• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kesän 2011 Lynx-turnaus

Aloittaja miku, maaliskuu 26, 2011, 09:56:07

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

#30
Lainaus käyttäjältä: Puppe - kesäkuu 23, 2011, 16:00:01SakkoJallu(1litra) hommattu  ;D

Ettei vaan tuon pullon sisältö mene kurkusta alas jo hyvissä ajoin ennen turnausta - ehkä jo tänään.  ;D

Puppe

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - kesäkuu 23, 2011, 16:12:36
Lainaus käyttäjältä: Puppe - kesäkuu 23, 2011, 16:00:01SakkoJallu(1litra) hommattu  ;D

Ettei vaan tuon pullon sisältö mene kurkusta alas jo hyvissä ajoin ennen turnausta - ehkä jo tänään.  ;D

Juhannus menee töiden merkeissä köyhä kun on joten tuo pullo on pyhitetty kyllä ihan kesäkisoja varten. Eikä se nyt ainoa pullo ole... :P
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

No niin. Infoa kisasta tässä nyt sitten tarkemmin:

Torstai 21.7.2011 klo 12.00 ->

Paikkana Hankalan kartanoravintola / camping Suolahdessa. www.kartanoravintola.fi - tarkemmin voin kertoa ajo-ohjeita puhelimitse mutta kun Suolahteen löytää, saattaapi löytää vaikka Hankalaan perillekin.

Lynxiläisille tarjolla ilmainen pelipaikka (suht viileä navettaravintola jossa sallittu omat virvokkeet), pelien jälkeinen ilmainen sauna sekä ilmainen mökkimajoitus.

Tässäpä muutama juttu mitä tarvitaan:
- pelikentät (tuoko itämafia näitä mestoille?)
- ruokarahaa + grillimakkaraa (syödään siinä jossain välissä paikan ravintolassa ja paistellaan illalla putkea sitten nuotiopaikalla), omia eväitä voipi myös välipalaksi yms. varata eli saadaan käyttää jääkaappia myös
- petivaatteet - mökeistä löytyypi siis sängyt ja patjat
- pyyhkeet - koitan säätää saunan päälle myös porealtaan meille käyttöön
- omat juomingit, Hankalassa ei tänä kesänä anniskelua lainkaan (niin ja koitan saada siltä meidän kv-sponssilta viiniä ruuan oheen tarjolle)
- hyvää fiilistä ja avointa mieltä, laitan tiedotteet tuosta tapahtumasta paikallisiin lehtiin että mahdollista tutustua pelin saloihin tyyliin 13-15 eli toivottavasti sinne vaikka joku eksyisi. tuona aikana voisi sitten pitää pullot piilossa!

Tuommoista. Yleisesti mesta on hiton hieno isoine nurmikenttineen ja rantoineen. Voidaan ohessa sitten toki pelata pientä moniottelua minigolfin, petanquen, mölkyn jne merkeissä. Jarkko tai Wille ei sitten mene trampoliiniin!

Laittakaa kysymyksiä jos jotain mielessä, mites osallistujat muuten? Ja onko ideaa miten hoidetaan Matsi Bariin se pelipaita kun sen luovutushan nyt sitten jääpi. Vai hoidanko mie sen erikseen kun ehdin? Saunavarauksen peruutan sieltä eli muistetaan että moinen on yhä veloituksetta sitten käytössä jossain vaiheessa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Händikäp

Mites kun seurassa aika moni oli hymypoika/tyttöpatsaan voittajia, no inssejä ainakin, valitaanko sellane ny? Mikä palkintona? Vastatkaa!
SAATANAN TUNARIT

Make

Itäblokki tuo tarpeellisen määrän kenttiä.

Jalkolla ei oo lahaa, mie tuon. Ostan sille myös makkalaa?

Saako pysäköidä invapaikalle, jos on händäri mukana?

Puppe

Mr Lynx-kisa. Voittajalle lottokuponki. Invat voi pysäköidä mihkä haluu. Eikä olla hankalia vaikka ollaan Hankalassa. Mä haluun ekan tramppavuoron. Onkohan siellä muuten naisia.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Jos Jalkko ottaa hymypatsaan mukaan niin sillä saa palkkeelata vaikka nulmikolle.

Eiköhän sieltä Pupelle (ainakin Suolahden keskustasta) joku pubiruusu löydy mutta sellaista ei sitten raahata yhteiseen pikkumökkiin  ;) Saattaa vielä händäri luulla hymytytöks tai Wilma kysellä parturipalveluita.

Lähden kohta Purtsin kanssa mökkeilemään. Uskoisin että julistetaan voittaja (Purtsihan se kuitenkin on) alkuviikosta jo täällä forumilla eli turnaus on taas kerran pelkkää statistiikkaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

Mites Puppe, ootko millä mänös turneesee?

Jos autolla ja tuut pääkaupunkiseudulta Vantaalta ni pääseekö kyydissä?

Yritän olla oksentamatta sun autoo, vaikka pahasta matkapahoinvoinnista kärsinkin.

Mulla ois matkamusaks Kake Randelinia ja Trio Kikan siskoja c-kasetilla, kai sulla on autossa soitin?

Nii ja NL sitte voittaa.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - heinäkuu 11, 2011, 16:14:45
Mites Puppe, ootko millä mänös turneesee?

