• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Treenipelejä

Aloittaja Hönkki, elokuu 04, 2009, 12:24:28

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Vesa-Yrjö 2-2, 1-3 ja 0-2

Pakko kai tämäkin laittaa, kun ei pääosan esittäjä itse pistänyt:

Papa-Zinga 5-0

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Zinga - toukokuu 13, 2010, 20:56:55
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - toukokuu 13, 2010, 19:36:20
Tuuri-Pasi 1-2
Jees! Taisi siitä meidän skabasta olla heti hyötyä.

Kyllä mulla oli myös "tuuria" pelissä!  ;D
Taisin vetää kolme kertaa, joista kaksi uppos!
Ja jos oikein muistan, meillä jäi kello pois päältä pariksi, kolmeksi minuutiksi!!  :o
..eli ei ihan virallinen peli! ..mutta treenimatsihan se olikin! :)

En sitä sano, varmasti Zingan "tekniikkatreenistä" oli apua.. oliko se koko voiton
mahdollistaja.. sitä emme saa koskaan tietää varmasti..  :) ..Olen edelleen sitä
mieltä että ne "kaukovedot" pitäis (ainakin mun tasolla) vetää puolesta kentästä..
Olis vähän oikeaa "pelimäisyyttä" mukana.

Mutta voitto oli eka "oikea" voitto mulle.. Kyllähän se hyvältä tuntui, mutta nöyränä
poikana täytyy olla.. Kyllä Tuuri vie mua normaalisti kuin "litran mittaa"!

Toivottavasti jatko seuraa.. Tuuri on hyvä vastus mulle ja peleistä oppii paljon! Kiitos!

Pasi


Hovimestari

Hidasta:

Catanzaro(Tuuri)-HIFK(Wilskman) 3-0 (3-0)
Longoni, Benincasa, Mosciaro

Nopeaa:

Tuuri-Zinga 2-1

Porvoon turkkilainen

Lisää treenipelejä:

HIFK-Cardiff 1-1 (0-1)

0-1 Whittingham 33 min. 1-1 Hänninen 81 min.

Fabio

Pasi - Kaitsu 0 - 6
Pasi - Kaitsu 0 - 4
Pasi - Petri 2 - 2
Pasi - Tuuri 0 - 0

Hönkki

Hönkki - Tuuri 1-1 (kv)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Liesivaara - Grönfors (KV)  0-1  (voittomaali 45 sek ennen loppua)
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Puppe-Hönkki(kv) 0-1
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

#128
Nopeaa:

Jaakko-Pasi 2-2

SouthernBoogieCat

Nopeaa:

Jaakko-Pasi 0-1

Pasin 1. voitto keskinäisissä peleissämme. Voitto oli aikaisemmin jo useasti tulossa, mutta kerran tasoitin vikalla sekunnilla ja viimeksi nousin 0-2 tappioasemasta tasoihin. Pasi oli tänään selvästi parempi ja ansaitsi voittonsa. Itselläni ei juuri tilanteita ollut: ensimmäisellä jaksolla yksi tilanne ja toisella jaksolla aivan viimeisillä sekunneilla sain vaparin Pasin maalin läheltä mutta aika loppui kesken eikä vaparia ehditty antaa. Jos aikaa olisi ollut enemmän olisi tuosta vaparista voinut taas tulla lopussa tasoitus (Pasilla ei ollut montaa pakkia alhaalla) mutta tällä kertaa kävi näin. Onnittelut Pasille voitosta! Yritetään pelata nopeasti uusi peli niin pääsen yrittämään revanssia! ;D

Hönkki

Hönkki - Pasi 4-0
Hönkki - Pasi 1-0
Hönkki - Pasi 2-0

Ihan täysiä pelasin enkä isompia numeroita saanut. Ekan pelin alussa Pasin tuntuma ja veskari aavistuksen pihalla, 1-0 30 sek jälkeen ja pari muutakin maalia helpohkosti. Pelin loppupuolella pelin kulku alkoi kuitenkin jo lupaavasti muuttua. Tokaan peliin Pasi tulikin sitten jo täydellä höyryllä ja tilanteita syntyi molempiin päätyihin. Pasilla oli useita hyviä haltuunottoja yhdistettynä nopeisiin läpimurtoihin. Vielä kun hänen veskarinsa löysi oikeat torjuntakulmat, niin yllätys olisi voinut olla mahdollinen. Voittomaali syntyi pari minuuttia ennen loppua. Kolmannessa pelissä oli sitten jo pieniä hiipumisen merkkejä, mutta Pasin veskari oli silti edelleen ok.

Toivottavasti peleistä oli hyötyä. Aika lupaavalta näytti Pasin kannalta tämän päivän Jaakko-kohtaamisia ajatellen. Kehitystä on tapahtunut. On kyllä tainnut tapahtua Jaakollakin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

#131
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 15, 2010, 09:28:03
Hönkki - Pasi 4-0
Hönkki - Pasi 1-0
Hönkki - Pasi 2-0

Ihan täysiä pelasin enkä isompia numeroita saanut. Ekan pelin alussa Pasin tuntuma ja veskari aavistuksen pihalla, 1-0 30 sek jälkeen ja pari muutakin maalia helpohkosti. Pelin loppupuolella pelin kulku alkoi kuitenkin jo lupaavasti muuttua. Tokaan peliin Pasi tulikin sitten jo täydellä höyryllä ja tilanteita syntyi molempiin päätyihin. Pasilla oli useita hyviä haltuunottoja yhdistettynä nopeisiin läpimurtoihin. Vielä kun hänen veskarinsa löysi oikeat torjuntakulmat, niin yllätys olisi voinut olla mahdollinen. Voittomaali syntyi pari minuuttia ennen loppua. Kolmannessa pelissä oli sitten jo pieniä hiipumisen merkkejä, mutta Pasin veskari oli silti edelleen ok.

Toivottavasti peleistä oli hyötyä. Aika lupaavalta näytti Pasin kannalta tämän päivän Jaakko-kohtaamisia ajatellen. Kehitystä on tapahtunut. On kyllä tainnut tapahtua Jaakollakin.

Kiitos Hönkki kannustuksesta!

(Muistelen muuten että voitit tokainkin pelin 2 - 0.)

Kulkihan mun peli ajoittain ihan hyvinkin.. Toisaalta silloin tällöin helppojakin pallomissejä, (mistä täytyy päästä kokonaan eroon!) Yksi nolo Irmavirhe (TAAS!), ja pari tosi surkeeta vetoa mahtui mukaan! Näissä on vielä tekemistä!

Jake on mulle tosi hyvä vastus, tiukkoja pelejä on ollut, tovottavasti taas tänään luvassa sellainen/sellaisia! Innolla odotan illan jännityskamppailua!  :D

T:Pasi

AriFerra

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaKohta et voi enää käyttää lainattua sanaa.


Tuossa on totuuden siemen. Pasin käyrä on jyrkästi ylöspäin. Totaali-objektiivinen arvio on että häviän Pasille ekan kerran toukokuussa 2011.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

#134
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 15, 2010, 11:17:46
LainaaKohta et voi enää käyttää lainattua sanaa.


Tuossa on totuuden siemen. Pasin käyrä on jyrkästi ylöspäin. Totaali-objektiivinen arvio on että häviän Pasille ekan kerran toukokuussa 2011.



Noniin! ..ja höpön pöpön!!  Antakaa toisen treenata rauhassa!  :)  Meikän(kin) kehitys loppuu lyhyeen jos alan luulla taidoistani liikoja! Haluan olla vielä rehellisesti huono, niin ei harmita pikku mokat liikaa... En halua että heitän ukot seinään jos potkaisen Irmalla hutin!  ;D

Mutta sen verran haluan toki varoittaa "vanhoja starboja" että tämä "uusi sukupolvi" eli n.2010 vuonna aloittaneet Lasse, Arabian Jere, Meitsi ym.. Tullaan vielä tulevaisuudessa laittamaan "vanhoille" kampoihin ja kovaa!

t.Pasi