• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - kesäkuu 18, 2020, 22:53:16
Finaali:

Tottenham Hotspur-Bristol Rovers 0-0ja. (0-0), 0-0 (0-0), rp. 2-4
Varoitus: Lloris (TH) 121 (rp-kisassa).

Rp-kisa: Kane torjunta, 0-1 Clarke, 1-1 Verthongen, 1-2 Bennett, Dier torjunta, 1-3 Leahy, 2-3 Son, 2-4 Mitchell-Lawson.

Onnittelut viime vuosien kovimmalle cup-joukkueelle!
:ohaba :hands

Hönkki

Huhut kertovat niin kovaa tulosta KUPS - Spurs pelistä, että Interin johtokunta lähtee jälleen torvet soiden kohti Karjalohjaa vaikka saunan lämmitys kesken.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

#3887
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 25, 2020, 20:22:44
Huhut kertovat niin kovaa tulosta KUPS - Spurs pelistä, että Interin johtokunta lähtee jälleen torvet soiden kohti Karjalohjaa vaikka saunan lämmitys kesken.
Ratkaiseeko keskinäisten maaliero... Jos niin kupsi kakkonen.... Löytyy Chämppärin sivuilta.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Kups, Inter ja Tottenham keskinäisessä vertailussa, jolloin Inter kakkonen. Näin helteillä sattui yksi parhaista peleistä joita koskaan olen pelannut. Kierteet, välintulot ja jatkot kaikki onnustuivat, kuten kunnon vasurijatko.

kesämesu

#3889
MITEN Inter kakkonen jos maaliero 2-1 ja Kupsilla 3-2. mun mielestä menee näin ja kokkis Dortmundin pelejä ei lasketa!!!

Huomasin,että mulla Inter -Kups tulos tilastoissa 2-0 ja pitäisi olla 3-0 eli Inter tosiaan jatkoon.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 25, 2020, 22:04:35
Kups, Inter ja Tottenham keskinäisessä vertailussa, jolloin Inter kakkonen. Näin helteillä sattui yksi parhaista peleistä joita koskaan olen pelannut. Kierteet, välintulot ja jatkot kaikki onnustuivat, kuten kunnon vasurijatko.

Kuopiolaiset olivat vireessä. Harmi, että Inter-peli oli pilannut saumat. Melkein teki mieli avata luukkuja loppua kohti vielä parin maalin verran.

;)

Hönkki

#3891
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 26, 2020, 00:33:49
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 25, 2020, 22:04:35
Kups, Inter ja Tottenham keskinäisessä vertailussa, jolloin Inter kakkonen. Näin helteillä sattui yksi parhaista peleistä joita koskaan olen pelannut. Kierteet, välintulot ja jatkot kaikki onnustuivat, kuten kunnon vasurijatko.

Kuopiolaiset olivat vireessä. Harmi, että Inter-peli oli pilannut saumat. Melkein teki mieli avata luukkuja loppua kohti vielä parin maalin verran.

;)


Jo pelkästään tuolla kommentilla ansaitsee lisänimen Karjalohjan luukunaukoja.


Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Avaimet mulla. 16-17 kuljen kertsin ohi mm maanantaina että jos peluuttaa. Itse en ehkä.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: nabel - heinäkuu 02, 2020, 20:59:16
Avaimet mulla. 16-17 kuljen kertsin ohi mm maanantaina että jos peluuttaa. Itse en ehkä.

Mulle käy ens viikolla oikeastaan vaan keskiviikko 17.45->
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen


nabel

Siltä näyttää myös, leffat ke&to.


Hovimestari

Makolla on erittäin hyvä ja tunnelmallinen kotikenttä Ogelissa. Oli ehkä paras autotallikenttä, jossa olen pelannut.

Porvoon turkkilainen

#3898
Hesun sarjataulukkoa vilkaistessa, ei kenenkään otteluissa päästä edes kahden maalin keskiarvoon. Tasaista on  ;D Toistakymmentä kiikariottelua ja yhden käden sormilla laskettavissa ovat ne ottelut, joissa molemmat tehneet maalin.

Hönkki

Nyt pitäisi saada kertsille yhtä aikaa Närhi ja ainakin kaksi kolmikosta Kesis, Puppe, Katila. Onko ehdotuksia pelipäivistä?

Sihteeri tekee mitä sihteeri tekee.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses