• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hesun kauden aloituskokous

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 06, 2010, 10:55:04

« edellinen - seuraava »

brfcboy

(Benalille ja Pakkaselle suosittelen yhtä kautta divarissa näyttöjen antamista varten)

Loistava idea,olenkin kyllä nykyään niin paska että hävettää edustaa Blackburnia,eli maalautan Blackburnin Luton Town:iksi jolla tulen divariin mieluiten vaikka liigan ulkopuolinen liiga.
Samalla Jykän liigan ulkopuolinen seura Nuneaton saisi vastuksen, että säilyy jonkinlaisena jalkapallo miehenä itseäni pitävänä uskottavuus pelata "oikeaa" sarjaa,oikeassa sarjassa olevalla joukkueella.(Samalla katoaa stressi miettiä/päättää ollakko vai eikö olla liigassa ja voi keskittyä Luton Townin maalaamiseen.

Tai mahdollisesti yritän hakea paikkaa vielä Hermannin seudun liigasta tai jos mahd. Jere perustaisi kumpulan kampus liigan sinnekkin hakemus vielä olisi menossa.

ps. ManCityn ja Spursin tapauksessa käyttää sijaismanageria näissä ottelussa,voisiko kyseiset ottelut pelata  football manager pelillä tai Championship Manager tietokonepelillä?





Hönkki

Lainaakaikki ovat AIKUISIA miehiä ja ristiriidat mitkä ovat nyt valloillaan pitää saada selvitettyä KAIKKIA
osapuolia tyydyttävällä tavalla

Kysy Puulta, Vesalta, Ukolta, Harrilta ja Kaitsulta kenen kanssa suostuvat pelaamaan ja kenen ei ?

Ukolle ja Harrille suosittelen divari siksi, että Ukko jätti kesken kauden 2008-2009 ja Harri ei ole pelannut peliäkään pariin vuoteen. Kaipaan näyttöjä nimenomaan sitoutumisesta. Minä se kuitenkin olen joka aika pitkälle saa taas soitella managereiden perään, että koska olette tulossa kertsille.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lopulliset päätökset tehdään kokouksessa 13.9.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 27, 2010, 10:08:30
Lopulliset päätökset tehdään kokouksessa 13.9.
Hyvä niin ! Voidaan jättää "minikokoukset", sijaisvanhemmat ja muu shaiba nyt pois.

Hönkki

LainaaHyvä niin ! Voidaan jättää "minikokoukset", sijaisvanhemmat ja muu shaiba nyt pois.

Asiat joita olen tuonut esiin ovat olleet EHDOTUKSIA ja omia mielipiteitäni. Jos joku toinen haluaa hoitaa Hesun järjestelyt tulevan kauden osalta niin siitä vaan. Keskityn mielelläni pelkkään pelaamiseen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 27, 2010, 13:09:12
LainaaHyvä niin ! Voidaan jättää "minikokoukset", sijaisvanhemmat ja muu shaiba nyt pois.

Asiat joita olen tuonut esiin ovat olleet EHDOTUKSIA ja omia mielipiteitäni. Jos joku toinen haluaa hoitaa Hesun järjestelyt tulevan kauden osalta niin siitä vaan. Keskityn mielelläni pelkkään pelaamiseen.
Myös kommentini ovat vain omiani ! Saatan toki olla erimieltä joistain ehdotuksistasi, mutta en ole kyseenalaistanut kykyjäsi hoitaa ko liigan järjestelyjä. Kyseessä kaksi eri asiaa.
Toivottavasti voimme kohdata Hesussa tulevalla kaudella. (FyrskBet: Cov 1 - ManU 0).

Hönkki

LainaaMyös kommentini ovat vain omiani ! Saatan toki olla erimieltä joistain ehdotuksistasi, mutta en ole kyseenalaistanut kykyjäsi hoitaa ko liigan järjestelyjä. Kyseessä kaksi eri asiaa.

asia kunnossa

LainaaToivottavasti voimme kohdata Hesussa tulevalla kaudella. (FyrskBet: Cov 1 - ManU 0).

