• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Saako ukkoja kaupoista Italiasta?

Aloittaja Fabio, tammikuu 13, 2010, 17:00:35

« edellinen - seuraava »

Fabio

Tietääkö kukaan onko Italiassa esim.Astrobasen tai Profibasen jälleenmyyjiä?  Olis kiva ostaa jengejä reissusta, ettei aina tarvis tilata..  :)

Kiitti etukäteen

Fabio


AriFerra

Roomasta pari kuukautta sitten en mistään kaupasta löytänyt.
No nuo tavaratalot keskustassa nyt ovatkin tosi pieniä, eikä niiden leluosastoilla (eikä urheilu) subu-kamaa ollut.
Niinikään mitään sellaista erikoisliikettä en löytänyt kuuden päivän keskustassa edestakaisen kävelypäivän jälkeen, missä ko. tavaraa olisi myyty.

Yllättäen muutamassa "turistikioskissa" oli joitakin subu-joukkueita, mutta nekin olivat sellaisia "erikois-juhla-paketteja" joilla ei käytännössä enää pelata. Suomeksi siis 80-luvun L/W-pohjaisia joukkueita.

Luulen, että kummallakaan (Astro- ja Profibase) ei ole minkäänlaista jälleenmyyntiä? Jos joku (Hovimestari, Rossonero?) asian korjaa, olen väärässä.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Ei minunkaan tietääkseni löydy mistään kaupasta. Joissain aivan suurimmissa turnauksissa, tyyliin MM-kisat, on Profibasella ja Astrobasella omat myyntikojut.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Ei noita ammattilaisvälineitä myydä kuin netissä ja turnauksissa. Zeugoja ja vastaavia löytyy kaupoistakin.

Fabio

Kiitos!  :)

Eipähän tarvi ruveta reissussa turhaan äijien perässä juoksemaan!

Italiassa olen käynyt 5-6 kertaa ja ainoa subu-aiheinen juttu johon
olen törmänny ovat myynnissä olleet retrojengit..

Blaah..

Fabio

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - tammikuu 14, 2010, 00:45:48
Ei noita ammattilaisvälineitä myydä kuin netissä ja turnauksissa. Zeugoja ja vastaavia löytyy kaupoistakin.

Vaikka tämän Rossoneron vastauksen täältä aikoinaan luinkin, oli aika jysäys nähdä Bergamossa lelukaupassa toistasataa Zeugojengiä.
Harmi, ettei ollut vaikkapa Soccer3D-joukkueita. Ainoastaan Zeugoja. No, Jere osti kuiteskiin yhden Cityn Zeugon, kenties laittaa FI-sääntö jengiin pakin?  (oho? kuvassa muitakin matkalta tarttuneita härpäkkeitä, sukellusvehkeet tosin puuttuu)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!