• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-kisat kautta aikain

Aloittaja h-kone, heinäkuu 19, 2006, 09:57:14

« edellinen - seuraava »

Epis

Kukas tälläisiä kivikautisia diipadaapa -tilastoja jaksaa edes tutkiskella? Lapsellista tohua ja vielä Sepon järjestämänä.. ::)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 15, 2011, 10:58:40
LainaaHaa, mites näin perustavanlaatuinen detalji onkaan jäänyt liiton tilastovaliokunnalta kommentoimatta? 
Tällä välillä nimittäin osui silmiini ikivanha subulehden numero, jonka välissä oli kirje - jossa jopa Seppo itse kirjoittaa, että näiden kisojen SM-status jouduttiin perumaan, koska kauhavalaiset eivät päässeetkään paikalle...

No, mikäs siinä. Minulla ei ole muistikuvaa tuosta kirjeestä. Asiaa voi myös tutkia selaamalla vuoden -81 jälkeisiä subulehtiä. Joissakin numeroissa on esillä turnausten maratontaulukko, jossa on lueteltu järjestetyt turnaukset ja pelaajien sijoitukset niissä. Taulukosta käy ilmi myös turnauksen status, eli SM-kisat vai joku muu.
Voiko joku lainata mulle subulehden 3/81 ? Jäi kai hiihtolomalla Kuusamoon. Ei ois aikaa lähteä hakemaan.

Hönkki

LainaaKukas tälläisiä kivikautisia diipadaapa -tilastoja jaksaa edes tutkiskella? Lapsellista tohua ja vielä Sepon järjestämänä..

No niin, tässä on taas tää sukupolvien välinen kuilu. Vanhat tilastot ovat aarteita, varsinkin jos löytää vielä maalintekijät.


LainaaVoiko joku lainata mulle subulehden 3/81 ? Jäi kai hiihtolomalla Kuusamoon. Ei ois aikaa lähteä hakemaan.

Ja sä et ole elämäs aikana hiihtäny metriäkään. Paitsi jonkun perässä.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

h-kone

Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 15, 2011, 11:08:10
Kukas tälläisiä kivikautisia diipadaapa -tilastoja jaksaa edes tutkiskella? Lapsellista tohua ja vielä Sepon järjestämänä.. ::)

No itse asiassa törmäsin asiaan uudestaan vasta vahingossa tuolla subu.fi-sivujen "virallisessa" SM-historiikissa, ja aloin muistelemaan notta enkös mää jo kerran oikaissut tämän jossain...    ;)