• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hesu-Liiga 2013-14

Aloittaja kesämesu, heinäkuu 06, 2013, 23:12:24

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Ilmoittaudun mukaan jos tällä porukalla 3 kertainen sarja! En jaksa pelaa kuningas liigaa muutaman pelin takia!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

Mulle käy. Ja käy vaikka nelinkertainen. Mutta pitää saada homma rullaamaan niin, että etenee edes jotenkin tasaisesti nuo pelimäärät. Nihkeätä pelata neljättä kierrosta jotain aktiivia vastaan, kun ei ole vielä kohdannut passiivia lainkaan. Jos porukka vain käy säännöllisesti, niin neljä kierrostakin on minusta ok.

Hysteerinen rage quittaaja

#2
Kaksi kierrostakin teki tiukkaa joillekin tällä kaudella. Vaikka haluaisin toki nähdä kolmin tai nelinkertaisen sarjan, en usko että saamme sitä päätökseen ajoissa. Itse en haluaisi hirveästi kesällä kerholla juosta, kuten ei varmaan moni muukaan.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer


Kolminkertainen.
Itse pääsen paikalle paremmin kuin viime kaudella.
Hönkin kanssa oli myös puhetta, että ma lisäksi joinain muinakin arki-iltoina voisi välillä pelata. Hönä käsittääkseni jatkossa enemmän vkl-pelaaja. Toki hän pelaisi ma jotain klo 23 jälkeen. En muista tarkalleen, koska en kuunnellut.

Mulle viikonloput sopivat harvoin. Niin paljon muuta tärkeämpää..
http://www.youtube.com/watch?v=UoJsDbliIPI

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Kolminkertainen ja pidetään muut sarjat pieninä. Maanantait tulevat olemaan minulle hankalia, mutta mahdollisesti heti neljän jälkeen saattaisi sopia peli tai pari.
Viikonloput sopivat paremmin. Myös torstaisin mahdollisuus pikkupeleihin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 08, 2013, 00:48:03
Kolminkertainen ja pidetään muut sarjat pieninä.

Tai sitten pelaajat osallistuvat vain niihin, jotka ehtivät pelata. Ei muiden sarjojen kokoa voi kahlita tuon takia.

Olisikohan syytä kerrankin pitää joku aloituskokous, jossa mietittäisiin porukalla näitä pelipäiviä ja sitä miten ehditään pelata. Siitä ei tule mitään, että jokainen ilmoittaa tänne foorumille eri päivät mitkä sopivat. Sillä menolla kerholla on joka päivä joku, mutta pelejä ei saada pelattua...

Hönkki

LainaaTai sitten pelaajat osallistuvat vain niihin, jotka ehtivät pelata. Ei muiden sarjojen kokoa voi kahlita tuon takia.

Täytyy jättää omalta osalta La Liga ja Bundes pois. Jos ne olisivat riittävän pieniä sarjoja, niin voisin osallistua.


LainaaOlisikohan syytä kerrankin pitää joku aloituskokous, jossa mietittäisiin porukalla näitä pelipäiviä ja sitä miten ehditään pelata.

Kyllä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Mitäänhän ei kannata tässä vaiheessa lyödä lukkoon. Selvitellään nyt ensin kuka haluaa pelata kuinka paljon ja mitä.

Tarkoitin vain, että sarjoja ei voida rajata pieniksi pelaajien osallistumista estämällä.

Hovimestari

Aloituskokouksesta ja jopa kenttätalkoista oli puhetta keväällä. Kannatan.

Sarja sopii minulle kaksin- tai kolminkertaisena, mutta mielellään niin ettei kesken kauden vaihdeta pelimääriä ja/tai tiputeta jarrumanagereita pois.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - heinäkuu 16, 2013, 11:07:36
Aloituskokouksesta ja jopa kenttätalkoista oli puhetta keväällä. Kannatan.

Kannatan; kenttätalkoita varsinkin. Tarvetta mm uusien maalien tilaamiselle yms. Kaikki (myös Mesu!) paikalle.
Miltä kuulostaa, että tavattaisiin näissä merkeissä hyvissä ajoin ennen elokuun loppua?

Hönkki

LainaaMiltä kuulostaa, että tavattaisiin näissä merkeissä hyvissä ajoin ennen elokuun loppua?

Sopiiko ma 5.8 ? Minulle sopisi parhaiten ennen koulujen alkamista.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Yritän saada kunnostettua kahdet eri maalit maanantaiksi. Toiset ovat Hönkin "Championship Goals" -tyyliset (http://www.peter-upton.co.uk/Pict4546.jpg) maalit, joista puuttuvat verkkoja kannattelevat takatolpat, mutta ostin ohutta muovirimaa, joka sopii juuri alustan reikiin ja niistä pitäisi tulla OK. Lisäksi saanen ommeltua rikkinäisistä maaleista kokoon yhden parin "Tournament goalseja" (http://www.peter-upton.co.uk/Pict4445.jpg).

Porvoon turkkilainen

Ilmestyykö Hönkiltä alkavalla kaudella kausiennakko, kuten viime vuonna?

Hönkki

LainaaIlmestyykö Hönkiltä alkavalla kaudella kausiennakko, kuten viime viime vuonna?

Äänimaailma Manun peleissä: nips-nips-NIPS-YES

Myöhemmin sitten kattavammin. Pitää kerätä inspiraatiota.


Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses