• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSun Cup 07-08

Aloittaja Rossonero, helmikuu 05, 2008, 23:54:29

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#75
Semmonen tiedote olis että Kala-Maijan avaintenhaltija Riihimäki on jossain reissussa syyskuuhun asti. Avaimet ovat kuitenkin haettavissa samasta rapusta 4. kerroksesta siitä asunnosta, joka on Pekkalan asunnon yläpuolella.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#76
Toinen välierä:

QPR-Man Utd 0-2 (0-1)
0-1 Saha 2, 0-2 Rooney 88. Varoitukset: Rowlands (Q) 56, Ainsworth (Q) 89.

Hönkki

#77
LainaaQPR-Man Utd 0-2 (0-1)
0-1 Saha 2, 0-2 Rooney 88. Varoitukset: Rowlands (Q) 56, Ainsworth (Q) 89.

Peli käyntiin QPR:n avauspotkulla, mutta Manu teki heti tokalla kosketuksellaan palloon voittomaalin. Sitten olikin hyvää aikaa  nauttia viiden miehen puolustuslinjasta kahdella etukarvaajalla  :mrgreen:
Toki kaikki kunnia Kuningattaren Puistonvartijoille urheasta pelinrakentelusta. Mahdollisuus tasoitukseen aukesikin tokan jakson loppupuolella, kun Manun veskari oli ulkona ja QPR yritti maalia jatkovedolla. Veto ei osunut palloon, mutta pallo osui kuitenkin tolppaan ja jäi peliin. Manu ei jatkotilanteessa keksinyt muuta kuin siivota pallon päädystä yli. QPR:llä oli vielä seuranneessa kulmassa selkeä vetomesta, mutta ei taaskaan osunut palloon vedollaan. Tähän kaatuivat QPR:n mahdollisuudet ja aivan loppuminuuteilla Manu pakotti vielä QPR:n irman pitkään näpsyyn, mistä seurasi vain Manun vapari. QPR otti irman maaliin, joten Manulle jäi Rooney vapaaksi. Vapautuneella vedolla 2-0.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#78
Tehottomuus koitui kohtaloksi; QPR:n kausi venyi liian pitkäksi ja huippukunto oli ajoitettu maalis-huhtikuulle. Ensi kaudella uudet kujeet, kakkosasu on väsäyksen alla.

Spurs

#79
B'hamilla edelleen 2x Soton ja 1x Wigan; toistan, milloin kävisi? Näistä 2x Cupia ja 1x liigaa.

Itse olen tällä hetkellä lomalla, tosin Helsinki Cup vie tällä viikolla aikaa, loppuviikosta voisi olla mahiksia subuunkin. Ensi viikko vähän auki, lomalla kun olen...

Benali

#80
Lainaus käyttäjältä: "Spurs"B'hamilla edelleen 2x Soton ja 1x Wigan; toistan, milloin kävisi? Näistä 2x Cupia ja 1x liigaa.

Itse olen tällä hetkellä lomalla, tosin Helsinki Cup vie tällä viikolla aikaa, loppuviikosta voisi olla mahiksia subuunkin. Ensi viikko vähän auki, lomalla kun olen...

Lauantai-aamu sopii minulle.

Hönkki

#81
Petri tulee lauantai-aamuna klo 10.30
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#82
Marko tulee lauantai-aamuna klo 9.30
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Benali

#83
So'ton - Birmingham 4-1

Hönkki

#84
LainaaSo'ton - Birmingham 4-1

nonniin, toinen semi on sitten Man.City-Chelsea. Mielenkiintoinen finaali tulossa, menee tuo semi mitenpäin vaan.

Ihan hienoa jos jaksaisitte pelata myös loput alkulohkopelit (Newcastle-Man.city ja Wigan-Birmingham), mutta jos menee liian vaikeaksi, niin antaa olla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#85
26.7. ja 27.7. olisi mahdollisuus pelata pois noita puuttuvia pelejä.

Kokkonen?  Leskinen?  Pääsettekö paikalle?
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hysteerinen rage quittaaja

#86
Manchester City - Newcastle 6-0 ( 5-0 )

1-0 Elano 5min. 2-0 Benjani 15min. 3-0 Benjani 28min. 4-0 Elano 34min. 5-0 Ireland 37min. 6-0 Castillo 69min.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

kesämesu

#87
keskiviikkona 30.7 klo 17.30 semi man.city-chelsea ja sen jälkeen finaali man.utd-man.city/chelsea
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Spurs

#88
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"26.7. ja 27.7. olisi mahdollisuus pelata pois noita puuttuvia pelejä.

Kokkonen?  Leskinen?  Pääsettekö paikalle?

Jaa, en kerkeä kuin vasta 4.8. alkaen taas subuilemaan.

Hysteerinen rage quittaaja

#89
Välierä:

Manchester City - Chelsea 1-0 j.a. ( 0-0 )

1-0 Castillo 93min.

 :winneri:  :spank:  :goal:  <-- Castillo 1-2 85min.

 :massbow:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.