• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lynxin kesäturnaus - Varjo-MM???

Aloittaja miku, toukokuu 01, 2010, 13:35:54

« edellinen - seuraava »

miku

No niin no

Se pitäisi varmaan alkaa suunnittelemaan ensi kesän Lynx-karkeloita. Toki avoinna myös muille mutta ehdottomasti k-18 -juhlat ;-)

Itse tosiaan asun nykyään autottomana kaupungin (tai siis Jyväskylän) keskustassa joten tässä ei pelitilaa ole. Ottaako siis Lappeenranta vaikka vastuun tästä skabasta vai mennäänkö Heinolaan häätämään Purtsin puoliso pakkaseen..??

Niin ja Varjo-MM-kisat Lynxin tyyliin seurannee joukkueiden osalta yllätyksiä, itse meinasin osallistua FC Phoboksella. Ja pelisysteemi tietty ihan arvoitus. Pitänee soittaa Neuvostoliittoon..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Eikun suunnittelemaan...Naarallakin on ainakin tilaa pelata
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Make

Lappeenrannassa voidaan pelata, Naarajärvikin käy. Mie oon nii helppo.

Mukana kisoissa WC Legendsillä ja Saamella.

Käviskö ajankohdaks 19.7 alkava viikko. Se miun kesän kolmiottelu on 17.7.

Mitä jos vedettäis läpiyön turnaus yhdellä kentällä? Tehtäis samalla yhtäjaksoisen pöytäfutiksen peluun Suomen ennätys!

Pelisysteemi on tietenkin neuvostoliittolainen: pelataan ensin toista vuorokautta ja sitten politbyroo julistaa Neuvostoliiton voittajaksi(99,98 % äänistä). Maalikuninkuus tietenkin Zhirinovskille (99,98% äänistä) ja tehotippa-tilaston voittoon Neuvostoliittolainen Molotov (99,98% äänistä).

Rankkarit vetää varmasti sisään Diaby.

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - toukokuu 01, 2010, 19:31:06
Lappeenrannassa voidaan pelata, Naarajärvikin käy. Mie oon nii helppo.

Mukana kisoissa WC Legendsillä ja Saamella.

Käviskö ajankohdaks 19.7 alkava viikko. Se miun kesän kolmiottelu on 17.7.

Mitä jos vedettäis läpiyön turnaus yhdellä kentällä? Tehtäis samalla yhtäjaksoisen pöytäfutiksen peluun Suomen ennätys!

Pelisysteemi on tietenkin neuvostoliittolainen: pelataan ensin toista vuorokautta ja sitten politbyroo julistaa Neuvostoliiton voittajaksi(99,98 % äänistä). Maalikuninkuus tietenkin Zhirinovskille (99,98% äänistä) ja tehotippa-tilaston voittoon Neuvostoliittolainen Molotov (99,98% äänistä).

Rankkarit vetää varmasti sisään Diaby.

Ajankohta käy ainaki miulle mainiosti. Punasta lippua heilutettiin myös Neuvostoliitossa kun kysyin lupaa. Toi yhen kentän turnaus kuulostaa aika mielenkiintoselta,senhän vois vaikka videoita jälkipolville. Tai ehkei kuitenkaa... ::)

Laitoin tilauksee pokaalit molemmille hemmoille. Valmiiks nimettynä tietenkin.

Ahvenanmaan Puolustusvoimien joukkueella mukana
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

Jos tuo viikko lyödään lukkoon niin mulle käy ainakin ma-ti tai to-la...niin ja vaihtoehtoja joukkueiksi...Katalonia ja Kirgiisia
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Wille

Meillä olis Miihkalin kanssa tarkoitus lähteä euroopan kiertueelle 19.7 alkavan viikon alussa,eli se ja
seuraavan viikon alku ainakin poissa pelistä. Niin ja sitä edeltävän viikon itse vietän puolustusvoimien
järjestämällä kesäleirillä vekaranjärven retkeilyalueella..

miku

perkule

ajankohta ei nyt oikein täsmää. pitäiskö tsekkaa suosiolla elokuulle? viikonloput tosin itellä ainakin siellä meinaa olla jo kiinni, samoin eka viikko.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

menee joo vähän hankalaks... pitänee sit pelata joku viikonloppu joko elokuussa tai oisko kesäkuussa mitää saumaa?
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

kesäkuu muuten mutta taitaa karhus-manella olla korkki vielä kiinni..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Miku se syyskuun 10-12pv viikonloppu onnistuu mulle...on valmiiksi jo vapaata eli jos sinne sitten suunnitellaan sitä Lynx-kisaa????
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Mä varasin myös ton viikonlopun nyt Lynxin käyttöön! Eli onko suuntana sitten joku Lappeenranta-henkinen ja pidetäänkö kahden päivän kestit saman tien??
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

SouthernBoogieCat

Onko tämä turnaus ehdottomasti tarkoitettu vain lynxiläisille vai saako ulkopuolisetkin osallistua?

miku

Lynxin hallituksen, kilpailutoimikunnan ja Neuvostoliiton johdon pitää kokoontua ei-Lynxiläisten osallistumisesta. Viisumihakemus kannattanee tehdä kuitenkin ajoissa ja samalla miettiä jo valmiiksi lahjuksia.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Perjantaina siis aloitetaan, merkkaan kalenteriin. Lappeenranta on valmis!

miku

Löytö-Jussi aloitti pyörämatkansa jo Harjumäeltä kohti Lappeenrantaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.