• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Treenipelejä

Aloittaja Hönkki, elokuu 04, 2009, 12:24:28

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 09, 2011, 15:01:37
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 09, 2011, 14:36:40
Minun piti ostaa nuo kamat pari vuotta sitten, mutta jotenkin se jäi kun Kossusta ei kuulunut mitään. Ole hyvä, osta vaan.

Itse asiassa en ole kiinnostunut ostamaan. Asia jäi vielä auki, tarkoittiko hän kenties että ns. välittäisin ne foorumin kautta ym/tms?
Osta ihmeessä. Huutokauppa pystyyn. Eiköhän meitä huutajia (siis myös ostomielessä) ole esim Mäntsälän turnauksessa paikalla.

SouthernBoogieCat

Treenipelejä (KV-tyyli):
Tuuri-Jaakko 7-0
Pasi-Jaakko 5-0

Hönkki

KV: Hönkki - Tuuri 0-1
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Hidasta:

Lyon (Pekkala) - Catanzaro (Tuuri) 2-3 (2-3)
1-0 Michel Bastos 8, 1-1 Capicotto 11, 2-1 Lisandro Lopez 26, 2-2 Capicotto 43, 2-3 Martorano 44.

SouthernBoogieCat

Treenipelejä (KV):
Jaakko-Keba 3-0
Pasi-Jaakko 2-1
Pasi-Jaakko 2-1

SouthernBoogieCat

Keba pelasi paikoin todella hyvin (hyviä näpäytyksiä oli paljon) ja pari maalipaikkaakin oli joista parhaana ylärima. Kyllä ne pelit varmasti siitä paranevat jatkossa.

Pasi kanssa meillä on totuttuun tyyliin pari klassikko-ottelua. Kuten toisessa ketjussa totesin oma pelikirjani toimi ajoittain todella hyvin mutta Pasi poikkeuksellisen maagisilla laukauksilla teki tarvittavat maalit. Haastoin hyvin mielestäni Hovimestarin ohella Suomen kaikkien aikojen lahjakkaimman Subupelaajan minkä olen nähnyt. Olen kirjoittamassa tänne juttua ja analyysiä Hovimestarin ja Pasin poikkeuksellisesta Subu-neroudesta.

Hovimestari

Nopeaa:

Tuuri-Pasi 1-0

Fabio

#247
Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - maaliskuu 21, 2011, 21:03:51
Olen kirjoittamassa tänne juttua ja analyysiä Hovimestarin ja Pasin poikkeuksellisesta Subu-neroudesta.

:o :o :o

Pitäisikö sun Jake tehdä analyysi ensin "kärkipään" pelaajista?!? Puppe, Juho the Man, Zinga, Make, Vesa,
Hönä, Kaitsu, Wille...  Siellä sitä neroutta oikeesti löytyy!!  (Hovimestari on tietty kärkipäätä hitaassa!)

t.Pasi

Epis

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 22, 2011, 10:36:46.."kärkipään" pelaajista?!? Puppe, Make, Vesa, Hönä, Kaitsu, Wille...
Meikäläinen on kylläkin enemmän keskikastin kaveri, pelikirjoina teokset "Kuviokellunnan ABC" ja "Pallo on pyöreä esine".
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

#249
Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 22, 2011, 10:36:46Pitäisikö sun Jake tehdä analyysi ensin "kärkipään" pelaajista?!? Puppe, Juho the Man, Zinga, Make, Vesa, Hönä, Kaitsu, Wille...  Siellä sitä neroutta oikeesti löytyy!!  (Hovimestari on tietty kärkipäätä hitaassa!)

