• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Treenipelejä

Aloittaja Hönkki, elokuu 04, 2009, 12:24:28

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 09, 2011, 09:28:48
Kaverit pitää nyt vaan saada rekisteröitymään!!! Miettivät vielä "Niccejä".. Olen
yrittänyt jo keikkea!! Jack ja Daniels... Ohukainen ja Paksukainen.. Tuli ja Leimaus..
Mikään ei kelpaa!! :(

Grappa ja Spirito.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 09, 2011, 09:28:48Kaverit pitää nyt vaan saada rekisteröitymään!!! Miettivät vielä "Niccejä"..
Forumilla on asetus päällä, joka mahdollistaa nickin muuttamisen lennossa, joten tuohon sen ei pitäisi kaatua. Kunhan rekisteröityessään käyttävät jotain selkeästi botti-rekkauksista erottuvia sähköpostiosoitteita (ei tarvitse olla toimivia).
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 09, 2011, 09:51:49
Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 09, 2011, 09:28:48
Kaverit pitää nyt vaan saada rekisteröitymään!!! Miettivät vielä "Niccejä".. Olen
yrittänyt jo keikkea!! Jack ja Daniels... Ohukainen ja Paksukainen.. Tuli ja Leimaus..
Mikään ei kelpaa!! :(

Grappa ja Spirito.

Martti ja Jarkko

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Jouko ja Kosti, Matti ja Teppo, Kari ja Tapio, Juha ja Matti, Matti ja Esko, Juha ja Tapio, Paavo ja Elvis,
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

90-luvulla subupiireissä vaikuttivat Koskelan veljekset Tuusulasta. Heitä kutsuttiin nimillä Kossu ja Wissy.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lainaa90-luvulla subupiireissä vaikuttivat Koskelan veljekset Tuusulasta. Heitä kutsuttiin nimillä Kossu ja Wissy.

Täytyy tunnustaa, että nimi saattoi olla myös Koskinen ja asuinpaikka joku muu kuin Tuusula, mutta siltä suunnalta kuitenkin. Lempinimistä olen kuitenkin varma.

Tämä huomautus siksi, että veljeksistä haluttiin heti tietää enemmän. Vanhoista subulehdistä löytyisi varmasti lisätietoja. Munkan kertsillä niitä näytti olevan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 09, 2011, 13:50:01
Lainaa90-luvulla subupiireissä vaikuttivat Koskelan veljekset Tuusulasta. Heitä kutsuttiin nimillä Kossu ja Wissy.

Täytyy tunnustaa, että nimi saattoi olla myös Koskinen ja asuinpaikka joku muu kuin Tuusula, mutta siltä suunnalta kuitenkin. Lempinimistä olen kuitenkin varma.

Tämä huomautus siksi, että veljeksistä haluttiin heti tietää enemmän. Vanhoista subulehdistä löytyisi varmasti lisätietoja. Munkan kertsillä niitä näytti olevan.

Yllättäen satun tietämään, että miehen nimi on Sami "Kossu" Koskelainen, asuinpaikka (ainakin nykyinen) Hyvinkää.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaYllättäen satun tietämään, että miehen nimi on Sami "Kossu" Koskelainen, asuinpaikka (ainakin nykyinen) Hyvinkää.

No jumakauta, juuri niin. Pikkuveljen eli "Wissyn" nimi on Iiro Koskelainen. Onko HT:stä tuttu ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 09, 2011, 14:02:29
LainaaYllättäen satun tietämään, että miehen nimi on Sami "Kossu" Koskelainen, asuinpaikka (ainakin nykyinen) Hyvinkää.

No jumakauta, juuri niin. Pikkuveljen eli "Wissyn" nimi on Iiro Koskelainen. Onko HT:stä tuttu ?

Pitkä juttu. Ostin hänen vaimoltaan huuto.net:in kautta kamaa. Vaimo oli huomannut allekirjoituksessani sanan subbuteo ja oli kysynyt Kossulta että tunteeko minut. Vaikka emme tunne entuudestaan, Kossu otti yhteyttä ja kertoi että hänellä on sekalaisia figuureja jotka voisi myydä. Lupasi jossakin vaiheessa laittaa kuvia. Tästä on vasta viikko aikaa, ja voi olla että figuurit ovat LW-pohjilla, eli voi olla ettei kaupittelekkaan niitä?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hovimestari

Minäkin muistan nämä, Kossu nimittäin pelasi QPR:llä (LW-jengi, muistaakseni). Pikkubroidi Wissy taisi näpytellä Wolvesilla. Tilastoista löytyisi.

Hönkki

LainaaPitkä juttu. Ostin hänen vaimoltaan huuto.net:in kautta kamaa. Vaimo oli huomannut allekirjoituksessani sanan subbuteo ja oli kysynyt Kossulta että tunteeko minut. Vaikka emme tunne entuudestaan, Kossu otti yhteyttä ja kertoi että hänellä on sekalaisia figuureja jotka voisi myydä. Lupasi jossakin vaiheessa laittaa kuvia. Tästä on vasta viikko aikaa, ja voi olla että figuurit ovat LW-pohjilla, eli voi olla ettei kaupittelekkaan niitä?

Minun piti ostaa nuo kamat pari vuotta sitten, mutta jotenkin se jäi kun Kossusta ei kuulunut mitään. Ole hyvä, osta vaan.
Molempia veljeksiä kyselin pari vuotta sitten mukaan subutoimintaan ja kun eivät olleet kiinnostuneita, niin olin valmis ostamaan kamat.
LW-äijistäkin saa aivan hyviä, kun vaihtaa niihin HW-pohjat.

LainaaMinäkin muistan nämä, Kossu nimittäin pelasi QPR:llä (LW-jengi, muistaakseni). Pikkubroidi Wissy taisi näpytellä Wolvesilla. Tilastoista löytyisi.

Kossulle en hävinnyt koskaan, mutta Wissylle kerran eräässä Maunulassa pelatussa SM-lopputurnauksessa. Tipuin katkerasti viidennelle sijalle Kesiksen viedessä mestaruuden ja Hovikin nousi tokaksi. Kyseessä oli 8 pelaajan loppusarja. Seppo taisi olla kuudes, mikä kyllä lohdutti. Wissy oli tuolloin vielä aivan pikkupoika (jotain 13 v) ja hän jäi sijalle 7.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Puppe - maaliskuu 09, 2011, 12:56:23
Jouko ja Kosti, Matti ja Teppo, Kari ja Tapio, Juha ja Matti, Matti ja Esko, Juha ja Tapio, Paavo ja Elvis,

Armi ja Danny!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 09, 2011, 14:36:40
Minun piti ostaa nuo kamat pari vuotta sitten, mutta jotenkin se jäi kun Kossusta ei kuulunut mitään. Ole hyvä, osta vaan.

Itse asiassa en ole kiinnostunut ostamaan. Asia jäi vielä auki, tarkoittiko hän kenties että ns. välittäisin ne foorumin kautta ym/tms?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaAsia jäi vielä auki, tarkoittiko hän kenties että ns. välittäisin ne foorumin kautta ym/tms?

Ei foorumin kautta. Olin häneen puhelimitse ja sähköpostitse yhteyksissä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses