• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kongo News & Salad

Aloittaja Killer, lokakuu 02, 2014, 15:27:04

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Hyvät tilastot. Kiitos eilisistä peleistä. Itse tosiaan pelasin vain yhden pelin, kun olin niin myöhään paikalla, mutta se oli sitäkin vauhdikkaampi, mikä päättyi Heikosen kanssa 1-1. Alku oli hankala, kun heti aloituksesta menetin pallon vastustajalle, eikä siinä mennyt kuin pari minuuttia ja pallo löytyi omasta repusta, kun veskari meni ovelassa lörövedossa vipuun. Tokan jakson ekoilla minuuteilla sain pistettyä hyvän pystysyötön ja pitkästä aikaa sain aikaan kunnon jatkolaukauksen, mikä paineli yläkertaan ja 1-1. Peli oli avointa rannikolta rannikolle ja paikkoja molemmilla. Hyvää kesäsubua

nabel

Yksi matsi puuttu (HSV-KFC) eiliseltä joten nyt on päivitetty taulukko.

h-kone

Kummallisen paljon pelitasot taas vaihtelivat parin tunnin sisällä. Ensin KFC sai vastaansa Kaitsun, joka oli hetkeä aiemmin nakuttanut tehokkaat 3-0 -lukemat Nabelista. Jo muutaman minuutin kuluttua yksinäinen hyökkääjä Kikkoman sai läpisyötön omasta puolustuspäästä ja sijoitti pallon puolstajien keskeltä hallitusti tolpan juureen. Sen jälkeen SUFC äityi vyöryttämään ja veti kerran ylärimaan ja toisen molsen käsiin. Kun tuollaisena etsikkoaikana ei ollut onni myöten, olikin sopivaa että toisella puoliskolla yksi puolustuksen väliintulo jäi vajaaksi, ja Del Monte tykitti KFC:lle 2-0 -voiton.

Toisessa matsissa sen sijaan KFC:n hyökkäys pupelsi ja nyhjäsi oikein urakalla, ja lopulta KFC sai olla 1-0 -voittoon suorastaan tyytyväinen, kun Nabelin loppuminuuttien painostus oli niiiin lähellä tuottaa tulosta.

Lopuksi hikipätsi vei loputkin voimat, kun Kebben kanssa mentiin vauhdilla päädystä päätyyn. Alkuminuuteilla KuPSin molari imaisi Del Monten löysän kudin sisään, ja kostoksi KuPS aloitti päättömän kirin jo ekan puoliskon lopulla, eikä välillä puolustuksessa ollut kuin yksi mies varmistamassa  :P  Ammattimaisempi joukkue olisi rankaissut moisesta hurlumheista heti, mutta ei KFC. Toisella jaksolla KuPS jaksoi rakennella tilanteita tasapainoisemmin ja nosti lopulta hienosti kovan läpisyötön molsen edestä verkkoon.


Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 03, 2015, 14:50:30
Yksi matsi puuttu (HSV-KFC) eiliseltä joten nyt on päivitetty taulukko.
Hmm, mulle tuolta nousi sellanen versio jossa lukee että mulla 6 matsia, 3 voittoa, 2 tasuria ja 11 pistettä...?

nabel

Jahas, ensin perseillään duunissa mutta jos nyt parin drinkin jälkeen:

https://db.tt/6e8DbLMR

akkep:T

Onko mulla ensi viikolla mahdollisuutta kiriä pelejä umpeen? Sitten olenkin viikon poissa haistelemassa Kemin kesää ja kusemassa Lapin kullan maisemiin.  :P
Sc Calamari Union

Killer

Lainaus käyttäjältä: akkep:T - heinäkuu 04, 2015, 09:26:05
Onko mulla ensi viikolla mahdollisuutta kiriä pelejä umpeen? Sitten olenkin viikon poissa haistelemassa Kemin kesää ja kusemassa Lapin kullan maisemiin.  :P
Näillä näkymin mulla menee koko viikko Helsinki Cupin merkeissä. Avaimet saa multa. Ajoissa vaan soittamaan.

nabel

Mulla on perinteisen joustavat aikataulut.

akkep:T

Njääh tajusin juuri että huominen olisi ainoa käypä päivä.
Sc Calamari Union

nabel

Intoa pelailla lähiaikoina?

Porvoon turkkilainen

Ensi viikolla kävis. Käykö kellekään ke tai to?

Killer

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 15, 2015, 11:50:24
Intoa pelailla lähiaikoina?

Huomenna pelaan vikan Serie A pelin. Muitakin pelejä vois pelata. Vesan kanssa en ole vielä sopinut aikaa.

Nabel, sun tai muiden aika ehdotuksia?

Epis

Mää ehtisin sorvilta joskus 17:30 aikoihin viimeistään..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Kuuden ja puoli seitsemän väliin menee kun pitää käydä kesäasukki ruokkimassa.

nabel

Enköhän mä ole jo kuudelta viimeistään paikalla.

nabel

Ns. Hei-Konen tasureilla kierroksella allekirjoittanu hävisi eka Epäkorrektille 2-0 mutta Majurin sitten voitin 2-1. Hyvää subbua koko peli jonka kruunasi muikkuisen valkean Andy Colen kierrehaltuunotto jolla blokkasi Celticin pakin ja sijoitti vielä alanurkkaan. Yllättävän mukava voittaa pitkästä aikaa.