• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

TFC LYNX - Pöytäjalkapallo Mestaruusturnaus 2010, Lappeenranta, Itä

Aloittaja Händikäp, syyskuu 10, 2010, 11:22:25

« edellinen - seuraava »

Make

Pronssipeli päättyi 13-12 kun Finnairin Palloilijat voitti Vihtavuoren pamauksen. Jallu Rantanen teki Finnpalle 14 maalia. Oloja on kyllä kans. On niitä...

Willelle tsempiiä illan ja yön työvuoroon. Elämä...on...Kontakti saatu muuten myös mestari Neuvostoliittoon. Oloja on varmasti mettässäkin sen verta vauhdikasta oli puhe ainakin illalla.

http://www.youtube.com/watch?v=0yDrtNEr_5M

On se kaunista


miku

Kiitokset hienosta turnauksesta kaikille osallisille ja iso kiitos isännille. Kovia hommia. Lippukin paloi.

Jarkko: Saako vielä vaihtaa joukkuetta jos haluaa?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Juu kiitokset isot järjestäjille!!

Ps. Terveisiä naapurintytölle  ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

Kauden pääkisoihin oli panostettu koko kausi ja kantohan se sitte loppuviimein hedelmää.

"Oon nöyrä mestari mä vain..."

;)
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Onnittelut tosiaan vielä kerran Purtsille selvästä voitosta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Make

Nyt kun turnaus on pelattu, niin haluaisinkin nostaa keskusteluun, että kuinka Purtsi pystyi voittamaan turnauksen vaikka ei ollut edes paikalla? Itse olen aina ollut paikalla osallistuessani turnauksiin ja niin tapahtui myös tällä kertaa. Tämä turnaus piti pelata "meiän pihan säännöillä", mutta se ei kuitenkaan estänyt paikalle saapunutta delegaatiota julistamasta Purtsin Neuvostoliittoa mestariksi. "Meiän pihan säännöillä" voittajaksi on yleensä julistettu se henkilö, joka pärjää turnauksessa kaikista parhaiten.

Mihin tässä ollaan menossa? Minusta Suomen johtavalla pöytäjalkapalloseuralla on nyt käsissään uskottavuusongelma, kun yleisille käytännöille ja säännöille annetaan piutpaut. Tämä uskottavuusongelma saattaa pahimmillaan johtaa myös siihen, että seuran urheilullinen maine alkaa kärsiä myös Suomen rajojen ulkopuolella. Vaadinkin nyt selitystä seuran johtohenkilöiltä, miksi tilanteen annettiin karata käsistä - päättyen todelliseen katastrofiin ja päänsärkyyn. Miten tilanne korjataan seuraavissa turnauksissa? Ja mitä käsissä olevan uskottavusongelman kanssa tehdään.

Purtsi

LainaaNyt kun turnaus on pelattu, niin haluaisinkin nostaa keskusteluun, että kuinka Purtsi pystyi voittamaan turnauksen vaikka ei ollut edes paikalla?

Hyvin

LainaaMihin tässä ollaan menossa?

Minä oon menossa Moskovaan

LainaaMinusta Suomen johtavalla pöytäjalkapalloseuralla on nyt käsissään uskottavuusongelma, kun yleisille käytännöille ja säännöille annetaan piutpaut. Tämä uskottavuusongelma saattaa pahimmillaan johtaa myös siihen, että seuran urheilullinen maine alkaa kärsiä myös Suomen rajojen ulkopuolella.

Kunnia on mennyt jo aikapäiviä sitten ni eiks se oo hyvä että ees maine kasvaa

LainaaVaadinkin nyt selitystä seuran johtohenkilöiltä, miksi tilanteen annettiin karata käsistä - päättyen todelliseen katastrofiin ja päänsärkyyn.

Ketään ei ole kielletty ottamasta aamulla loiventavaa. Eikä muinakaan vuorokauden aikoina.

LainaaMiten tilanne korjataan seuraavissa turnauksissa?

Mä näkisin tähän tilanteeseen 2 vaihtoehtoa, joko kumiliima tai sitte Bostikin massa.

LainaaJa mitä käsissä olevan uskottavusongelman kanssa tehdään.

Juodaan se pois
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Ehtotus:

Jokainen hankkii itselleen Neuvostoliiton joukkueen jolloin kaikki lähtisi samalta viivalta kisaan..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.