• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Turnauspaikat

Aloittaja AriFerra, tammikuu 24, 2010, 23:54:51

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Otsikko "Turnausjärjestelmät" ei oikein sovellu tähän asiaan, joten avasin uuden ketjun.
Lähinnä tällä hetkellä tämä soveltuu Porvoon uuteen pelipaikkaan, ja siitä keskustellaan nyt.
Myöhemmin kenties tulee tarve keskustella muistakin paikoista (ainakin jos/kun taas Porvoossa muuttuu paikka...)?

Tossa blogissa näkyy kuva (taas: klikkaa kuvaa niin isontuu): http://ilejajere-subbuteo.blogspot.com/

Karulta näyttää? Mutta, kuten jo aiemmin juteltiin, niin paikasta löytyy seinät, katto, lämmitys, hyvä valaistus, WC, keittiö kaikkine tarpeineen.
Lisäksi, jos turnauksia tuolla järkätään, on saunatilatkin 98-varmasti mahdollista saada käyttöön...

Eli, eli...onkos porukka sitä mieltä, että tuolla voisi turneita järkätä?
Nuo paperi"kasat" jotka näkyy kuvassa, kyllä sitten turnauksissa siirretään sivuun, eli tila on aika avonainen. Siis avara.

Lattia on tosin aika kova. Ei kuitenkaan betonia, vaan astetta pehmeämpää pinnoitusta.
KV-figuurit eivät olleet moksiskaan vaikka lattiaan lensivät. H/W-figuurit saattavat olla hieman herkempiä?

Tilanne nyt kuitenkin näyttä siltä, että muuta tilaa emme Porvoossa toistaiseksi saa. Joten jos jo perinteeksi muodustuneet (heh) Porvoon turnaukset (maaliskuu Fi ja lokakuu KV) voisivat jatkua, tämä tila pitäisi hyväksyä käyttöön.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Zinga

Kelpaa vallan mainiosti. Hienoa jos olette saaneet noinkin hyvän tilan käyttöönne.

Rossonero

Hienoa tunnelmaa tuossa paikassa. Nyt on jo vankilaturnaus ja tehdasturnauksia. Ihan hyvä paikka.

Hönkki

Aivan loistava. Neliöt ne on ne mitkä jyllää.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Nyt on PSK:lla loistava turneepaikka, kuten ne jotka kävivät 24.9. Askolassa pelaamassa, huomasivat.
Suurin kiitos tästä kuuluu Mikmalle. Askolan kunnan urheilutoimenjohtajan (?) kanssa neuvottelut ovat sujuneet täydellisesti. Saadaan pelata nuorisotilassa (joka on siis Askolan Koulun yhteydessä) joka sunnuntai-ilta.
Turnauksia saadaan järjestää samassa paikassa.

Hyvin mahtuu kuusi kenttää itse tilaan. Tiukan paikan tullen vielä 2-3 käytävälle.
Erittäin merkittävä asia on se, että pelialustat (levyt) ovat jo valmiina samassa paikassa, ja PSK:lla niitä on seitsemän kappaletta (tosin osa pelaajien omia, mutta toistaiseksi ainakin niitä säilytetään nuokkarilla).
Siksi itse järjestelyt eivät vaadi ihan kauheasti työtä. Toki kisa-isännällä on aina eniten hommaa, eli meidän tapauksessa Mikmalla.
Ei pidä unohtaa antaa kiitosta siitä.

Minä näen turnauksien järjestelyt niin, että yksinkertainen on kaunista. Ei se muuta vaadi, kuin että osa porukasta (tällä kertaa Mikma, Kasse ja minä) on sen verran aiemmin paikalla että saadaan kentät kasaan. Turnauskaaviotkin saadaan tätänykyä tehtyä helposti, koska Peteltä tuntui sujuvan homma Mikman avustuksella todella pro-tyyliin.

Kenttien purkaminenkin sujui hienosti ja suht nopeasti, koska useat osallistuivat myös siihen.
Paikan siivouksesta ei ilmeisesti ollut ohjeistusta? Anteeksi, jos se olisi pitänyt paremmin hoitaa enkä jäänyt sitä tekemään.
Tosin siellä oli ollut edellisenä päivänä nuoiriso-ilta, ja roskikset olivat heiltä jääneet tyhjentämättä. Siivous kenties kuuluukin "tilan vuokraan", eli koulun siivoojaat hoitavat asian seuraavana arkipäivänä?

Tarjoilut ym. ovat toki mukava lisä turnauksissa, mutta eivät mielestäni lainkaan välttämättömiä. Mitä yksinkertaisemmat järjestelyt ovat, sen vähemmän hässäkkää.

Mielipiteitä?

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Haluaako PSK lisää kisoja järjestettäväkseen ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Hyvä mestahan toi oli eikä ilmakaan tuntunut mitenkään merkittävästi huononevan, vaikka 15 karjua tuntien ajan siellä neppailikin. Tarjoilukin oli mukava lisä ainakin omasta mielestäni. Kyllähän tuolla monta onnistunutta turnausta järjestää jatkossakin, kunhan pidätte sen kunnan urheilutoimenjohtajan hyvillä mielin.

Ainoa asia josta kuulin olevan puutetta oli Veikkauksen pelipisteen puuttuminen ja omalla kohdallani kauppa olisi voinut olla siinä ihan vastapäätä, mutta ehkä siihen pellon kulmaan saadaan jossain vaiheessa jokin kauppakeskus rakennettua.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 26, 2011, 12:24:10
Haluaako PSK lisää kisoja järjestettäväkseen ?

Max kaksi/vuosi (syksy + kevät?) on ne, joihin aion itse Askolassa osallistua, jos enemmän kuin yksi/vuosi järjestetään.
Tämä siis minun tilanne.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Nuoriso- ja kulttuurisihteeri Risto Vänttinen on mies jonka kanssa kommunikoin ja erittäin miellyttävä ihminen on.

Pelitila on tosiaan nykyään erittäinkin hyvä. Tietty miinuksena voi sanoa, että jotuu tilan pöydät,tuolit ja pingispöydän aina roudaamaan sivuun, mut joo... ;)


Mitä pelien järjestämiseen tulee, niin ollaan PSK:ssa mietitty joskos saataisiin aikaiseksi kisat tosiaan pidettyä syksyllä (FI) ja keväällä (KV). Itse en noista KV-kisoista perusta, kuten olette ehkä sen huomannutkin, mutta omat kisat saadaan järjestettyä.

FI-kisat ovat itselleni tervetulleita. Ja kun tuolla heitettiin ilmaan myös "Special Tournament", niin ei mikään mahdoton idea minulle ainakaan. Voisi olla ehkä mahdollista, mikäli kiinnostusta löytyy.