• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

15.11.2010 Kala-Maija

Aloittaja Hönkki, marraskuu 09, 2010, 12:50:03

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Jussi on tod näk tulossa, mutta onko tulossa paljon muita pelaajia ? Jos ei, niin hitaan pelit voisi pelata Munkassa. Olen itse menossa Munkkaan ja tietääkseni myös Kesämesu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Vesa Närhi tulossa. Pitää vaan päättää kummalle kertsille pyydetään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 09, 2010, 12:50:03
Jussi on tod näk tulossa, mutta onko tulossa paljon muita pelaajia ? Jos ei, niin hitaan pelit voisi pelata Munkassa. Olen itse menossa Munkkaan ja tietääkseni myös Kesämesu.

Tulossa näillä näkymin Kalaan.

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Töissä vielä tääkin maanantai...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Näytti ensin siltä, että en ensi maanantaina pääsisi, mutta tilanne muuttui, niin tullaan taas siinä hieman ennen kuutta pelaamaan muutama peli ennen SM-turnausta.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Munkassa itse, koska siellä nopeita paikalla. Hidasta pelaan mielelläni, jos sinne tulee joku sen harrastaja.

Hovimestari

Molemmissa olisi pelejä. Taidan mennä Kalaan, jos Närhikin on paikalla.

kesämesu

tulossa kalaan joskus klo 17.30
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

-Kaitsu hakee avaimet
-Vesa Närhi tulossa (divari)
-Jussi tulossa klo 18 ja ehtinee pelata 2 peliä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Killer - marraskuu 09, 2010, 15:56:08
Tulossa näillä näkymin Kalaan.
Oletko Jykä mihin aikaan Maijassa ja onnistuuko cup-peli, jos saan aikatauluihin sovitettua yhden pelin?