• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 07, 2019, 22:20:04
Ennemmin unohtaisin kuoria banaanin ennen syömistä kuin unohtaisin että olen jo kohdannut vastustajani kahdesti.

Ennemmin laskisin alleni kuin peluuttaisin puolustajia kärkimiehinä.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 07, 2019, 22:54:50
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 07, 2019, 22:20:04
Ennemmin unohtaisin kuoria banaanin ennen syömistä kuin unohtaisin että olen jo kohdannut vastustajani kahdesti.

Ennemmin laskisin alleni kuin peluuttaisin puolustajia kärkimiehinä.

:up :hands :respect :nappikselle :flame :flame :flame

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 07, 2019, 22:54:50
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 07, 2019, 22:20:04
Ennemmin unohtaisin kuoria banaanin ennen syömistä kuin unohtaisin että olen jo kohdannut vastustajani kahdesti.

Ennemmin laskisin alleni kuin peluuttaisin puolustajia kärkimiehinä.

Jos joskus vielä tulee tulos Swansea - Wolves 2-2, niin se voidaan merkita 3-3. Managereilla on vaikeuksia erottaa kakkonen kolmosesta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Musiikkia banaanin kuorintahetkiin ja kokoonpanopäivityksiin:

https://www.youtube.com/watch?v=zwqXTmPoXZY

nabel

Hesu ja keväiset pistemenetykset, edes Spede ei keksinyt näin varmaan ikiliikkujaa.  :lollero

Epis

Lainaus käyttäjältä: nabel - toukokuu 08, 2019, 10:12:55
Hesu ja keväiset pistemenetykset, edes Spede ei keksinyt näin varmaan ikiliikkujaa.  :lollero

Hetken kävi mielessä ajatus subuilusta, kun Shefukin nousi Premieriin.. mutta vain hetkisen..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Oikeastaan en vaadi pistemenetyksiä. Kunhan ei tulisi pistemenetyksiä myöskään väärin peluutetuista äijistä.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 08, 2019, 11:57:51
Oikeastaan en vaadi pistemenetyksiä. Kunhan ei tulisi pistemenetyksiä myöskään väärin peluutetuista äijistä.

Väärin peluuttamisesta ei ole tullut pistementyksiä.

Väärien äijien peluuttamisesta tulee, kuten oikeastikin. Tämä tarkoittaa siis niitä, joilla ei ole pelioikeutta pelissä, eli eivät ole joukkueessa tai ovat pelikiellossa. Joukkueesta lähteneiden kanssakin ollaan aika löysällä kädellä rangaistu. Rikkeen toistuva uusiminen kuitenkin koventaa tuomioita.

Linja tässä perustuu oikean futiksen linjoihin. Yhtä lailla seuraamme oikeaa futista vaikkapa siinä mikä ratkaisee missäkin sarjassa tasapisteissä.

Virheellisesti ilmoitettu peli on tietenkin hankala asia, kun sitä ei oikeasti voi tapahtua.

Subussa kuitenkin on tapaus, jossa vierasjoukkue ei ollut oikea (ML-peli). Ottelu tuomittiin kotijoukkueelle 3-0, koska vastustaja ei saapunut paikalle.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 08, 2019, 20:21:39
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 08, 2019, 11:57:51
Oikeastaan en vaadi pistemenetyksiä. Kunhan ei tulisi pistemenetyksiä myöskään väärin peluutetuista äijistä.

Väärin peluuttamisesta ei ole tullut pistementyksiä.

Väärien äijien peluuttamisesta tulee, kuten oikeastikin. Tämä tarkoittaa siis niitä, joilla ei ole pelioikeutta pelissä, eli eivät ole joukkueessa tai ovat pelikiellossa. Joukkueesta lähteneiden kanssakin ollaan aika löysällä kädellä rangaistu. Rikkeen toistuva uusiminen kuitenkin koventaa tuomioita.

Linja tässä perustuu oikean futiksen linjoihin. Yhtä lailla seuraamme oikeaa futista vaikkapa siinä mikä ratkaisee missäkin sarjassa tasapisteissä.

Virheellisesti ilmoitettu peli on tietenkin hankala asia, kun sitä ei oikeasti voi tapahtua.

Subussa kuitenkin on tapaus, jossa vierasjoukkue ei ollut oikea (ML-peli). Ottelu tuomittiin kotijoukkueelle 3-0, koska vastustaja ei saapunut paikalle.

Tässä on nyt yksi juttu jota olen ennenkin yrittänyt selittää: meistä toiset seuraavat jalkapalloa enemmän kuin toiset. Ne jotka seuraavat enemmän, ovat paremmin selvillä siitä ketä on joukkueissa ja heille tulee vähemmän pistemenetyksiä väärien äijien peluutuksista. Jalkapallon seuraamisesta siis hyötyy Hesun sarjataulukkojen kannalta. Ei se niin pitäisi mennä. Hesussa tulleet pelikiellot toki eri juttu. Jos niitä ei noudata, niin on kyse piittaamattomuudesta, mutta niin on silloinkin jos pelaa kolmasti samaa vastustajaa vastaan kaksinkertaisessa sarjassa. Ihan saman tason rike, oikeastaan pahempi.

