• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

K-Maija 24.2.

Aloittaja Rossonero, helmikuu 21, 2010, 15:57:10

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Olisiko tulijoita keskiviikkona? Voisin pelata Puun kanssa (toki muidenkin, jos joku pääsee) jo päivällä, ja seitsemään asti, jos muita olisi tulossa jossain vaiheessa.

Hovimestari


Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 21, 2010, 15:57:10
Olisiko tulijoita keskiviikkona? Voisin pelata Puun kanssa (toki muidenkin, jos joku pääsee) jo päivällä, ja seitsemään asti, jos muita olisi tulossa jossain vaiheessa.

Mahdollisesti pääsen mutta varma vasta tiistaina...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Minulle ja Puulle sopii aloittaa vaikka puolenpäivän tienoissa. Olisiko joku muu tulossa, ja mihin aikaan? Minulle sopii pelit n. klo 19 asti, mutta aloitusaika riippuu siitä tuleeko muita.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Pelaamm Puun kanssa jo aikaisemmin, mutta kyllä minun osaltani pari peliä Hönkille tulee, jos tulee klo 17. Lähden siis n. klo 19. Puulle saattaa käydä senkin jälkeen, en tiedä siitä.

Onko muita tulijoita?

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 23, 2010, 15:52:13
Pelaamm Puun kanssa jo aikaisemmin, mutta kyllä minun osaltani pari peliä Hönkille tulee, jos tulee klo 17. Lähden siis n. klo 19. Puulle saattaa käydä senkin jälkeen, en tiedä siitä.

Onko muita tulijoita?

Näillä näkymin voisin tulla kans jo 13 aikaan...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

En pääsekään tänään. Molemmat lapset kipeänä.

Hönkki

Voin tulla sittenkin jo klo 12.15 ja on sovittu jo Puun kanssa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses