• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 09-10

Aloittaja Zinga, elokuu 04, 2009, 10:39:01

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Kaksinkertainen on ok. Ei kannata lähteä haukkaamaan liian isoa palaa, sillä mukana on pelaajia, joille tuo kaksinkertainenkin on työn takana. Lisäpelejä järjestyy vaikka Hesun nopean sarjan kautta tai mitä sitten ikinä keksitäänkään.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Kaksinkertainen on toki ok. Ehdotin, koska viimeksi pelasimme kolminkertaisen, eikä nyt olisi kuin 6 peliä enemmän. Olemme myös aloittamassa sarjan aikaisemmin kuin viime kaudella. Toisaalta hyviä perusteluja olivat kaksinkertaisen puolestakin.

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - elokuu 19, 2009, 22:26:20
Vain onko kolminkertaisessa ajatuksena esim. että alkuvaiheessa paremmin sijoittuneet saavat enemmän kotiotteluja viimeisellä kolmanneksella yms.?

Tämä ei ole puuhastelua. Koti- tai vierasotteluilla ei ole mitään merkitystä. Kolminkertaista ehdotin vain pelimäärien takia.

SouthernBoogieCat

#17
Kaksinkertainen käy myös minulle. Jos HeFi-liiga päätetään pelata kaksinkertaisena niin osallistun myös HeFi-divariin lisäpelien takia edellyttäen että HeFi-divariin pääsee vielä mukaan ja myös että mikäli on jo päätetty lopullisesti pääsevätkö myös HeFi-liigaan osallistujat mukaan.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 14, 2009, 10:23:32
LainaaOsallistun HeFiin!!! Onko ainoa mahdollinen HeFi-pelipäivä maanantai-ilta? Ajattelin vaan että voiko pelejä pelata muinakin päivinä? Itse olen tämänhetkisen tiedon mukaan töissä arki-iltaisin (myös maanantai) ja opiskelemassa arkipäivisin. Ovatko esim. lauantait mahdollisia pelipäiviä? Tai yksi vaihtoehto on ennen koulun aloitusta - joka on 24.8 - pelit keskellä päivää? En kuitenkaan aio käy töissä opiskelujen alettua joka ilta joten voisin neuvotella esimieheni kanssa juuri maanantain vapaaksi että tulisin koulun jälkeen pelaamaan. Se olisi paras vaihtoehto jos menee läpi. Haluan osallistua HeFiin kovien pelien takia ja uskon että saan suplittua aikataulut niin että pelien pelaamisessa ei ole ongelmia.

Osallistumisesi on jo laskettu mukaan. Maanantai on ehdottomasti pääpelipäivä, mutta muutaman pelin pystyy pelaamaan jonain muunakin viikonpäivänä. Suosittelen maanantai-illan järjestämistä vapaaksi.

Neuvottelut on neuvoteltu ja lopputulos odotettu: maanantai tuli vapaaksi. Eli pääsen maanantaisin pelaamaan. Jos tulee jotain yllättävää joskus niin ilmoitan niistä ja katsotaan joku muu pelipäivä menetetyn maanantain sijaan.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Zinga - elokuu 19, 2009, 15:18:555. Kaitsu (7-7-8-6)
Jos Kaitsu jatkaa omaperäisellä kokeilutaktiikallaan saa hän varmasti päänahkoja kärkiporukoilta. Toisaalta taktiikka ei tuo kärkisijoitusta liigassa, sillä tasaista varmuutta ei saa ilman pitävää puolustusta. Kaitsu onkin ehkä liigan vaikeiden arvioitava joukkue.
Sijoitus 4-7.
Uusi joukkue ja pitkähkö tauko ovat lievästi veroittaneet tuntumaa puolustuksen naamapalloista, mutta jos tuntuman saa hyvissä ajoin kohilleen (kuten tarkoitus on), niin taistelen tosissani sijoituksesta kärkikolmikossa. Kärkeen tähdätään ja mikäli muu ei auta niin tulevalla kaudella saatetaan nähdä aiempaa enemmän puoliajan joukkueen vaihtoja.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Zinga

Päivän tulokset netissä. Aika pitkälti kausiennakon mukaisesti mentiin  8) Vesa on aika tikissä. Hyvä juttu MM-kisoja ajatellen.

