• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Uusia osioita tarvitaan?

Aloittaja Rossonero, syyskuu 08, 2009, 19:44:24

« edellinen - seuraava »

Rossonero

En keksinyt etusivulta mistä löytyisi osio itse lajia ja välineitä koskeville keskusteluille. Pitäisi ehkä luoda lisää yläotsikkoja, tai miksi niitä sanotaan.

SouthernBoogieCat

Eikös lajista ja välineistä yms. yleisestä Subua sivuavasta keskustelusta ole käyty "Vapaa Keskustelu"-osassa? Eli täällä: http://www.subu.fi/forum/smf/index.php?board=39.0

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 08, 2009, 19:44:24
En keksinyt etusivulta mistä löytyisi osio itse lajia ja välineitä koskeville keskusteluille. Pitäisi ehkä luoda lisää yläotsikkoja, tai miksi niitä sanotaan.
Totta.. muistelin että tälläinen osio jo olisi ollut, mutta olen varmaan vain sekoillut pääsivun välineiden kanssa. Pitää väsätä lähiaikoina.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: SUFC - syyskuu 08, 2009, 20:47:19
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 08, 2009, 19:44:24
En keksinyt etusivulta mistä löytyisi osio itse lajia ja välineitä koskeville keskusteluille. Pitäisi ehkä luoda lisää yläotsikkoja, tai miksi niitä sanotaan.
Totta.. muistelin että tälläinen osio jo olisi ollut, mutta olen varmaan vain sekoillut pääsivun välineiden kanssa. Pitää väsätä lähiaikoina.

Hienoa, jos saat tehtyä jonkun tuollaisen, johon saadaan yleinen lajiin liittyvä keskustelu.

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - syyskuu 08, 2009, 19:50:01
Eikös lajista ja välineistä yms. yleisestä Subua sivuavasta keskustelusta ole käyty "Vapaa Keskustelu"-osassa? Eli täällä: http://www.subu.fi/forum/smf/index.php?board=39.0

On näemmä käyty, mutta ei ole sille sopiva paikka, kun minäkään en sieltä tajunnut etsiä. Tuo yleinen on ainakin minulle tutuilla keskustelupalstoilla yleensä täysin pääasialliseen aiheeseen liittymätöntä keskustelua.

mikma

ehdotan seuraavia topicceja tai vastaava....

Fi-sääntö keskustelu

KV-sääntö keskustelu

Epis

Muokkaan forumin alueita hieman kun kerkiän.. Nyt tuolla Yleisen alla on kaikki lajiin liittyvä ja liittymätön keskustelu sekaisin keskenään ja ajattelin erotella Subun yleisen keskustelun tuosta mahdollisesta muusta keskustelusta. Tämä vaatii myös noiden topikkien heittelyä.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

mikma

#6
nyt menee hermo  >:( ???

taaaaas kerran mä kahlaan foorumia läpi, jotta löydän kilpailukalenterin !!??!?!?!?!?!?!?! miten se voi olla niiiiin vaikea löytää?????????????????? tehkää jotain, jotta sen löytää heti eikä kohta :) ??? :'( tai kertokaa hyvä vinkki miten sen voi löytää heti ..


no löysinpä sittenkin... miten se voi olla noin vaikeaaa??? tyhmä minä :)

Zinga

Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 06, 2009, 16:17:46
taaaaas kerran mä kahlaan foorumia läpi, jotta löydän kilpailukalenterin !!??!?!?!?!?!?!?! miten se voi olla niiiiin vaikea löytää?????????????????? tehkää jotain, jotta sen löytää heti eikä kohta :) ??? :'( tai kertokaa hyvä vinkki miten sen voi löytää heti ..
Kannattaa etsiä tietoa vähän virammisemmilta tiedotuskanavilta, kuten subu.fi --> Yhdistys --> Kilpailutoiminta --> Kilpailukalenteri.

mikma

Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 06, 2009, 20:22:59
Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 06, 2009, 16:17:46
taaaaas kerran mä kahlaan foorumia läpi, jotta löydän kilpailukalenterin !!??!?!?!?!?!?!?! miten se voi olla niiiiin vaikea löytää?????????????????? tehkää jotain, jotta sen löytää heti eikä kohta :) ??? :'( tai kertokaa hyvä vinkki miten sen voi löytää heti ..
Kannattaa etsiä tietoa vähän virammisemmilta tiedotuskanavilta, kuten subu.fi --> Yhdistys --> Kilpailutoiminta --> Kilpailukalenteri.

ja kuinkahan ajantasainen kalenteri onkaan ?? siellä näyttää olevan paljon alustavia kisoja :o mutta suuntaa antavana kalenterina toimii kyllä.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 06, 2009, 20:27:27
Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 06, 2009, 20:22:59
Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 06, 2009, 16:17:46
taaaaas kerran mä kahlaan foorumia läpi, jotta löydän kilpailukalenterin !!??!?!?!?!?!?!?! miten se voi olla niiiiin vaikea löytää?????????????????? tehkää jotain, jotta sen löytää heti eikä kohta :) ??? :'( tai kertokaa hyvä vinkki miten sen voi löytää heti ..
Kannattaa etsiä tietoa vähän virammisemmilta tiedotuskanavilta, kuten subu.fi --> Yhdistys --> Kilpailutoiminta --> Kilpailukalenteri.

ja kuinkahan ajantasainen kalenteri onkaan ?? siellä näyttää olevan paljon alustavia kisoja :o mutta suuntaa antavana kalenterina toimii kyllä.
Sittenhän tuota pitää päivittää. Olikohan kaikilla hallituslaisilla editointioikeudet?

