• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

uusi pelaaja.

Aloittaja Kaivostyöläinen, maaliskuu 24, 2008, 15:37:31

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#30
Zingan kohdalla on muistettava, että hän on lähtökohtaisesti nopean pelityylin pelaaja. Tämä vaikuttaa automaattisesti arvioihin, koska pelitapa on hyvin nopean tyylinen. Samoin on toki muistettava, että esim. minä ja Hönkki olemme lähtökohtaisesti hitaan pelitavan pelaajia.

Ehdottomasti suosittelen sitä, että ennen ostamista tulet vaikka ensi maanantaina Matinkylään, jossa pääset itse kokeilemaan ja tutustumaan eri pelaajamalleihin. Voin ottaa tutkittavaksi kaikki täällä mainitut pelaajatyypit, sekä ehkä pari muutakin.

Myös itse pelin näkemisen takia kannattaa tulla. Molempia versioita pelataan, ja paikalla molempien versioiden suomalaista kermaa.

mikma

#31
tervehdys vaan!!!! ja tervetuloa joukkoon minunkin puolesta!

mielenkinnolla olen seurannut aihetta ja minusta kaikki puhuvat asiaa.

Maku asioista ei voi kiistellä. Toinen tykkää mersusta ja toinen ladasta.  :D  kasvanut sen verran, että tekee mieli kokeilla jotain muuta pohjaa. aika näyttää milloin se tapahtuu, kun tuota nopeaakin tulee nyt alettuu pelaamaan sureshotilla.

rohkeasti vaan hankit nyt jonkun setin. päätökseen ehkä vaikuttaa, että haluatko enemmän kierteellä pelata vai näpyttää pääsääntöisesti suoraa vaiko molempia.

AriFerra

#32
Tämä ei koske ketjun aloittanutta (kaivostyöläinen), mutta otsikkoon sopii hyvin joten laitan kysymyksen tänne:

Onko  Joensuusta ketään täällä foorumilla?
Oliko niin että Zingalla on jotakin "siteitä" sinne, vai muistanko ihan väärin?

Toimitin nimittäin eräälle hattrick "frendilleni" tuollaisen aloittelija paketin.
Asuu Joensuussa.
Kaksi LW-joukkuetta, pelikenttä, pari palloa ja maalit.

Hän on kovasti innostunut lajista ja uhkuu tarmoa treenailla yksikseen, mutta pelkäänpä että into nopeasti lopahtaa jos ei pelikaveria löydy tai saa kestään kaveristaan värvättyä.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Zinga

#33
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Tämä ei koske ketjun aloittanutta (kaivostyöläinen), mutta otsikkoon sopii hyvin joten laitan kysymyksen tänne:

Onko  Joensuusta ketään täällä foorumilla?
Oliko niin että Zingalla on jotakin "siteitä" sinne, vai muistanko ihan väärin?

Toimitin nimittäin eräälle hattrick "frendilleni" tuollaisen aloittelija paketin.
Asuu Joensuussa.
Kaksi LW-joukkuetta, pelikenttä, pari palloa ja maalit.

Hän on kovasti innostunut lajista ja uhkuu tarmoa treenailla yksikseen, mutta pelkäänpä että into nopeasti lopahtaa jos ei pelikaveria löydy tai saa kestään kaveristaan värvättyä.
Nykyisistä aktiivipelaajista Minä, Juho ja Puppe olemme Joensuusta lähtöisin. Entisistä pelaajista Joensuun seudulla asuu nykyisin ainakin Piirosen veljekset Matti ja Mikko. Matin forum-tunnus on "Masa" ja Mikon "Mikko". Näemmä memberlistissä on pojille sähköpostitkin, joten sitä kautta kannattaa ottaa yhteyttä.

Aikanaan Joensuussa oli myös muita pelaajia, joiden nykytilanteesta minulla ei ole mitään tietoa. Matti ja Mikko saattavat tietää tästä enemmän.

mikma

#34
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Tämä ei koske ketjun aloittanutta (kaivostyöläinen), mutta otsikkoon sopii hyvin joten laitan kysymyksen tänne:

Onko  Joensuusta ketään täällä foorumilla?
Oliko niin että Zingalla on jotakin "siteitä" sinne, vai muistanko ihan väärin?

Toimitin nimittäin eräälle hattrick "frendilleni" tuollaisen aloittelija paketin.
Asuu Joensuussa.
Kaksi LW-joukkuetta, pelikenttä, pari palloa ja maalit.

Hän on kovasti innostunut lajista ja uhkuu tarmoa treenailla yksikseen, mutta pelkäänpä että into nopeasti lopahtaa jos ei pelikaveria löydy tai saa kestään kaveristaan värvättyä.
Nykyisistä aktiivipelaajista Minä, Juho ja Puppe olemme Joensuusta lähtöisin. Entisistä pelaajista Joensuun seudulla asuu nykyisin ainakin Piirosen veljekset Matti ja Mikko. Matin forum-tunnus on "Masa" ja Mikon "Mikko". Näemmä memberlistissä on pojille sähköpostitkin, joten sitä kautta kannattaa ottaa yhteyttä.

Aikanaan Joensuussa oli myös muita pelaajia, joiden nykytilanteesta minulla ei ole mitään tietoa. Matti ja Mikko saattavat tietää tästä enemmän.

hhhmmm. kysympä minäkin löytyykö kuinka läheltä Iisalmea subu ystäviä ?? ;) en tiedä kuinka innokas ihminen sielläpäin olisi, mutta voisi ainakin ehkä tutustua peliin helpommin.

Kaivostyöläinen

#35
Lainaus käyttäjältä: "Masse"Tervettuloa vaan KuSuun.  13.4. pelataan taas.

pitääkö vielä paikkansa ja , jos ,ni monelta ja missä pelailette?

kyllähän sitä vois vaikka teidän sarjaankin osallistua, vaikkei toi neppailu vielä mitään ihmeellistä ole.  :evil:  


-aNt-
-keep your blood clean, body lean and your mind sharp-

Gnucastle (Ommo)

#36
Lainaus käyttäjältä: "Kaivostyöläinen"
Lainaus käyttäjältä: "Masse"Tervettuloa vaan KuSuun.  13.4. pelataan taas.

pitääkö vielä paikkansa ja , jos ,ni monelta ja missä pelailette?

kyllähän sitä vois vaikka teidän sarjaankin osallistua, vaikkei toi neppailu vielä mitään ihmeellistä ole.  :evil:  


-aNt-
Forwardaan meidän sunnuntain kutsumailin ja järjestäjien puhelinnumerot tohon sun antamaan sähkikseen. Sarjaan osallistuminen tältä vuodelta (sarja kestää aina kalenterivuoden ja loppuu kesään) voi tehdä kyllä aika tiukkaa, mutta treenipeliä varmasti tarjotaan ja muutenkin voi tulla tsekkaamaan kuinka Kurvin pitkätukkainen dekadenssiporukka neppailee.
- Life is a witch and then you fly -