• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Subbuteo jääkiekko

Aloittaja Hönkki, syyskuu 12, 2008, 10:32:26

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Eräs kaveri Kanadassa on aloittanut tekemään subbuteotyyppisiä jääkiekkopelejä ja hän kyselee mahtaisiko meitä kiinnostaa ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Jaa-a, ehkäpä tästä voisi mainita pöytälätkän harrastajille. Voidaan ehkä jonkinlaiseen testaukseen osallistua. Oliko sillä mitään kuvia tai speksejä miten toi jääkiekon simulointi toimii käytännössä?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaOliko sillä mitään kuvia tai speksejä miten toi jääkiekon simulointi toimii käytännössä?

Pyysin mutta en ole vielä saanut.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

jos tästä kuuluu jossain vaiheessa jotain uutta niin ehdottomasti kiinnostaisi tietää lisää
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

En ole vähään aikaan ollut yhteydessä pelin kehittäjään, mutta kiinnostuneet voivat kysellä tilannetta suoraan Benoîtilta

Benoît Racette [flickhockey@yahoo.com]

Epis

Hönkki oli saanut kuvamateriaalia..

Kuva 1
Kuva 2
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Juho

Lainaus käyttäjältä: SUFC - lokakuu 14, 2009, 08:55:16
Hönkki oli saanut kuvamateriaalia..

Kuva 1
Kuva 2
No noilla vaatii jo taitoa vetää ylämummoon  :D
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Hovimestari

Kieltämättä tuntuu siltä, että pelattavuus ei ehkä ole ihan paras mahdollinen...

kesämesu

kiinnostais kyllä jos olisi jollain tapaa järkevä pelattava?

LET´S GO PENS

STANLEY CUP CHAMPIONS
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

AriFerra

Vaikka en jääkendosta juurikaan välitä, niin tää on kyllä aikas upee:
http://www.youtube.com/watch?v=u71EO6BoLZA

Luulen, ettei Juholla menis kauaakaan, kun subu-lätkäfiguureilla tekis saman...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaKieltämättä tuntuu siltä, että pelattavuus ei ehkä ole ihan paras mahdollinen...

Pitää kysyä miten noita äijiä on tarkoitus liikutella ? Taitaa mennä neppailuksi.

mikma

Lainaus käyttäjältä: Juho - lokakuu 14, 2009, 11:59:44
No noilla vaatii jo taitoa vetää ylämummoon  :D

näyttää ihan hauskalta... mutta taitaa olla mahdotonta kohottaa :( Hartwall areenassa kohdataan ;)

Hönkki

Kyselin säännöistä. Tässä vähän tarinaa:

A major change is regarding the goalie which i decide to glued a stick on the goalie's head to the stick (to move the goalie) is stand over the crossbar of the net to give it more realism and also to have some action behind the net.

Also, my other suggestion is to have some Gatorade/Powerade bottle caps which i'll stand the Stiga players and in the bottle cap, i'll put some weight to help the players to stand when you flick the players and to conclude, i put washer under the bases to make the slide veen easier.

Rules: 3 periods of 2 minutes
faceoffs: you have a special dice (home/visitor) , the team who lost the faceoff have to flick his center behind (for backcheck) and the rest of the game will go as this...you keep possession of the puck as long as you touch the puck and you have a defenseive flick. If the defense touch the puck but the puck stay in the zone, the offence has two choices, he can replace the defensive figures at his original spot or the offense player have two consecutives touches to give it the advantage.

Penalty: If on defense (or in offense) during the plays you touch the opposite player and the player fell,or when you put the puck out of the surface on a defensive zone (like in the NHL) you have a 20 seconds powerplay and the faceoffs will be done at the penalty's players zone faceoff circle (left or right) of the goalie and then you have another special dice (powerplay/penalty killing) and then the play go on.....Don't forget that during a penalty, you can offside the puck whenever you want and when it's happen (when the puck left the zone) you can replace the players with your hand (penalty killing team first & then powerplay team after) to restart the attack. To give you an example associated with Subbuteo, when i talk about moving the players with our hands is like the same thing when we have a goal kick when you replace the offense as well as the defense.

Goals: A goal is good when the puck pass COMPLETELY the blue line. The only exception that we accept a goal is when the goalie have been pulled out for an extra attacker. If when we flick, the puck touch  a defensive players before going to the net, THE GOAL DOESN'T COUNT and faceoff will be make at the faceoff circle.

If you have any suggestions or ideas, feel free to do it. You can talk to your friend and even better colaborate to this game.

Have a nice day
Ben from Montreal, Canada
GO HABS GO!!!!

Hönkki

Mitä ihmettä !

http://www.youtube.com/watch?v=4x8Jp72zhtQ&feature=related

Youtubesta löytyy hakusanoilla "Billiard Hockey" tai "Sprtec". Kanadalainen kaveri on aika innoissaan.

Hönkki