Kaikki yllämainitut pelaajat ovat harrastaneet lajia vuosia ja luonnollisesti hallitsevat sen. Hovimestaria lukuunottamatta heidän kehitysnopeudestaan subu-uran ensimmäisen vuoden aikana en tiedä ja siitä tässä subunerokkuus analyysissä on kyse. Sinä olet harrastanut lajia vasta reilun vuoden verran ja jo nyt voitat helposti häntäpään pelaajia ja pärjäät keskikastin pelaajille sekä et häviä rumasti kärkipelaajillekaan. Laukaisutaitosi on häikäisevää sekä pelirohkeus. Olen nähnyt vuosien varrella paljon aloittelijoita joista juuri kukaan ei ole pelannut samanlaisella tasolla kuin sinä vastaavan tarkasteluperiodin aikana. Hovimestari on myös oma lukunsa. Tiedän hänen aloittaneen lajin 80- ja 90-lukujen taitteessa ja kehitys on ollut nopeata (keikkui HeSun kärkipäässä jo parin vuoden jälkeen ja HeSu oli tuohon aikaan tasoltaan ylivertainen liiga Suomessa). Lukuisia Hovimestarin pelejä nähneenä olen aina hämmästellyt hänen ylivertaista taktista ajattelukykyä. Taktisia virheitä ei juuri tule ja karkeita virheitä ei koskaan. Maalit häntä vastaan syntyvät useimmiten tilanteista joissa taktisia virheitä ei ole tehty vaan maali syntyy upealla jatkolaukauksella. Lisäksi Hovimestari pelaa nopeata tyyliä sujuvasti (vaikkei sitä aktiivisesti harrastakaan) ja pärjää kärkinimiä vastaan pitkälti nimenomaan häikäisevällä taktisella osaamisellaan. Kuten se kreikkalainen joka pelasi vuosi sitten täällä Suomessa sanoi Hovimestarista "olisit yksi parhaista FISTF-pelaajista jos keskittyisit vain FISTF-tyyliin" sekä Killer sanoi kerran että "Hovimestari on taktinen hiiri myös nopeassa". Kuten muissakin elämänalueissa on lahjakkuuksia  ja neroja niin myös Subussa. Toisilla on Subu veressä ja toisilla ei. Ensimmäisen ryhmän (sinä ja Hovimestari) pelaajat oppivat lajin salat nopeasti ja jälkimmäisen ryhmän (johon itse kuulun) edustajat eivät opi lajin saloja edes kahdessakymmenessä vuodessa.  

Fabio

Ok Kiitos kehuista Jake.  :)

Mutta täytyy sanoa että kuvailit mun suhteen enemmän nopeaa kehittymistä (uran alussa) kuin
pelisuorituksen "neroutta". En halua viisastella, mutta "neroa" pelini ei todellakaan (ainakaan vielä ;))
ole..

T:Pasi

SouthernBoogieCat

Neroutta sinun tapauksessa Fabio on nimenomaan tuo häikäisevät laukaisutaito ja pelirohkeus mitä kuvailin. Nopea kehitys on mielestäni merkki lahjakkuudesta Subussa. Kuten lopussa mainitsin "joillakin on Subu veressä ja joillakin ei".

Hysteerinen rage quittaaja

Ehdotankin että foorumille avataan uusi "Jaken analyysit" -osio, jossa tämän suomalaisen subun Mara Kuusela pääsee analysoimaan Suomen subuttelijoita, ilman moderointia tietenkin..
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - maaliskuu 22, 2011, 17:09:30
Ehdotankin että foorumille avataan uusi "Jaken analyysit" -osio, jossa tämän suomalaisen subun Mara Kuusela pääsee analysoimaan Suomen subuttelijoita, ilman moderointia tietenkin..

Munkassa heitettiin eilen ilmoille myös  Jaken vertaus suomalaisen subun Petteri Sihvonen, joka tosin vielä on keskittynyt enempi lätkään. Vaikkakin taisi kehaista tulevansa muutaman kokonaisen pelin katsottuaan ammattilaiseksi ja maailman parhaaksi analyytikoksi myös futiksessa. Ei uskalla ajatellakaan jos kävisi kattomassa puoliajan subua... ::)  eikä me Sihvosta tarvita kun meillä on Jake!!
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Tarve "pelikirja" -otsikolle on ilmeinen. Jake itseoikeutettu aloittamaan k.o. keskustelun. Sopii niin hitaille kuin nopeille.