Silti minusta olisi parempi, että mistään tuon tason jutuista ei tulisi pistemenetyksiä. Hesu-kauden läpivienti niin, että oikeasti keskittyy peleihin on rankka urakka. Se että kovalla työllä ansaittuja pisteitä verotetaan tuollaisista syistä, on vaan vähän liikaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 08, 2019, 20:41:50
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 08, 2019, 20:21:39
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 08, 2019, 11:57:51
Oikeastaan en vaadi pistemenetyksiä. Kunhan ei tulisi pistemenetyksiä myöskään väärin peluutetuista äijistä.

Väärin peluuttamisesta ei ole tullut pistementyksiä.

Väärien äijien peluuttamisesta tulee, kuten oikeastikin. Tämä tarkoittaa siis niitä, joilla ei ole pelioikeutta pelissä, eli eivät ole joukkueessa tai ovat pelikiellossa. Joukkueesta lähteneiden kanssakin ollaan aika löysällä kädellä rangaistu. Rikkeen toistuva uusiminen kuitenkin koventaa tuomioita.

Linja tässä perustuu oikean futiksen linjoihin. Yhtä lailla seuraamme oikeaa futista vaikkapa siinä mikä ratkaisee missäkin sarjassa tasapisteissä.

Virheellisesti ilmoitettu peli on tietenkin hankala asia, kun sitä ei oikeasti voi tapahtua.

Subussa kuitenkin on tapaus, jossa vierasjoukkue ei ollut oikea (ML-peli). Ottelu tuomittiin kotijoukkueelle 3-0, koska vastustaja ei saapunut paikalle.

Tässä on nyt yksi juttu jota olen ennenkin yrittänyt selittää: meistä toiset seuraavat jalkapalloa enemmän kuin toiset. Ne jotka seuraavat enemmän, ovat paremmin selvillä siitä ketä on joukkueissa ja heille tulee vähemmän pistemenetyksiä väärien äijien peluutuksista. Jalkapallon seuraamisesta siis hyötyy Hesun sarjataulukkojen kannalta. Ei se niin pitäisi mennä.

Kyllähän tuo on kuultu, mutta kun me pelataan sarjoja oikeilla jengeillä. Olen ennenkin todennut, että halukkaat voivat pelata sarjaa, jota voi pelata ihan millä jengeillä ja ukoilla tahansa. Säännötkin voi muokata mieleisekseen. Ei ole ottanut tulta. Jos porukka haluaa sellaista näihin sarjoihin, jätän nuo n. 200 km. edestakaiset pelireissut väliin.

Ihmiset pitävät eri asioista.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 08, 2019, 20:41:50Hesussa tulleet pelikiellot toki eri juttu. Jos niitä ei noudata, niin on kyse piittaamattomuudesta, mutta niin on silloinkin jos pelaa kolmasti samaa vastustajaa vastaan kaksinkertaisessa sarjassa. Ihan saman tason rike, oikeastaan pahempi.

Ei se ole pahempi, kun se pelikieltoinen tai väärä pelaaja on kentällä vaikuttamassa tulokseen. Ylimääräinen peli taas ei vaikuta sarjapelin tulokseen.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 08, 2019, 20:41:50Silti minusta olisi parempi, että mistään tuon tason jutuista ei tulisi pistemenetyksiä. Hesu-kauden läpivienti niin, että oikeasti keskittyy peleihin on rankka urakka. Se että kovalla työllä ansaittuja pisteitä verotetaan tuollaisista syistä, on vaan vähän liikaa.

Niin, aika moni meistä jaksaa pelata 5 sarjaa siten, että jokainen figuuri tehdään erikseen ja peluutetaan jokainen peli oikealla edellisen pelin kokoonpanolla. Sekin on aika rankkaa. Minulla maalinteko Spursilla katosi täysin, kun Kane loukkaantui oikeasti. Ei se nyt huippua ollut ennen sitäkään, mutta ei ainakaan auttanut. Ja minä en ole puritaani tässä asiassa. Qupru on vienyt mestaruuden tietääkseni peluuttamalla n. 40 eri figuuria, kun jengi oli oikeasti suossa ja vaihtuvuus jatkuvaa.

Minusta ei ole liikaa vaadittu, että noudattaa sääntöjä ja tarkistaa netistä siirrot kerran viikossa. Kaiken lisäksi tämähän tehdään nykyään sulle ja Kokkoselle Hovin tai jonkun muun toimesta siirtoikkunan aikoihin (ainakin Interissä).

Hönkki


Lainaa
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 08, 2019, 20:41:50Hesussa tulleet pelikiellot toki eri juttu. Jos niitä ei noudata, niin on kyse piittaamattomuudesta, mutta niin on silloinkin jos pelaa kolmasti samaa vastustajaa vastaan kaksinkertaisessa sarjassa. Ihan saman tason rike, oikeastaan pahempi.

