• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

MA 17.1.2011 Kala-Maija

Aloittaja kesämesu, tammikuu 13, 2011, 19:14:32

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Eiköhän mennä joukolla pelailemaan,eli paikalla
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Tulossa, jos saan vastustajia. Muuten menen Munkkaan.

Nyt on sitten semmonen homma, että Kalassa on vaan 2 kenttää, kun Puppe otti yhden lainaan Naarajärven kisoihin, eikä pysty sitä vielä
täksi kerraksi palauttamaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer


Hovimestari

Olen tulossa, mutta kannattaisikohan mennä Munkkaan, jos tulijoita on yli 4, ettei ole turhaa istumista?

Onko Puu duunissa vai paikalla, entä venyykö kesämesu tarvittaessa Munkkiniemeen?

Hönkki

Puu ei tulossa. Puulla koko viikko iltavuoroa, joten jos joku haluaa pelata aamulla, niin sopinee.

Sovin Jussin ja Jannen kanssa, että menemme Munkkaan. Toivottavasti ok kaikille.

Chelsealla on ainakin CL:ää Tuuria ja Vesaa vastaan sekä kaikki Liverpool pelit liigassa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Harkinnassa.. onko miten helppo saada autoa parkkiin kadulle?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaHarkinnassa.. onko miten helppo saada autoa parkkiin kadulle?

Itse olen suosiolla ajanut Tammitietä 100-200 metriä Kalastajatorpan suuntaan (länteen). Siellä on pieniä poikkikatuja, joilla on paremmin tilaa. Monesti olen jättänyt erään kartanon näköisen talon pihaan, kun siellä oli niin hyvin parkkipaikkoja  :) Yksityisaluettahan se on, mutta ei ole tullut kuin kerran sanomista ja silloinkin selvisin, kun sanoin että auto on vain tämän illan. Nyt tietysti alkaa sakotus kun viette kaikki muutkin sinne autonne ...
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Voin tulla hidasta neppailemaan...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!