• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Jos sä näytät mulle, mä näytän sulle -turnaus

Aloittaja Zinga, maaliskuu 23, 2009, 20:11:30

« edellinen - seuraava »

Zinga

Pelasimme tänään ensimmäisen perinteisen Jos sä näytät mulle, mä näytän sulle -miniturnauksen. Kovatasoisen turnauksen osallistujat olivat Tuuri, Kaitsu ja allekirjoittanut:

Zinga 0-0 Kaitsu
Tuuri 0-0 Zinga
Kaitsu 1-2 Tuuri

Tuuri 2...1 1 0...2-1...4
Zinga 2...0 2 0...0-0...2
Kaitsu 2...0 1 1...1-2...1

Kuten tuloksista näkyy, oli kyseessä kansainväliset säännöt. Että silleen...

miku

#1
Onko Tuuri Sihvolan Subbuteon hankintalistalla..??
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#2
Lainaus käyttäjältä: "miku"Onko Tuuri Sihvolan Subbuteon hankintalistalla..??
:lol:
En tiedä Sihvolan Subbuteosta, mutta Sisu ei ainakaan ole käynyt Tuurin kanssa mitään siirtoneuvotteluita. Voisin tietenkin mainita, että Tuuri on kehityskelpoinen pelaaja ja huipputyyppi, mutta tämä voitaisiin tulkita sopimuksen alaisen pelaajan houkuttelemiseksi. Hönkki voisi vetää herneet nenään.

Eilinen turnaus pelattiin ihan siitä syystä, että paikalla Kala-Maijassa ei ollut ko. trion lisäksi muita pelaajia, joten päätimme keskittyä kansainvälisten sääntöjen taktisten kuvioiden kehittämiseen ja tietämyksen jakamiseen. Pelasimme kaikki kaikkia vastaan yhdet puoliajat siten, että pelin sai keskeyttää kysyäkseen/kertoakseen/huomauttaakseen taktisista asioista. Tämä söi pelin tehoa, mutta oli muutoin ihan mielenkiintoista, kun pystyi vertailemaan muiden ratkaisuja omiin. Vaikka peli ei ollut totista, täytyy sanoa että Tuuri osoitti olevansa varteenotettava pelaaja tulevissa kevään koitoksissa.

Epis

#3
Täytyy vähän varmistella omaa asemaansa ja todeta, että kotimatkakeskustelu M. Tuurin kanssa viestitti ettei miehellä ole ainakaan vielä toistaiseksi sen suurempaa innostusta kv-sääntöihin. Mies keskittyy omien sanojensa mukaan lähinnä pelailemaan kv-säännöillä samankaltaisella mielellä kuin Zinga harrastaa puuhastelua.

Itse turnauksen kaltaisia hommia olisin kaivannut jo alkumetreillä pari vuotta sitten. Tuossa pystyi hyvin vaihtamaan ajatuksia ja näkemyksiä erilaisista taktiikoista ja tilanteista, joita normaalisti tulee vain itsekseen pähkäiltyä ja joskus jopa ehkä testattua. Vaikka aikaa oli suht rajoitetusti niin ehdittiin yhdessä miettiä asioita aloitusasetelmasta avoimen vetopaikan maalivahtipeliin.

edit: Täytyy kuitenkin todeta, että Tuurilla olisi hyvät edellytykset hyvillekin sijoille mikäli vain intoa ja aikaa syvällisempään treeniin löytyisi. Mikäli joukkuekisaa edeltää jonkinlainen treenileiri niin tästä voi muodostua yllättäväkin villikortti HeSun hyväksi.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#4
LainaaItse turnauksen kaltaisia hommia olisin kaivannut jo alkumetreillä pari vuotta sitten

Pitäisköhän alkaa vetää kursseja ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#5
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaItse turnauksen kaltaisia hommia olisin kaivannut jo alkumetreillä pari vuotta sitten

Pitäisköhän alkaa vetää kursseja ?
Pistetään työväenopistoon Subukurssi pystyyn. Mä vedin joskus tanssikursseja työväenopistolla niin miksen sitten myös subukursseja.

Gnucastle (Ommo)

#6
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Pistetään työväenopistoon Subukurssi pystyyn. Mä vedin joskus tanssikursseja työväenopistolla niin miksen sitten myös subukursseja.
Kummallekin lajille on siis se yhteistä että Zinga vie?
- Life is a witch and then you fly -

AriFerra

#7
Lainaus käyttäjältä: "Gnucastle"
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Pistetään työväenopistoon Subukurssi pystyyn. Mä vedin joskus tanssikursseja työväenopistolla niin miksen sitten myös subukursseja.
Kummallekin lajille on siis se yhteistä että Zinga vie?

Enää jää epäselväksi, kuka vikisee?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

#8
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Enää jää epäselväksi, kuka vikisee?

Tämä on muuten poikkeuksellisen väärin kätetty sanonta. Sehän on savolainen sanonta, jossa miehestä kiinnostunut nainen sanoo "Vie sie, mie vikisen), koska avoimen suostuvaisena nainen olisi joutunut huonoon maineeseen. Tätä ei siis pitäisi käyttää silloin, kun vikisijä ei ole samassa juonessa mukana, kuten esim. urheilussa.