Coventrysta tehdään silppua
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Ensisijainen tavoite on että kaikki mahtuvat samaan liigaan. Jos tämä on mahdotonta, niin tarvitaan suunnitelma B. Unohdetaan minun ja Puun esittämät liiga vs divari -jaot. Heräsin keskellä yötä ja keksin parikin ratkaisua, joiden uskon tyydyttävän kaikkia osapuolia ainakin kohtuullisesti. Jännityksen ylläpitämiseksi paljastan ehdotukseni vasta Hesu-kokouksessa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Benali

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 27, 2010, 09:52:50
Lainaakaikki ovat AIKUISIA miehiä ja ristiriidat mitkä ovat nyt valloillaan pitää saada selvitettyä KAIKKIA
osapuolia tyydyttävällä tavalla

Kysy Puulta, Vesalta, Ukolta, Harrilta ja Kaitsulta kenen kanssa suostuvat pelaamaan ja kenen ei ?

Mitä helvettiä, kenen kanssa nyt muka olen riidoissa? Mulla ei ole ketään vastaan mitään, käsittääkseni jo aikanaan kirjoitin että mielipiteeni asioista olisivat olleet täysin samoja vaikka pelaamassa olisivat olleet omat lapseni.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 27, 2010, 09:52:50

Ukolle ja Harrille suosittelen divari siksi, että Ukko jätti kesken kauden 2008-2009 ja Harri ei ole pelannut peliäkään pariin vuoteen. Kaipaan näyttöjä nimenomaan sitoutumisesta. Minä se kuitenkin olen joka aika pitkälle saa taas soitella managereiden perään, että koska olette tulossa kertsille.


Pelästyit vain viimeksi loistavaa puolustuspeliäni jota ei sinun eväät riittäneet murtamaan. Nyt ilmeisesti kabineteissa halutaan pudottaa kaikki mahdolliset pisteenottajat sarjaa alemmas.. ;)

Jos joudun Matinkylään raahaamaan itseäni jokaista peliä varten, menee osallistuminen puntarointiin uudestaan.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Benali - elokuu 28, 2010, 22:20:06

Jos joudun Matinkylään raahaamaan itseäni jokaista peliä varten, menee osallistuminen puntarointiin uudestaan.

Ymmärtääkseni myös Munkkiniemen kerholla pystyy pelaamaan tarvittaessa.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

LainaaMitä helvettiä, kenen kanssa nyt muka olen riidoissa? Mulla ei ole ketään vastaan mitään, käsittääkseni jo aikanaan kirjoitin että mielipiteeni asioista olisivat olleet täysin samoja vaikka pelaamassa olisivat olleet omat lapseni.

Sitten olen saanut väärää tietoa.

LainaaPelästyit vain viimeksi loistavaa puolustuspeliäni jota ei sinun eväät riittäneet murtamaan. Nyt ilmeisesti kabineteissa halutaan pudottaa kaikki mahdolliset pisteenottajat sarjaa alemmas..

Jos joudun Matinkylään raahaamaan itseäni jokaista peliä varten, menee osallistuminen puntarointiin uudestaan.

Jos lupaat pelata liigan ajoissa loppuun, niin asia minun puolesta selvä. Munkkiniemessä saa varmaankin pelata liigapelejä.

Tulen kuitenkin ehdottamaan sanktioita liigan keskeyttämisestä tai pelien selkeästä viivyttämisestä. 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Munkkiniemessä saa toki pelata ihan kaikkia liigoja. En toki ole ihan varma onko Harrille helpompi osoite ruuhkien suhteen. Kenties Hermanni (kerhotilanne kai ihan auki siellä) olisi osoitteena paras, ja ainakin minä voin osan peleistä pelata siellä.

Minun puolestani tärkeintä olisi, että kaikille löytyisi mielekästä pelattavaa sopivilla pelimäärillä. Jos jollakulla ei ole intoa pelata jonkun kanssa, pitää keksiä muu ratkaisu. Myös pienemmät suljetut sarjat ovat ihan mahdollisia.

En tarkoituksella kommentoi nyt mitään muuta tänne kirjoitettua, jotta ei tule väärinkäsityksiä.

Hönkki

Pidetään kokous Kala-Maijassa 13.9 klo 17 alkaen.

Uskon että saamme yllättävänkin helposti päätettyä kuka pelaa missäkin sarjassa. Kukaan ei ole tulossa kokoukseen riitelemään.

