• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lynxin kesäturnaus - Varjo-MM???

Aloittaja miku, toukokuu 01, 2010, 13:35:54

« edellinen - seuraava »

miku

Lauantai sinänsä parempi että myös Läskipää pääsisi mukaan. Juuri olin tulossa kuittaamaan että hältä jää kisailu väliin kun perjantai ei onnistu.

Nyt sitten vaan Puppe säätelemään miten ihmeellä me voitaisiin selvitä perille lauantaina..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Tää muuttaa mun suunnitelmia radikaalisti niin, että ajelen perjantaina heti aamusta Tikkurilaan(hyvin todennäköisesti) ja lauantaina sieltä sit Lappeenrantaan...eli vaikeuttaa kyl Jyväskylän kyyti-yhdistämistä pahasti. Sunnuntaina toki kyydissä pääsee pieksämäen suuntaan kun joudun ajaan ma-aamuksi töihin...mut kattellaanhan viel...jos en meniskää tiksiin... :-\
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Wille

jos tuut perjantaina puppe tiksiin, niin mä voisin hypätä lauantaina kyytiin sammumaan etupenkille..

miku

jos junalla tulen/tullaan niin pitää kanssa tulla tikkurilan kautta ja perillä 12.25..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Näillä näkymin en mene Tiksiin eli jos Miku pääsette vaik p-mäkeen perjantai-iltana/la-aamuna niin tästä sit autolla Lpr:aan...????
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Lainaus käyttäjältä: Puppe - syyskuu 02, 2010, 10:06:38
Näillä näkymin en mene Tiksiin eli jos Miku pääsette vaik p-mäkeen perjantai-iltana/la-aamuna niin tästä sit autolla Lpr:aan...????

alan säätämään tota lauantai-aamun kuviota jos en autoa saa lainaan.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: miku - syyskuu 03, 2010, 08:42:48
Lainaus käyttäjältä: Puppe - syyskuu 02, 2010, 10:06:38
Näillä näkymin en mene Tiksiin eli jos Miku pääsette vaik p-mäkeen perjantai-iltana/la-aamuna niin tästä sit autolla Lpr:aan...????

alan säätämään tota lauantai-aamun kuviota jos en autoa saa lainaan.

No joo mut on täs viikko aikaa säätää...ja tietty jos saat auton lainaan niin sit mä varmaan hyppään siihen jostain
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Make

Turnausjärjestelmäksi on politbyroossa valittu 3 x 4 joukkueen lohkot. Eli jokaisella Lynxillä kisassa 2 joukkuetta. Paskikselta saa joukkueita lainaan, jos omia ei löydy.
Lohkojen 1. ja 2. sekä 2 parasta kolmosta puolivälieriin. Jos jollain Lynxillä 2 joukkuetta puolivälierissä, asetetaan ne vastakkain. Välierät ja finaali totuttuun tapaan su klo 10.00 alkaen.
Jatkopelien mahdollisten rankkipotkukilpailujen lajina sormifutis.

Lohkoihin menee kolmella kentällä 6 kierrosta + puolivälierät 2 kierrosta.

Osallistun kisaan Saamella sekä Itävalta-Unkarilla.


Puppe

Mun joukkueet ovat Osmanien valtakunta ja Brittien Neitsytsaaret  ::)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Hartolan kuningaskunta ilmoittautuu (koska Löytö-Jussi sai anottua kansalaisuuden) ja FC Phoboksen poisjääntiä paikkaamaan asettuu Pluto United (managerina Mickey Mouse).
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.