• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

FISTF SM-ranking 13.9.2008

Aloittaja Hönkki, elokuu 22, 2008, 14:58:19

« edellinen - seuraava »

AriFerra

#15
Mihin auton saa parkkiin?
Miten oikea rappu ja sieltä kertsi löytyy? Vai eikö ko. osoitteessa (Kala-Maija 3) ole kuin yksi rappukäytävä?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#16
LainaaMihin auton saa parkkiin?
Miten oikea rappu ja sieltä kertsi löytyy? Vai eikö ko. osoitteessa (Kala-Maija 3) ole kuin yksi rappukäytävä?

Kala-Maija 3:n ja kauppakeskus Ison Omenan välissä on bensa-asema ja parkkipaikka. Autoa ei tosin kannata laittaa asvaltoidulle alueelle, sillä siellä on varattuja paikkoja. Olen jättänyt oman autoni ei-asvaltoidulle alueelle pienen metsäkaistaleen viereen. Sieltä en ole saanut sakkoja. Asvaltoidulle alueellle pysäköinnistä sain kerran jonkun varoituksen ja joku muu ilmeisesti saanut oikein sakotkin.

Sisään taloon kannattaa tulla parkkipaikan puoleiselta sivulta. Siellä on punainen ovi metallirappusten päässä. Kun olet ovella, niin soita esim. Zingalle.

Sitten joudun kertomaan sellaisen harmittavan uutisen, että lapsenhoitonakki iski vääjäämättä lauantaille ja joudun skippaamaan kisat.  :cry:

Onneksi teitä on siellä tarpeeksi pelaajia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#17
Onko muuten pelisysteemiä päätetty? Jos ei ole, niin olen sveitsiläisen kannalla ehdottomasti. Tulisi kaikille suunnilleen saman verran pelejä.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaMihin auton saa parkkiin?
Miten oikea rappu ja sieltä kertsi löytyy? Vai eikö ko. osoitteessa (Kala-Maija 3) ole kuin yksi rappukäytävä?

Kala-Maija 3:n ja kauppakeskus Ison Omenan välissä on bensa-asema ja parkkipaikka. Autoa ei tosin kannata laittaa asvaltoidulle alueelle, sillä siellä on varattuja paikkoja. Olen jättänyt oman autoni ei-asvaltoidulle alueelle pienen metsäkaistaleen viereen. Sieltä en ole saanut sakkoja. Asvaltoidulle alueellle pysäköinnistä sain kerran jonkun varoituksen ja joku muu ilmeisesti saanut oikein sakotkin.

Tuosta hiekka-alueelta sain kesällä sakot arkena päivällä. Viikonloppuna ei ehkä tule niin herkästi, mutten riskeeraa. Jätän nykyään aina auton kauppakeskuksen parkkitaloon, jossa saa olla 5 tuntia. Muut paikat ovat 3-tuntisia. Siellä voidaan sitten porukalla käydä veivaamassa parkkikiekkoja.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Sitten joudun kertomaan sellaisen harmittavan uutisen, että lapsenhoitonakki iski vääjäämättä lauantaille ja joudun skippaamaan kisat.  :cry:

Harmillista. Kovissa peleissä on aina ilo kohdata Hönkki.

AriFerra

#18
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Onko muuten pelisysteemiä päätetty? Jos ei ole, niin olen sveitsiläisen kannalla ehdottomasti. Tulisi kaikille suunnilleen saman verran pelejä.

Outs. Vähän olin laskenut aikataulun sen varaan, että me Jeren kanssa pudotaan alkulohkojen jälkeen ulos turnauksesta.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#19
HUOM. Varmistakaa Pekkalalta että saatte avaimet  :!:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#20
Ite oon kanssa jättäny siihen metsänreunaan hietokolle, eikä koskaan oo muikkaria tippunut. Ekalla kerralla parkkeerasin merkatulle paikalle ja siitä oli vain kirjallinen huomautus, että jatkossa siihen ei saa pysäköidä.

