• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Maalivahtiasiaa

Aloittaja Lasse, kesäkuu 07, 2010, 21:21:27

« edellinen - seuraava »

Lasse

Tarvitsisin kaksi maalivahtia KV-peliin - suositteluja?

Onko vieläkään mitään tietoa mitkä maalivahdit ovat tulevaisuudessa sallittuja?

http://www.astrobase.it/easyStore/SchedeVedi.asp?IDCatSchede=998&IDCatVar= yksi tuon tyylinen minulla on, mutta pojille tartteis omat.
Mistä noita saa, muualta kuin astrobaselta? Saako jostain brittikaupasta?

Rossonero

Maalivahtiasiasta ei ole mitään uutta tietoa ainakaan minulla. Jos alustava idea menee läpi, niin kaikki nykyiset veskarit kielletään, ja tilalle tulee yksi ainoa vuodenvaihteessa. Sellaista ei ole kuitenkaan vielä markkinoilla eikä kaiketi edes valmistuksessa. FISTF:n hallituksen muuttuminen syksyllä voi kuitenkin muuttaa tilannetta edelleen.

Yhdistys varmaan on selvittänyt asiaa FISTF:ltä, jotta jäsenet tietävät mitä voivat ostaa. Jos tietoa ei ole eikä tule, on tilanne kestämätön, ja siitä pitää minusta antaa virallista palautetta (tätä toivovat kuulemma maiden liitoilta) FISTF:n suuntaan.

Itse ostaisin Mäntsälään jotkut hyvät nykyveskarit (pyytäisin selvää alennusta, koska poistuvat näillä näkymin kentiltä), ja pelaisin niillä omia pelejä myöhemminkin. Joku myi puoli-ilmaiseksi pois veskareitaan italo-foorumilla, ja voin kyllä katsoa löydänkö sieltä vielä ilmoituksen.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 09, 2010, 00:50:11
Itse ostaisin Mäntsälään jotkut hyvät nykyveskarit (pyytäisin selvää alennusta, koska poistuvat näillä näkymin kentiltä), ja pelaisin niillä omia pelejä myöhemminkin. Joku myi puoli-ilmaiseksi pois veskareitaan italo-foorumilla, ja voin kyllä katsoa löydänkö sieltä vielä ilmoituksen.

Katilatkin oikeastaan tarvitsisivat veskarit. Meinaavat kyllä tulla toimeen laina/omilla "mitä nyt löytyy"-veskareilla ainakin aluksi.
Ei ole ihan pikkujuttu kun Suomessa isä + kaksi poikaa aloittaa lajin (Lasse tietää). Ensin hankitaan FI-sääntöihin soveltuvat joukkueet kolmelle (periaatteessa yksi maksaja).
Kun KV-sääntöjä aletaan pelaamaan, niin taas pitäisi hankkia kolme uutta joukkuetta + vielä kolme maalivahtia. Ei enää ihan pikkurahoista puhutakkaan.
No tässä tapauksessa on iso kiitos mennyt Zaccylle ja Mikmalle, koska wanhat Zaccyn sureshot-joukkueet menivät heille.

Mutta tosiaan, jos puoli-ilmaisia maalivahteja löytyy, laittakaa ilmoa minulle niin ostelen niitä pari zipaletta, kiitos.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 09, 2010, 08:28:16
Katilatkin oikeastaan tarvitsisivat veskarit. Meinaavat kyllä tulla toimeen laina/omilla "mitä nyt löytyy"-veskareilla ainakin aluksi.
Ei ole ihan pikkujuttu kun Suomessa isä + kaksi poikaa aloittaa lajin (Lasse tietää). Ensin hankitaan FI-sääntöihin soveltuvat joukkueet kolmelle (periaatteessa yksi maksaja).
Kun KV-sääntöjä aletaan pelaamaan, niin taas pitäisi hankkia kolme uutta joukkuetta + vielä kolme maalivahtia. Ei enää ihan pikkurahoista puhutakkaan.

Tätä olen parilla kv-foorumilla tuonut esiin tämän maalivahtitilanteen suhteen. Ei kukaan halua kuluttaa 45€ (+ postit) veskareihin, joita ei voi käyttää puolen vuoden päästä. Tuo on iso raha lapsiperheille, ja peliä pelataan köyhemmssäkin maissa.

Tämän palautteen pitäisi kuitenkin olla virallista ja tulla liitoilta. Silloin palautteeseen on vastattava virallisesti.

Lasse

Ile, jos ei muuten ala löytymään niin tehdään kimppatilaus maalivahdeista vaikka Italiasta? Vai haluaako Katilat ukon muotoiset vahdit, vaiko sellaiset muovilättänä-hautakivet? Noita hautakiviveskoja en ole löytänyt muualta kun Astrobaselta mutta ukon muotoisia veskoja löytyy monesta paikkaa briteistäkin, josta on ainakin edulliset kulut. En tiedä mitä postikulut olisivat, jos italiasta tilais vaikkapa 5 maalivahtia. Tietääkö joku?

Make

Jos kiinnostaa niin minulla on myytävänä ukon muotoisia (suurimpia mahdollisia laillisia) veskareita. En tosiaan tiedä kuinka kauan nämä ovat FISTF:n sääntöjen mukaisia, mutta ainakin toistaiseksi ovat. Voin myydä veskarit hintaan 12€/kpl. Extremeworks.it:stä löytyy kuvia (GK, wings handle), nämä ovat uusia ja käyttämättömiä. YV:llä lisätietoja.

Rossonero

Laitoin veskareitaan myyvälle espanjalaiselle kysymyksen hinnoista. Ilmoittelen yv:llä, kun selviää.

Postikulut ovat Italiassa huomattavasti korkeammat kuin esim. Englannissa, mutta tarkkaa tietoa ei ole noin pienestä tilauksesta.

Lasse

Ok. Katsotaan nyt rauhassa..

Lasse

Kymysys hitaan maalivahdeista...

saako jostain ostettua HALVALLA hitaaseen peliin maalivahtifiguureita. Siis pelkkiä figuureita, ei varrellisia. ja "tappikiinnityksellä"..

mikma



!!! HUOMIO !!! HUOMIO !!! HUOMIO !!! HUOMIO !!! HUOMIO !!! HUOMIO !!!

Ei kellään löydy ylimääräisenä tuollaista mokkea? Itseltäni johonkin hävinnyt!! En ole löytänyt pitkällisen etsimisen jälkeenkään.

nabel

Lainaus käyttäjältä: Lasse - helmikuu 19, 2011, 14:20:31
Kymysys hitaan maalivahdeista...

saako jostain ostettua HALVALLA hitaaseen peliin maalivahtifiguureita. Siis pelkkiä figuureita, ei varrellisia. ja "tappikiinnityksellä"..

Mulla on viuhkallinen veskoja, kattelen jos osa liimaamattomia.

Lasse

Helmikuussa 2011 oli tilanne jolloin tilanne oli akuutti. Ei enää. Kiitos kuitenkin.

nabel