• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 07, 2020, 15:51:21
Sotonin managerin puolesta kyselen onko kenelläkään astroa myytävänä ?
Minulla ainakin ollut Astro joka ei ollut siinä levyssä missä kangaskenttä oli. En ole aivan varma missä tuo Astro on mutta jos se on minulla edelleen niin ilman muuta voin myydä ja Subuvelihintaan. Tsekkaan tilanteen asap ja ilmoittelen.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 07, 2020, 15:56:30
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 07, 2020, 15:51:21
Sotonin managerin puolesta kyselen onko kenelläkään astroa myytävänä ?
Minulla ainakin ollut Astro joka ei ollut siinä levyssä missä kangaskenttä oli. En ole aivan varma missä tuo Astro on mutta jos se on minulla edelleen niin ilman muuta voin myydä ja Subuvelihintaan. Tsekkaan tilanteen asap ja ilmoittelen.

hyvä, lähetin puhelinnumeron privaviestinä. kamat kiertoon vaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Huippuampujilla on sellainen kikka, että ajoittavat laukauksen sydämenlyöntien väliin. Mahtaiskohan toimia subussa ?
Toki voi olla vaikea toteuttaa jos syke on joku 200  :)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 07, 2020, 16:06:14
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 07, 2020, 15:56:30
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 07, 2020, 15:51:21
Sotonin managerin puolesta kyselen onko kenelläkään astroa myytävänä ?
Minulla ainakin ollut Astro joka ei ollut siinä levyssä missä kangaskenttä oli. En ole aivan varma missä tuo Astro on mutta jos se on minulla edelleen niin ilman muuta voin myydä ja Subuvelihintaan. Tsekkaan tilanteen asap ja ilmoittelen.

hyvä, lähetin puhelinnumeron privaviestinä. kamat kiertoon vaan.
Jep

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 07, 2020, 15:56:30
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 07, 2020, 15:51:21
Sotonin managerin puolesta kyselen onko kenelläkään astroa myytävänä ?
Minulla ainakin ollut Astro joka ei ollut siinä levyssä missä kangaskenttä oli. En ole aivan varma missä tuo Astro on mutta jos se on minulla edelleen niin ilman muuta voin myydä ja Subuvelihintaan. Tsekkaan tilanteen asap ja ilmoittelen.

Ainakaan kotonani tuo Astro ja sen putkilo eivät ole. Saattavat olla jossakin vintillä tai kellarissa yms. Tsekkaan tuon niin pian kuin suinkin mahdollista. Jos löytyy niin otan Sotonin manageriin suoraan yhteyttä ja myyn sen hänelle jos ei ole jo siihen mennessä muualta löytänyt. Katselin Ebaystä hieman hintatasoa Astroista niin nopeasti katsottuna hintahaarukka oli melkoisen laaja vaikka osa hinnoista saattoi olla meneillään olevien huutokauppojen keskeneräisiä huutoja. Tuolta ainakin löytyy Astro jos minulla ei lopulta sitä enää ole.

Tuon Astron ostin joskus 1990-luvun alussa ja sillä pelattiin kotona joitakin pelejä niin että se oli levitetty vain pöydälle johon se juuri ja juuri mahtui. Tarkoitus oli kiinnittää se levyyn ja korvata siinä ollut kenttä mutta syystä tai toisesta tuota ei koskaan tullut tehtyä. Niinpä se jäi tuon jälkeen putkiloon sisälle ja sittemmin meni vintille tai kellariin. Sen luulisi olevan edelleen siellä mutta tuon talon vintillä on useasti käynyt varkaita ja voi olla että Astro olisi lähtenyt mukaan. Vanhat Suosikki-lehdet näköjään silloin kelpasivat koska niitä ei enää löydy sieltä.

