• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

FISTF-treeniturnaus elokuussa -09

Aloittaja Hönkki, elokuu 04, 2009, 09:21:59

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - elokuu 14, 2009, 11:21:10
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 14, 2009, 10:48:55
Kyselin osallistujien mielipiteitä ja tulos on se, että Jaakon osallistuminen on ok. Zingan kannattaa varmaan heti kärkeen pelata Makea vastaan.

Aloitetaan klo 10.30.

Loistavaa!!! Olen paikalla n. klo 10 maissa. Kala-Maijassahan turnaus pelataan?

Pahoittelen että kävi niin että nukuin pommiin ja heräsin juuri tuolloin klo 10 jolloin minun olisi pitänyt jo olla paikalla. Soitin Hönkille ja selitin tilanteen etten enää pääse paikalle koska en halunut muiden joutuvan odottelemaan. Ei tuossa sinänsä vahinkoa tapahtunut koska ainoa joka kärsi olin minä itse ja muut eivät joutuneet odottelemaan vaan pääsivät aloittamaan turnauksen aikataulun mukaisesti.

Rossonero

Omat tulokseni:

Zinga 2-3 (1-2)
Hönkki 3-1 (1-0)
Juho 2-1 (1-1)
Make 0-3 (0-2)

Juho 2-2 (0-0)
Juho 3-1 (2-0)
Make 2-2 (0-1)
Make 2-5 (0-2)

Make pelaa selvästi nopeammin kuin kukaan nyt paikallolleista, ja siihen sopeutuminen on vaikeaa, kun harvoin kohtaa. Ehkä juuri tuosta johtuen tuntui, että Makea vastaan tuli huonoimmat pelit myös perusnäpäytysten osalta. Tuo 2-2 mairittelee minua, koska siinäkin Makella oli paikkoja, ja toisaalta sen toinen jakso oli häneltä meidän peliemme heikoin. Viimeinen peli rupesi minulla jo menemään väsymyksen puolelle, eikä ajatus enää toiminut. Puolustuspäässä se näkyi muutamana taktisena emämunauksena.

Oli kaikin puolin hyvä sessio, ja saatiin paljon pelejä kaikille.

Hönkki

LainaaPahoittelen että kävi niin että nukuin pommiin

ei siinä mitään, pelit tuli pelattua


tulokset:

zinga-vesa 3-2
make-juho 1-0
vesa-hönkki 3-1
zinga-make 2-2
vesa-juho 2-1
zinga-hönkki 3-1
juho-hönkki 1-1
make-vesa 3-0
make-hönkki 3-0
zinga-juho

tilanne:
make 4 3 1 0 9-2 10
zinga 3 2 1 0 8-5 7
vesa 4 2 0 2 7-8 6
juho 3 0 1 2 2-4 1
hönkki 4 0 1 3 3-10 1


treenipelejä:
vesa-juho 2-2
vesa-juho 3-1
make-hönkki 3-1


Makelta kokonaisuutena vakuuttava päivä (en tiedä vikoja treenipelejä), vaikka Zingalla onkin vielä mahikset turnausvoittoon. Turnaus ajoi asiansa MM-kisoihin valmistavana tapahtumana. Meillä kaikilla on vielä paljonkin parannettavaa, mutta onpahan aika hyvin selvillä ne pahimmat puutteet. Tällaiset turnaukset tuovat ne hyvin esille. Täytyy vain uskoa siihen että itse kisoissa pystyy pelaamaan omalla hyvällä tasollaan ja peli kulkee omien vahvuuksien, ei heikkouksien kautta.  
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Make

Hyvä setti pelejä, kannatti käydä.

Omat tulokset:

- Juho 1-0 (0-0)
- Zinga 2-2 (0-2)
- Vesa 3-0 (2-0)
- Hönkki 3-0 (1-0)
- Hönkki 3-1 (3-1)
- Vesa 2-2 (1-0)
- Juho 3-0 (2-0)
- Vesa 5-2 (2-0)

Saldo päivästä 6-2-0, 22-7 ja vastassa MM-kisajoukkue, niin täytyy olla tyytyväinen. Ensimmäiset puolitoista peliä ja toinen jakso Vesaa vastaan 2-2 pelissä melko surkeaa, muuten peli hyvin kuosissa.

Tuo aamukohmelo on itselläni ollut aina melko paha, ja se pitäisi MM-kisoissa pystyä hoitamaan kunnollisella lämittelyllä alta pois, muuten tulee Rotterdamissa noutaja lähes ketä vastaan tahansa.

Tästä on hyvä jatkaa...


Zinga

Ome peli oli yllättävän hyvässä kuosissa. Ekassa pelissä voitin Vesan 3-2 ja peli oli hyvin hallussa. Vesa osoitti vaarallisuutensa jatkovedoissa ja muutama nätti löysikin tiensä verkon perukoille. Onneksi eka maalini oli nätti jatkoveto, jossa Vesa oli kahvilla, niin ei päässyt Vesakaan liikaa hehkuttamaan.  ;D Makea vastaan peli oli uomissa ja peli olisi pitänyt voittaa ehkä kolmella maalilla. Lopussa vain lahjoitin Makelle tasoitusmaalin ihan siksi, että 1) En pelannut voitosta, 2) Tein uskomattomat neljä umpisurkeaa näpäytystä ja 3) Make osasi vetää pallon maaliin. Hönkkiä vastaan peli päättyi 3-1, mutta tässäkin olisi pitänyt päästä parempaan lopputulokseen. Vetotreenejä siis edessä. Ihan hyvillä fiiliksillä kohti mömmömkisoja.

Make

Lainaus käyttäjältä: Zinga - elokuu 16, 2009, 11:11:45
;D Makea vastaan peli oli uomissa ja peli olisi pitänyt voittaa ehkä kolmella maalilla. Lopussa vain lahjoitin Makelle tasoitusmaalin ihan siksi, että 1) En pelannut voitosta, 2) Tein uskomattomat neljä umpisurkeaa näpäytystä ja 3) Make osasi vetää pallon maaliin.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Make - elokuu 16, 2009, 14:11:25
Lainaus käyttäjältä: Zinga - elokuu 16, 2009, 11:11:45
;D Makea vastaan peli oli uomissa ja peli olisi pitänyt voittaa ehkä kolmella maalilla. Lopussa vain lahjoitin Makelle tasoitusmaalin ihan siksi, että 1) En pelannut voitosta, 2) Tein uskomattomat neljä umpisurkeaa näpäytystä ja 3) Make osasi vetää pallon maaliin.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Joo, ei ollut tarkoitus dissata. Tarkoitin, että peli oli niin uomissaan (ja sulla ei tuossa pelissä), että olisi pitänyt jatkaa ekalta puoliajalta paremmin ja hoitaa homma kotiin. Jos olisin pelannut "voitosta" olisin pelannut ajan pois kellosta pelin lopussa, mutta harkkapeleissä tämä on mielestäni aika tyhmää. Tekevälle sattuu.