En muista että kukaan muu olisi sakkoa saanut, joten sulla on käynyt joku tosi paska tuuri.  :(
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

#21
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Onko muuten pelisysteemiä päätetty? Jos ei ole, niin olen sveitsiläisen kannalla ehdottomasti. Tulisi kaikille suunnilleen saman verran pelejä.

Outs. Vähän olin laskenut aikataulun sen varaan, että me Jeren kanssa pudotaan alkulohkojen jälkeen ulos turnauksesta.

mä oon kanssa laskenut pelaavani siihen malliin että ehtii tsekkaamaan blues-jyp..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#22
Luulisin pelisysteemin olevan normaalin alkulohkot ja pudotuspelit. Kai tuosta sveitsiläisestä olisi pitänyt tiedottaa aiemmin, vaikka sinällään systeemillä ei liene kenenkään valmistautumiseen vaikutusta (paitsi tietenkin ajallisesti).

miku

#23
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Luulisin pelisysteemin olevan normaalin alkulohkot ja pudotuspelit. Kai tuosta sveitsiläisestä olisi pitänyt tiedottaa aiemmin, vaikka sinällään systeemillä ei liene kenenkään valmistautumiseen vaikutusta (paitsi tietenkin ajallisesti).

onko heittää suuntaa-antavaa aikataulutusta?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#24
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Luulisin pelisysteemin olevan normaalin alkulohkot ja pudotuspelit. Kai tuosta sveitsiläisestä olisi pitänyt tiedottaa aiemmin, vaikka sinällään systeemillä ei liene kenenkään valmistautumiseen vaikutusta (paitsi tietenkin ajallisesti).

onko heittää suuntaa-antavaa aikataulutusta?
Tällä hetkellä ilmoittautuneita on 12, jolloin neljällä lohkolla pelattaessa aikataulu olisi:
1030-1115 1. kierros
1115-1200 2. kierros
1200-1245 3. kierros
1245-1300 TAUKO
1300-1400 Puolivälierät
1400-1500 Välierät
1500-1600 Finaali.

Luonnollisesti pelaajien myöhästymiset ja muu säätäminen viivästyttää aikataulua. Jos pelaajia tulee lisää tai jää pois, tulee aikatauluun 45 minuuttia lisää aikaa.

Rossonero

#25
Pelisysteemillä ei minulle ole väliä, ja jos joidenkin aikataulut (missä kunnianhimo?) on laskettu aikaisen putoamisen varaan, on parempi pelata vanhalla tavalla.

Sveitsiläinen on kuitenkin kaikkien pelaajien kehityksen kannalta, ja juuri meidän pienessä porukassamme, erittäin toimiva systeemi. Olisi jatkossa parempi päättää pelisysteemi jo kuukautta paria aiemmin, jos mahdollista.

Zinga

#26
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Sveitsiläinen on kuitenkin kaikkien pelaajien kehityksen kannalta, ja juuri meidän pienessä porukassamme, erittäin toimiva systeemi. Olisi jatkossa parempi päättää pelisysteemi jo kuukautta paria aiemmin, jos mahdollista.
Olen täysin samaa mieltä. SISU Open pelataan perinteisesti joka tapauksessa sveitsiläisellä, mutta toki myös muissa turnauksissa sitä voidaan käyttää.

AriFerra

#27
Minulle (meille) käy mikä vaan.
Aikaa on järjestetty. Sveisiläiseen tyyliin siis vain meidän puolestamme.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Juho

#28
Ehkä mennään kuitenkin vielä perinteisellä turnauskaaviolla. Olin jo suunnitellut pääseväni Zingan ja Timon kanssa samaan lohkoon. Toki jos enemmistö kannattaa Sveitsiläistä niin ei mulla mikään sitäkään vastaan ole.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Rossonero

#29
Sveitsiläisellä turnaus loppuu 45 minuuttia myöhemmin, mutta kaikki saavat pelata viisi peliä, ja tunnelma säilyy loppuun asti, kun porukka pysyy koossa. Pelit ovat myös kaikille antoisampia, koska pelataan enemmän pelejä samantasoisia vastaan.

Kannatan siis sveitsiläistä. Onko jollekin mahdoton aikataulu?