Porvoon turkkilainen

Kiukuteltiin ja kitistiin hönkin kanssa whatsappissa, miksi on hankala löytää oikeat kokoonpanot. No tuli miin vahvat argimentit ja opasteet vastaan, ettei voida nuuta kuin ei voida mokata enää

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Ihmettelen vuodesta toiseen tätä KALENTERI toimintaa.
Osa on on aktiivnen ja ilmoittelee jopa ajoissa sopiiko vai ei ja osasta ei kuulu mitään.
Aika vaikea suunnitella pelikertoja kun ei tiedä toisista mitään eikä jaksaisi kenenkään sihteeriksi ruveta.
Kai tää on sitten niin vitun VAIkEA homma.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

#3668
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 09, 2020, 09:23:42
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 07, 2020, 15:56:30
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 07, 2020, 15:51:21
Sotonin managerin puolesta kyselen onko kenelläkään astroa myytävänä ?
Minulla ainakin ollut Astro joka ei ollut siinä levyssä missä kangaskenttä oli. En ole aivan varma missä tuo Astro on mutta jos se on minulla edelleen niin ilman muuta voin myydä ja Subuvelihintaan. Tsekkaan tilanteen asap ja ilmoittelen.

Ainakaan kotonani tuo Astro ja sen putkilo eivät ole. Saattavat olla jossakin vintillä tai kellarissa yms. Tsekkaan tuon niin pian kuin suinkin mahdollista. Jos löytyy niin otan Sotonin manageriin suoraan yhteyttä ja myyn sen hänelle jos ei ole jo siihen mennessä muualta löytänyt. Katselin Ebaystä hieman hintatasoa Astroista niin nopeasti katsottuna hintahaarukka oli melkoisen laaja vaikka osa hinnoista saattoi olla meneillään olevien huutokauppojen keskeneräisiä huutoja. Tuolta ainakin löytyy Astro jos minulla ei lopulta sitä enää ole.

Tuon Astron ostin joskus 1990-luvun alussa ja sillä pelattiin kotona joitakin pelejä niin että se oli levitetty vain pöydälle johon se juuri ja juuri mahtui. Tarkoitus oli kiinnittää se levyyn ja korvata siinä ollut kenttä mutta syystä tai toisesta tuota ei koskaan tullut tehtyä. Niinpä se jäi tuon jälkeen putkiloon sisälle ja sittemmin meni vintille tai kellariin. Sen luulisi olevan edelleen siellä mutta tuon talon vintillä on useasti käynyt varkaita ja voi olla että Astro olisi lähtenyt mukaan. Vanhat Suosikki-lehdet näköjään silloin kelpasivat koska niitä ei enää löydy sieltä.

Voi olla että Astro on joutunut vorojen kynsiin koska ainakaan vintillä se ei ollut. Kellari vielä katsomatta mutta pidin todennäköisempänä vinttiä jos Astro jostain löytyy. Lähden siitä että sitä minulla ei enää ole mutta jos joskus löytyy niin sen voi joku ostaa jos silloin Astrolle on käyttöä.

Killer

Ettei ole jäänyt bussiin!?!

SouthernBoogieCat


Hönkki

Olen miettinyt. Jos kehittelisin ja nimeäisin erilaisia aikuisten juomia, niin jälki olisi tällaista:
Hölpatti, kolmosolut
Alpatti, pilsneri
Yes, siideri
Puolustuslinja, tiukkaa kirkasta
Maunula takaisin (lyhenne Mata), konjakki
Hiirikotkan iltahuuto, helmeilevän raikas valkoviini
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel


Killer

Itse näen hölöpatin runsaalla vedellä laimennettuna muumi-limuna.

Rossonero

Saattaa olla, että joudun tiputtautumaan pois parista sarjasta. Aikaa ei ehkä ole kaikille peleille. Useampi pelikerta on jäänyt enemmän tai vähemmän tyngäksi. Lisäksi motivaation (toivottavasti väliaikainen) melko paha katoaminen vaikuttaa priorisointeihin.

Ensimmäisenä liipasimella ovat Serie B ja divari. Hesu, Serie A, Bundes ja Ml sekä muut cupit hoituvat kyllä.