Jos autolla ja tuut pääkaupunkiseudulta Vantaalta ni pääseekö kyydissä?

Yritän olla oksentamatta sun autoo, vaikka pahasta matkapahoinvoinnista kärsinkin.

Mulla ois matkamusaks Kake Randelinia ja Trio Kikan siskoja c-kasetilla, kai sulla on autossa soitin?

Nii ja NL sitte voittaa.

Meen Joensuun kautta jo keskiviikkona sinnepäin kun vien lapset mummolaan. Poispäin pääsee kyl kyydis ja Jyväskylästä sit Suolahdelle Torstai-aamuna jos jollain ilveellä Jykylään pääsisit????????

Autoon saa oksentaa ja mielellään kyl kuuntelisin Kakea varsinkin ja mullahan on Trabantissa Lp-levyjä varten soitin. Kai sulla noi helmilevyt on vinyylinäkin kun joku on työntänyt jotain kasettisoittimeen ja se on rikki.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

LainaaMeen Joensuun kautta jo keskiviikkona sinnepäin kun vien lapset mummolaan. Poispäin pääsee kyl kyydis ja Jyväskylästä sit Suolahdelle Torstai-aamuna jos jollain ilveellä Jykylään pääsisit?HuhHuh?

Autoon saa oksentaa ja mielellään kyl kuuntelisin Kakea varsinkin ja mullahan on Trabantissa Lp-levyjä varten soitin. Kai sulla noi helmilevyt on vinyylinäkin kun joku on työntänyt jotain kasettisoittimeen ja se on rikki.

Joo dösä Hey No LA:sta on 11.25 Jyväskylässä ni mie tuun sillä. Sekin on enemmän ku 100 jänistä ku pääsen poies päin kyydissä. Tuleeks sulle koukkausta jos tuut Jyväskylän kautta, mä pääsen kyl varmaa Mikunkin kyydissä Jyväskylästä ettepäin?

Löytyy myös vinyylinä ko. levyt. Ku sulla on kerran Trabissa vinyylisoitin ni mähän voisin ottaa sit mukaa mun Ari Klem-kokoelman. Löytyy koko tuotanto.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - heinäkuu 11, 2011, 19:39:17
LainaaMeen Joensuun kautta jo keskiviikkona sinnepäin kun vien lapset mummolaan. Poispäin pääsee kyl kyydis ja Jyväskylästä sit Suolahdelle Torstai-aamuna jos jollain ilveellä Jykylään pääsisit?HuhHuh?

Autoon saa oksentaa ja mielellään kyl kuuntelisin Kakea varsinkin ja mullahan on Trabantissa Lp-levyjä varten soitin. Kai sulla noi helmilevyt on vinyylinäkin kun joku on työntänyt jotain kasettisoittimeen ja se on rikki.

Joo dösä Hey No LA:sta on 11.25 Jyväskylässä ni mie tuun sillä. Sekin on enemmän ku 100 jänistä ku pääsen poies päin kyydissä. Tuleeks sulle koukkausta jos tuut Jyväskylän kautta, mä pääsen kyl varmaa Mikunkin kyydissä Jyväskylästä ettepäin?

Löytyy myös vinyylinä ko. levyt. Ku sulla on kerran Trabissa vinyylisoitin ni mähän voisin ottaa sit mukaa mun Ari Klem-kokoelman. Löytyy koko tuotanto.

Ei tuu koukkuja. Mul on aamulla vähän bisneksii jykyläs et pääset munkin kyydis, mut katellaan lähempänä sit kenen kyydis.  :P   OTA Arit mukaan...aikamoinen kokoelma sulla on. Valitaan moniottelun tai Mr. Lynx-kisan tunnari niistä sitten...Tosin Soittajan vaimo -on kyl mun ehdoton suosikki!!
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

LainaaTosin Soittajan vaimo -on kyl mun ehdoton suosikki!!

mun elokuvasuosikki on "tuntematon potilas"
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Händikäp

mua vähän jännittää toi mr lynx-kisa. joutuuks vetää omis vehkeis?
SAATANAN TUNARIT

Puppe

#43
Lainaus käyttäjältä: Händikäp - heinäkuu 12, 2011, 22:24:43
mua vähän jännittää toi mr lynx-kisa. joutuuks vetää omis vehkeis?

Ei sitä kande jännittää. Saa lainata keneltä haluaa. Ja taistosta tulee varmasti kova. Ja tasainen...Mut nythän mää vasta hokasin et mistä me saadaan tuomarit tähän skabaan...juomareita meillä on mut tartteis niitä tuomareitakin, nimenomaan Mr.Lynx-kisaan  :o  onx niitä siel rajalla?? Lenninrxradin lähel? Mahtuuko kyytiin?

Edit: Julkistetaanko me kesän siirtomarkkinoiden kuumimmat pommit kesäturnauksen yhteydessä? koko muu Suomi odottaa kuumeisesti Lynxin pelireissujen värväyksien julkistamista. Huhut ovat olleet valtaisat pääkaupunkiseudulla...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Make

Jospa myö jätetään kentät tänä vuonna kotiin, ni mahtuis nuo Mr.Lynx kisan tuomarit mukaan. Asiat tärkeysjärjestykseen...