Epis

Liigassa kolmantena ;D mutta jos sijoituksen haluaa oikeasti säilyttää niin jotain radikaalia täytyy tapahtua. Alustavasti täytyy todeta, että tuntuma on enemmän hukassa kuin haluaisin ja lähinnä ongelmana ovat laukaukset. Olin hyvissä ajoin paikalla ja yritin harjoitella vetoja tai lähinnä löytää oikean vetotavan 20min ennen kuin muita oli paikalla. Ei onnistunut ja hetken mietin onko välineissä vikaa, kunnes Zinga saapui ja näytti niiden toimivan loistavasti ::)

Peleissä tämä näkyi tuhrittuina maalipaikkoina ja kaikki tehdyt maalit menivät maata pitkin vaikka kuinka yritti chipata >:( Mikäli en löydä oikeaa tuntumaa parin seuraavan kerran aikana niin luultavimmin en pysty taistelemaan kärkisijoista ja omistan tämän kauden täysin joukkueeseen tutustumiselle. Harkitsen jopa parin figuurin tuomista töihin, kun meillä on noi 2 subu-kenttää tossa kahvitilan naulakkojen paikalla pelikuntoisina tai ainakin vetoharjoituksiin sopivassa kunnossa ;D

Olen saanut purkaa turhautumistani, vaikkei oikeastaan helpottanut ;D ::) :P
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Zinga - elokuu 24, 2009, 22:56:49
Vesa on aika tikissä.

HeFin jälkeen tuli vielä pelattua Hönkin kanssa 4-1 (3-1), ja kaikki maalit tulivat nopeilla jatkoilla. Muutenkin peli tuntuu nopeutuneen ja monipuolistuneen hyökkäyspäässä, ja monia maaleja tuli maanantaina myös pienillä syötöillä ja jatkoilla. Paikaltaan vetäessä onkin sitten vaikeampaa saada tulosta aikaan.

Kaitsu-pelistä on sanottava, että vastustaja ei ollut samassa vireessä kuin edellisellä pelikerralla jolloin nihkutteli pitkät tovit ja loi vetopaikkojakin. Nyt oli paljon epävarmempaa. Tulos oli siksi noinkin suuri (3-0).

Zinga

#23
Päivän pelit:

Juho 2-1 Kaitsu
Zinga 3-0 Timo
Hönkki 1-1 Wille
Vesa 2-0 Juho
Kaitsu 0-3 Timo
Zinga 6-0 Wille
Kaitsu 2-1 Wille
Hönkki 0-0 Timo
Zinga 2-1 Vesa
Juho 1-2 Wille

Vesa jatkaa vakuuttavasti, tosin minä olin tänään vielä vakuuttavampi. Juhon HeFi käynnistyi heikohkosti, joten parissa päivässä on saatava peliä MM-kisoja varten kuntoon. Vaiva lienee henkinen, joten sinällään mitään suurta huolta ei ole (?). Hönkki on tutulla tasurikaavalla liikkeellä.

Tulokset ja sarjataulu päivitetty nettiin.

SouthernBoogieCat

Ma 7.9 pelattiin yksi ottelu: Jaakko-Masse 1-0

Hönkki

LainaaMa 7.9 pelattiin yksi ottelu: Jaakko-Masse 1-0

onnittelut ekoista pisteistä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - syyskuu 07, 2009, 20:14:15
Jaakko-Masse 1-0
Onnittelut ekasta voitosta! Kolmen kierroksen jälkeen olet tasapisteissä ja ainoastaan yhden maalin heikommalla maalierolla maajoukkueratsun Juhon perässä.  ;D

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Zinga - syyskuu 08, 2009, 13:53:51
Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - syyskuu 07, 2009, 20:14:15
Jaakko-Masse 1-0
Onnittelut ekasta voitosta! Kolmen kierroksen jälkeen olet tasapisteissä ja ainoastaan yhden maalin heikommalla maalierolla maajoukkueratsun Juhon perässä.  ;D

Jaakko Bertelli... Onnittelut pisteistä!

SouthernBoogieCat

#28
Kiitokset kaikille onnitteluista! ;D Olen tyytyväinen ekasta voitosta laatuaan niin HeFissä kuin nopean muissa virallisissa otteluissa. Ensimmäinen voitto ylipäätään nopeassa oli treenipelissä Nevalaisen Mikkoa vastaan ja tulos niinikään 1-0.

Eilisessä pelissä olin kyllä lähellä mokata 2 pistettä noin 7 sekuntia ennen loppua kun Masse sai ottelun parhaimman tekopaikkansa ja laukoi hillittömän vedon tolppaan. Toisaalta olisin voinut voittaa selkeämminkin kuin vain 1-0 sillä minulla oli ainakin 3 tolppaa tai ylärimaa ja sen lisäksi ainakin muutama selvä tekopaikka joista lauoin joko päin veskaria, ohi tai maalin ylitse. Mutta vain maalit lasketaan. Paikkoja ottelussa oli siis useampaan kuin yhteen maaliin ja yhtä hyvin ottelu olisi voinut päättyä 1-1 Massen viimesekuntien paikan ansiosta mutta toisaalta yhtä hyvin olisin voinut voittaa 3-0 tai 4-0.

Zinga

Tänään:
Zinga 2-0 Juho
Juho 1-0 Hönkki

Sarjataulu löytyy netistä.