• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

nabel

Tilasin jo taksin Kukkoon Vermon kautta.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - toukokuu 15, 2019, 18:26:09
Kokkis tulossa sunnuntaina käymään joten Hönkki voi puheenjohtajana valtuuttaa Kokkiksen tarkastamaan myytävät tuotteet ja ostamaan yhdistykselle kaikki mitä vaan yhdistys haluaa jäljellä olevista Subukamoista ostaa.

Luulen, että Nabel löytää tuolla 55€ "jotain kivaa subukamaa" muualta. (Sinun kannaltasi toivon olevani väärässä.)

nabel

Jos ihan asiaan niin mitä sinne kertsin kaappiin tarvisi yhteishyvää? Palloja varmaan aina, parit irmat, kelloihin uudet patterit ja joku boksi niille palloille ym? Tiimejä ja pohjia lienee kaikilla ihan tarpeeksi, maaleja taitaa olla, aitoja on lienee myös tarvittavan paljon. Vois tehdä kaapin siivouksen joku kerta ja tsekata tarpeet?

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Pistäkää se liiton viiskymppinen mulle handyyn, niin teen upeita ostoksia.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 16, 2019, 10:27:00
1. pikkupalloja
2. maaleja

Yksi pikkupallo taitaa löytyä jos sitä ei aiemmin syksyllä myyty. 40-vuotisjuhlaturnauksessa käytetyt verkottomat maalitkin löytynevät ja ehkä myös verkot niihin. Lähinnä myynnissä iso kasa figuureita joita ajattelin tarjota yhdistykselle jotta mahdollisille uusille pelaajille olisi olemassa ainakin alkuun figuureja joista voi tehdä jonkun jengin jolla pääsee pelaamaan ekat pelit. Kokeneemmille pelaajille figuurit voisivat sopia reserviin jos tarvitsee figuureja. Pohjat saa irti joten figuureihin voi laittaa mieleisensä pohjan. Mutta jos tarvetta ei ole niin jatkossa nuo minulle jo tarpeettomat Subukamat menevät myyntiin jossain muualla. Kokkiksella on sunnuntaina erinomainen sauma tsekata mitä on jäljellä. Lähtökohtaisesti tarjoan näitä nykyisille Subupelaajille ensin ja hinnat ovat luonnollisesti kaverihintaan joten hinnasta päästään sopimukseen. Pilkkahintaan ei ole järkeä myydä, mutta ei myöskään niin että jääräpäisesti pitäisi hinnasta kiinni kuin jos hieman tinkisi sen vuoksi että Subukamat pääsevät kauppojen synnyttyä hyötykäyttöön.

Hönkki

Nabel saa päättää mistä ostetaan. Pistä vaan tilinumeroa privana.

Jake, jos käy niin että myyt jonnekin muualle kuin meille, niin kerro ostajalle Subu ry:stä.
Toisaalta jos meinaat myydä Sepolle, niin voisitko kuitenkin kertoa meille ensin.

Jaken pikkupallo varmaan kyllä kannattaisi ostaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 16, 2019, 15:59:21
Nabel saa päättää mistä ostetaan. Pistä vaan tilinumeroa privana.

Jake, jos käy niin että myyt jonnekin muualle kuin meille, niin kerro ostajalle Subu ry:stä.
Toisaalta jos meinaat myydä Sepolle, niin voisitko kuitenkin kertoa meille ensin.

Jaken pikkupallo varmaan kyllä kannattaisi ostaa.
Ok

Porvoon turkkilainen

Ilmoitamme ensin, kun olemme reiluja: pikkupallo on myyty Sepolle.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - toukokuu 16, 2019, 17:09:56
Ilmoitamme ensin, kun olemme reiluja: pikkupallo on myyty Sepolle.
:) Aika kova kauppa kun pallo on vielä täällä.  :) Jotta Hönkki ei järkyty niin rauhoittavana tietona että Sepon olen blokannut jo vuosia sitten kaikissa yhteydenottotavoissa. Eli ei huolta. Mikään näistä Subukamoista ei mene hänelle.

nabel

Jake vois korvamerkitä boltsin kertsille, Kokkis vois lunastaa sen su? Mä alan kytätä pallo- ja muita varustekasoja ebaysta ym.

Ps. nykyhinta subbuteoworld.comissa pikkupallolle (siis aidolle, ei raskaalle uusiolle) on 4 puntaa. Se mitä ebayssa pyydetään on ihan eri asia.

Killer

Lainaus käyttäjältä: nabel - toukokuu 17, 2019, 08:26:25
Jake vois korvamerkitä boltsin kertsille, Kokkis vois lunastaa sen su? Mä alan kytätä pallo- ja muita varustekasoja ebaysta ym.


Some-'uutisoinnin' perusteella Herr Türkische taitaa itse olla tuolloin lunastuskunnossa.  :o

nabel

Kebab ja vissy, siitä se bluesin tuska ja hiki lähtee.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: nabel - toukokuu 17, 2019, 09:54:55
Kebab ja vissy, siitä se bluesin tuska ja hiki lähtee.

Voi olla että tarttee vissyn sijaan olusen...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - toukokuu 17, 2019, 08:26:25
Jake vois korvamerkitä boltsin kertsille, Kokkis vois lunastaa sen su? Mä alan kytätä pallo- ja muita varustekasoja ebaysta ym.

Ps. nykyhinta subbuteoworld.comissa pikkupallolle (siis aidolle, ei raskaalle uusiolle) on 4 puntaa. Se mitä ebayssa pyydetään on ihan eri asia.

Tarkoitus on, että Kokkis lunastaa tuon pallon sunnuntaina ja muuta Subukamaa mikäli tarvetta on.