• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

FC Malaga

Aloittaja nixa, maaliskuu 13, 2008, 16:21:39

« edellinen - seuraava »

nixa

Asia koskee nopean-joukkuetta(raptor)se on ilman väriä ja ajattelin maalata sen FC Malagan väreihin mutta,mutta...pelaako jo joku samal jengil???Sen takia vaan kysyn koska kuitenkin taitojen kehittyessä kohtaamiset muitten porukoitten kanssa on väistämättömiä... :dump:

Zinga

#1
En ole kuullut kenenkään pelaavan Malagalla. Jos pelaakin, lienee joukkueitten kohtaaminen suhteellisen harvinaista.

Rossonero

#2
Jos tekisit Arsenalin tai ManUn, niin "omien" kohtaamiset olisivat väistämättömiä. Mutta nopeassahan se ei yleensä ole ongelma, koska useimmiten pelataan mies miestä vastaan, eikä joukkueella ole väliä.

Hönkkikin pelaa Procol Harumilla, jonka väritys on sävyltään whiter shade of pale.

Zinga

#3
Kyllä myös kansainvälisillä säännöillä on jengillä väliä, ainakin minulle.

Tuo Arsenal ja ManU -asia on ihan totta. Itse pelaan Arsenalilla ja ei noita kohtaamisia niin usein tule. Liigoissa yleensä toinen joutuu taipumaan, kuten ilmeisesti Hefi-liigassa on käynyt, kun toinen Arsumies Timo pelaa muulla kuin Arsulla. Turnauksissa puolestaan voi pelata toisella jengillä, jos ei halua kohdata Arsulla Arsu-B:tä. Esim. mulla on Brasilia varajenginä tätä varten.

Epis

#4
Nopeassa muutenkin osalla ei ole samanlaista jengi-kohtaista perversiota kuin esim verrattuna hitaaseen. Tästä kertoo jo omaa kieltään maalaamattomilla figuureilla liuttutelu, jota olen itsekkin tehnyt Raptoreilla pelatessani.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#5
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"toinen Arsumies Timo pelaa muulla kuin Arsulla.

Timo pelaa River Platella, koska sille ei ole sopivia hitaan pelejä, ja kokoonpanopäivitystenkin osalta sopii paremmin nopeaan. Kyse ei tietääkseni ole väistämisestä toisen Arsun takia.