• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pelipäivä Kala-Maijassa 23.11

Aloittaja Epis, lokakuu 20, 2009, 10:36:13

« edellinen - seuraava »

Epis

Tänne pelipäivään liittyvät ilmoittautumiset ja viestit.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Onko kukaan ajatellut mennä? Ymmärsin, että ainakin Kesämesu, Hovimestari ja Florentino Jewell eivät tule. Itse en taida tulla, koska on kahden pelipäivän viikonloppu takana, ja uskoisin, että Keisarikaan (Herra Puheenjohtaja, Generalissimo, Emperor, Hönäys - rakkaalla lapsella on monta nimeä) ei tule.

Kannattaisikohan koko pelikerta jättää väliin? Olisi huomattavasti helpompaa myös kenttien roudauksen suhteen, koska ainakaan minä en pääse sunnuntaina Maijaan viemään enkä tule maanantaina.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

Kaitpa tämän voi jättää väliin
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat


Hönkki

Lainaaettä Keisarikaan (Herra Puheenjohtaja, Generalissimo, Emperor, Hönäys - rakkaalla lapsella on monta nimeä) ei tule.

ja missä ovat zingabetin kertoimet, prkl ? Joku roti tähän touhuun.

... nautin vain mahdollisista viimeisistä hetkistä puheenjohtajana. Ikinä ei tiedä valitaanko uudelleen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Pöydät ovat nyt Vesalla ja ne pitäis jotenkin saada kuskattua kertsille. Huomenna ei pelata ellei joku käy hakemassa pöytiä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Eikös tämä jo peruttu? En ainakaan tiedä kenenkään olevan tulossa.

Todennäköisesti kentät levyineen menevät minun mukanani Maijaan seuraavana maanantaina.