nähnyt koska on äitienpäivä vuonna 2009.
Eipä tuota äitienpäivää tainnut muidenkaan hallituslaisten kalenterissa olla päivää päätettäessä. Moka (jos se sellainen oli) on koko hallituksen.
Äitienpäivä on joka toisena toukokuun sunnuntaina. Ei siihen tarvita kalenteria. Mutta näin voi käydä.
Hyvä että huomasit tämän jo viime kesänä.

Zinga

#73
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"..Ehdotankin yhdistyksen jäsenmaksun tuplaamista ensi vuodesta alkaen..
Kannatetaan.
Sekin olisi jo hyvä alku, jos pelaajat maksaisivat sen nykyisen suuruisen jäsenmaksun.

Epis

#74
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"..Ehdotankin yhdistyksen jäsenmaksun tuplaamista ensi vuodesta alkaen..
Kannatetaan.
Sekin olisi jo hyvä alku, jos pelaajat maksaisivat sen nykyisen suuruisen jäsenmaksun.
Nyt rupesin epäilemään olenko maksanut? Mielestäni olen... :oops:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!