Ei se ole pahempi, kun se pelikieltoinen tai väärä pelaaja on kentällä vaikuttamassa tulokseen. Ylimääräinen peli taas ei vaikuta sarjapelin tulokseen.

Mitäs jos oikeasti tapahtuisi niin, että Englannin Championshipissä jotkut joukkueet kohtaisivat kolmasti  ja ilmoittaisivat ylimääräisen pelin viralliseksi peliksi? Tiedän että on erittäin epätodennäköistä, mutta tottakai on, koska se olisi niin iso moka. Mitä se kertoisi oikeasti kyseisistä joukkueista ja mitkä olisivat oikeasti seuraukset ? Varmaan aika isot, isommat kuin jos olisi peluuttanut pelikiellossa olevaa pelaajaa.


Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lainaa
Lainaa

Tässä on nyt yksi juttu jota olen ennenkin yrittänyt selittää: meistä toiset seuraavat jalkapalloa enemmän kuin toiset. Ne jotka seuraavat enemmän, ovat paremmin selvillä siitä ketä on joukkueissa ja heille tulee vähemmän pistemenetyksiä väärien äijien peluutuksista. Jalkapallon seuraamisesta siis hyötyy Hesun sarjataulukkojen kannalta. Ei se niin pitäisi mennä.

Kyllähän tuo on kuultu, mutta kun me pelataan sarjoja oikeilla jengeillä. Olen ennenkin todennut, että halukkaat voivat pelata sarjaa, jota voi pelata ihan millä jengeillä ja ukoilla tahansa. Säännötkin voi muokata mieleisekseen. Ei ole ottanut tulta. Jos porukka haluaa sellaista näihin sarjoihin, jätän nuo n. 200 km. edestakaiset pelireissut väliin.

Ihmiset pitävät eri asioista.

Tietysti me yritetään saada aikaiseksi sarja, jossa on riittävästi pelaajia ja jotkut joutuvat taipumaan toisten mieltymyksiin. Minä ja Kokkis ollaan taivuttu näissä pelikieltoasioissa aika paljonkin, eli ollaan ainakin yritetty noudattaa teidän muiden säätämiä sääntöjä. Ihmiset tosiaan pitävät eri asioista ja nyt minun ja Kokkiksen on ikäänkuin pitänyt opetella pitämään niistä asioista mistä te muut pidätte.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lainaa
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 08, 2019, 20:41:50Silti minusta olisi parempi, että mistään tuon tason jutuista ei tulisi pistemenetyksiä. Hesu-kauden läpivienti niin, että oikeasti keskittyy peleihin on rankka urakka. Se että kovalla työllä ansaittuja pisteitä verotetaan tuollaisista syistä, on vaan vähän liikaa.

Niin, aika moni meistä jaksaa pelata 5 sarjaa siten, että jokainen figuuri tehdään erikseen ja peluutetaan jokainen peli oikealla edellisen pelin kokoonpanolla. Sekin on aika rankkaa. Minulla maalinteko Spursilla katosi täysin, kun Kane loukkaantui oikeasti. Ei se nyt huippua ollut ennen sitäkään, mutta ei ainakaan auttanut. Ja minä en ole puritaani tässä asiassa. Qupru on vienyt mestaruuden tietääkseni peluuttamalla n. 40 eri figuuria, kun jengi oli oikeasti suossa ja vaihtuvuus jatkuvaa.

Minusta ei ole liikaa vaadittu, että noudattaa sääntöjä ja tarkistaa netistä siirrot kerran viikossa. Kaiken lisäksi tämähän tehdään nykyään sulle ja Kokkoselle Hovin tai jonkun muun toimesta siirtoikkunan aikoihin (ainakin Interissä).

Oikean kokoonpanon noudattaminen on asia, jota itse vaadit itseltäsi. Se mitä minä ja Kokkis vaadimme itseltämme on tässä asiassa vähemmän, koska kiinnostusta kyseiseen asiaan on vähemmän. Minulla on kyllä kiinnostusta tarkistaa, että sarjatulukko on oikein. Sinua ei rankaista siitä, että et tarkista sarjataulukkoa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Tässä on nyt kolme vaihtoehtoa:

1) ei pistemenetyksiä väärien äijien peluutuksesta eikä siitä, jos pelaa kolme peliä samaa vastustajaa vastaan. Paras ja tasapuolinen ratkaisu. Aiheuttaisi tod. näk. vähiten katkeruutta.

2) pistemenetyksiä kummastakin tapauksesta. Tokaksi paras ratkaisu, koska edes tasapuolinen. Erittäin kova rangaistus.

3) pistemenetyksiä väärien äijien peluutuksesta, mutta ei siitä jos pelaa kolme peliä samaa vastustajaa vastaan. Huono ratkaisu. Epäoikeudenmukainen. Suositaan sellaisia, jotka ovat kiinnostuneet kokoonpanoista, mutta eivät koko liigan tilastoista, esim. sarjataulukosta
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Uteliaisuuttani kysyn, että tuliko väärien äijen peluutuksista pistementyksiä 80- ja 90-luvulla vai onko kyseessä 2000-luvun digiajan muotivillitys?