Epis

Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 06, 2009, 20:31:12
Sittenhän tuota pitää päivittää. Olikohan kaikilla hallituslaisilla editointioikeudet?
Pitäisipä olla ja jos löytyy puutteita oikeuksissa niin ilmoitusta vaan.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Make

Mihin tuolla nettisivujen puolella katoaa vanhat tiedotteet? Yritin etsiä Suomen Cup tiedotetta, mutta ei sitä ainakaan valikoista mistään löydy. Piäisikö noissa eri hakemistoissa olla listattuna vanhat tiedotteet, kun uusin on näkyvissä?

Epis

#12
Lainaus käyttäjältä: Make - lokakuu 07, 2009, 17:50:40
Mihin tuolla nettisivujen puolella katoaa vanhat tiedotteet? Yritin etsiä Suomen Cup tiedotetta, mutta ei sitä ainakaan valikoista mistään löydy. Piäisikö noissa eri hakemistoissa olla listattuna vanhat tiedotteet, kun uusin on näkyvissä?
En itse ole poistanut mitään materiaalia ja hallintapaneelissa tuo cup-artikkeli näkyy. Tosin etusivulla ei tällä hetkellä näy kuin tuo esittely-hommeli. Aiemmin tuossa näkyi noita muita artikkeleita ja nyt kaikki uutismaiset artikkelit, joita ei ole linkitettynä minkään linkin taakse eivät suoraan näy missään vaikka ovat olemassa.

Nyt jonkinlaisen tauon jälkeen olen ruvennut keskittymään miettimään tuota sivustoa ja oli ihan hyvä, että tämäkin tuli esiin. Voitaisiin Maken, Zingan, Mikman ja Hönkin -ja tietysti muidenkin halukkaiden- kanssa pitää jonkinlainen etäkokoontuminen ja vähän miettiä tota sivuston kokonaisuutta muutenkin, vaikka joku viikonloppu/ilta?

EDIT: Laitoin sen näkyviin tuonne Uutisiin (ainakin toistaiseksi).
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 06, 2009, 20:27:27
Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 06, 2009, 20:22:59
Kannattaa etsiä tietoa vähän virammisemmilta tiedotuskanavilta, kuten subu.fi --> Yhdistys --> Kilpailutoiminta --> Kilpailukalenteri.

ja kuinkahan ajantasainen kalenteri onkaan ?? siellä näyttää olevan paljon alustavia kisoja :o mutta suuntaa antavana kalenterina toimii kyllä.

Itse asiassa koko sivu antaa liian helposti sen kuvan, että sitä ei juuri päivitetä, tai toiminta on jäissä. Esim. tuorein uutinen on edelleen MM-kisa -edustajien valinta. Tiedän, että tuo vie aikaa, mutta mieluummin jotain lyhyttä useammin kuin pitempää satunnaisesti. MM-kisoista ei ole mitään, vaikka Suomi otti jopa historiallisia voittoja. Jokaista ranking-kisaa ennen ja niiden jälkeen pitäisi olla joku pieni juttu. Lisäksi rankingit ja niihin liittyvät muut taulukot ovat pahasti jäljessä, vaikka täällä keskustelupalstalla ovat kunnossa. Se ei houkuta käyttämään pääsivua.

Jonkinlainen selkeys tuosta muutenkin hieman puuttuu. En tiedä tarkkaan missä vika, mutta minusta esim. forum-linkki on hassussa paikassa, ja kuvia ei ikivanhojen (toki hienojen) random-kuvien lisäksi helposti löydy. Kokonaisuus ei ihan toimi. Tärkeimmät asiat, kuten yhdistyksen toiminta, pitäisi nostaa linkeissä esiin, jotta löytyy heti.

Hienoa, jos tuo Kaitsun mainitsema kehityspalaveri lisää selkeyttä.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 09, 2009, 16:35:31
Lainaus käyttäjältä: mikma - lokakuu 06, 2009, 20:27:27
Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 06, 2009, 20:22:59
Kannattaa etsiä tietoa vähän virammisemmilta tiedotuskanavilta, kuten subu.fi --> Yhdistys --> Kilpailutoiminta --> Kilpailukalenteri.

ja kuinkahan ajantasainen kalenteri onkaan ?? siellä näyttää olevan paljon alustavia kisoja :o mutta suuntaa antavana kalenterina toimii kyllä.

Itse asiassa koko sivu antaa liian helposti sen kuvan, että sitä ei juuri päivitetä, tai toiminta on jäissä. Esim. tuorein uutinen on edelleen MM-kisa -edustajien valinta. Tiedän, että tuo vie aikaa, mutta mieluummin jotain lyhyttä useammin kuin pitempää satunnaisesti. MM-kisoista ei ole mitään, vaikka Suomi otti jopa historiallisia voittoja. Jokaista ranking-kisaa ennen ja niiden jälkeen pitäisi olla joku pieni juttu. Lisäksi rankingit ja niihin liittyvät muut taulukot ovat pahasti jäljessä, vaikka täällä keskustelupalstalla ovat kunnossa. Se ei houkuta käyttämään pääsivua.

Jonkinlainen selkeys tuosta muutenkin hieman puuttuu. En tiedä tarkkaan missä vika, mutta minusta esim. forum-linkki on hassussa paikassa, ja kuvia ei ikivanhojen (toki hienojen) random-kuvien lisäksi helposti löydy. Kokonaisuus ei ihan toimi. Tärkeimmät asiat, kuten yhdistyksen toiminta, pitäisi nostaa linkeissä esiin, jotta löytyy heti.

Hienoa, jos tuo Kaitsun mainitsema kehityspalaveri lisää selkeyttä.

Mulla löytyy varmaan tuoreempia kuvia jos tarvii...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..