Sääntöjen läpikäynnissä saattaa kuitenkin kulua pari tuntia. Se auttaa jo paljon tulevaa kautta ajatellen, kun kaikille näytetään pöydän ääressä miten viimeisten vuosien aikana muutetut sääntökohdat käytännössä menevät. Minusta moni muutos on ollut askel parempaan suuntaan, mutta ongelma on ollut pitkälti siinä, että muutoksista ei ole kerrottu tarpeeksi tai ne ovat jopa unohtuneet useimmilta. Epätietoisuus on aiheuttanut vastarintaa muutoksia kohtaan. Ensin pitää kaikille saada selväksi, mitkä nykyiset säännöt todella ovat ja vasta sitten mietitään otetaanko joitain vanhoja sääntöjä takaisin.

Kalastussääntöä joudumme pohtimaan. Välttämättä mitään muutoksia sääntöihin ei tarvita kalastuksen osalta, koska nyt kaikki ovat nähneet mitä tahallisesta kalastuksesta Hesussa saattaa seurata. Jätän tarkemmat pohdinnat kokoukseen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 31, 2010, 09:53:34Kalastussääntöä joudumme pohtimaan. Välttämättä mitään muutoksia sääntöihin ei tarvita kalastuksen osalta, koska nyt kaikki ovat nähneet mitä tahallisesta kalastuksesta Hesussa saattaa seurata. Jätän tarkemmat pohdinnat kokoukseen.
Olinkin jo ehtinyt tehdä kalastuksia varten omat sarakkeet tilastointiini ;D
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Kokouksessa käymme läpi 90-luvun jälkeen tehdyt sääntömuutokset. Pienen muistelun jälkeen niitä ovat seuraavat:

veskariin liittyvät

-irto-mv:llä saa lähteä liikkeelle mistä vain mv:n alueelta. Irma saa lähteä myös maalin sivusta, mv-alueen "jatkeelta".
-kun irma palautetaan laillisesti maalin sisään tai mv-alueelle, saa keppiveskarin heti asettaa minne tahansa mv-alueella.
poikkeus: jos hyökkääjällä pallo hallussa mv-alueelle, pääsee keppiveska peliin vasta yhden hyökkääjän näpäytyksen jälkeen.
Siihen asti irma kentällä
-jos pallo pelataan keskialueelta vastustajan mv-alueelle, mv koskee palloon ja pallo jää mv-alueelle,
niin pallon hallinta vaihtuu
-maalipotkun saa antaa mistä tahansa mv-alueelta


maalinteko

-vastustaja saa halutessaan palauttaa ohi pallosta näpäytetyn jatkolaukausfiguurin sen näpäytyskohtaan
-mv-alueella olevan puolustajafiguurin kautta saa tehdä maalin


paitsio

-paitsiostapoiston saa tehdä myös tilanteeseen ja niin myös vastauksen,
kunhan vastaus on vähintään 15 cm päähän poistetusta figuurista


vaihdot

-Hesussa vaihtomies lähtee keskiviivan ja sivurajan risteyksestä sijoitusnäpäytyksellä ja siihen saa tehdä vastanäpäytyksen


vaparit ja rikkeet

-suorassa vaparissa puolustajalla valittavana neljän muuri TAI kahden muuri ja yksi näpäytys TAI kaksi näpäytystä
-puolustusnäpäytyskin voi aiheuttaa vaparin, jos rikkeen ja pallon välissä vain yksi kokokentän poikkiviiva.
-lievistä rikkeistä puolustusnäpäytyksissä näpäytys takaisin, kovemmista rikkeistä vapari.

Viimeisen ranskalaisen viivan saa Vesa selostaa tarkemmin. Olen pudonnut kärryiltä. Myös viivojen ylitykset tulee käydä läpi.

Jos haluatte tehdä lisäyksiä/korjauksia ylläoleviin, niin olkaa hyvä. 

Yksi kokouksen tarkoituksista on tehdä kaikille selväksi nykyiset säännöt. Jos katsotaan, että johonkin sääntöön tarvitsee tehdä muutos koskien Hesun sisäisiä pelejä, niin sitten tehdään. Minusta useimmat ylläolevista  muutoksista ovat kuitenkin ok. Ongelmia on aiheuttanut enemmänkin se, että sääntöjä ei ole tiedetty. 

Sääntövaliokunta on edelleen olemassa. Siihen kuuluvat minä, Vesa, Tuuri, Janne ja Puppe, jos vain kaikille heille käy. Kaikki sääntövaliokunnan päätökset tehdään äänestyksen kautta. Sääntövaliokunta päättää siis SM-kisoissa ja rankingkisoissa käytettävistä säännöistä, jotka voivat hiukan poiketa Hesu-säännöistä, toivottavasti eivät kuitenkaan paljon.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses