• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Rossonero

ELO-systeemiä muistuttavaa ranking-systeemiä yritin muinoin viedä FISTF:n rankingiin muutaman muun kanssa. Italiassa käsittääkseni ottivat ainakin alueellisesti kokeiluun tuollaisen. Sehän toimii lähinnä rankingeissa tai sarjoissa, joissa kaikki eivät voi kohdata kaikkia, tai ei ole pudotuspelejä. Juuri kansainvälisessä toiminnassa tuossa olisi järkeä, ja vaikkapa FIFA:lle tuosta saisi muokattua fiksumman kuin nykyinen pistejärjestelmä.

Mitään järkeä käyttää tuollaista perinteisen sarjasysteemin tai kilpailujen sijaan ei ole, jos pelaajien on mahdollista pelata tarpeeksi pelejä tarpeeksi monia vastaan.

Rahaliigasta ymmärsin, että Jake rahoittaa sen, ja winner takes it all...

AriFerra

#3181
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - marraskuu 14, 2018, 09:55:33
Lainaus käyttäjältä: Epis - marraskuu 13, 2018, 23:27:11

Raha-Liigaa odotan edelleen..

subueläkeläistä




Eihän tässä enää kauheen kauan mee, kun me pelataan eläkkeellä ollessa liigaa pari x kk.

Ketäs meitä onkaan? Hönä, Majuri, Kesis ja mä. Kohta perässä tulee Pete. Muut taitaa olla jonneosastoa?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

#3182
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - marraskuu 14, 2018, 22:17:46
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - marraskuu 14, 2018, 09:55:33
Lainaus käyttäjältä: Epis - marraskuu 13, 2018, 23:27:11

Raha-Liigaa odotan edelleen..

subueläkeläistä




Eihän tässä enää kauheen kauan mee, kun me pelataan eläkkeellä ollessa liigaa pari x kk.

Ketäs meitä onkaan? Hönä, Majuri, Kesis ja mä. Kohta perässä tulee Pete. Muut taitaa olla jonneosastoa?
Tuo "Subueläkeläinen"-termi tässä tapauksessa ei tarkoita oikeaa eläkeikää vaan käytän tuota kuvaamaan sitä kun itse olen "eläköitynyt" Subusta. Eri asia on toki tuo mainitsemasi oikeiden eläkeläisten Subuliiga.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Hutunkeitto astroputkella? Toisaalta kertsillä on niin siroa sormi- ja lapiomallia että vaikeaa voisi olla.

Rossonero


Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Katkaistaan nyt langenneilta siivet ja toivotaan pj.ehdokkaille sekä muille juutalais- ja lestadiolaisvallan
alle rauhaisaa lähestyvää adventtina ja luottamusta terävämpien sotakirveiden ruostumisesta maassa
lumiukon sulamisvedessä.
"Suokoon itse Seppokin puheenjohtajaehdokkaille tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita eivät voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voivat ja viisautta erottaa nämä toisistaan."
Kosovo ja Pöytäjalkapalloyhdistys saatiin itsenäiseksi. Tolla logiikalla pitäisi olla ohjelma "Donetsk,
Lugansk ja Orimattila itsenäisiksi." Täytyisi olla kertsillinen muslimeja ja jenkkien täysi tuki Nabelin
verkkariasuisille viivallaseisojaraiskaajamurhaajajengille jotta nykyinen harmaa ja kalpea taas päivettyisi.
Itse Aurinkoinen tietysti loistaa poissaolollaan antaen hiiren huokailla lajin kuninkaallista ja pakollista
pelaamisen vaikeuttamista, jatkaen fillarilla alkanutta 200 km:n perintöä, väistellen tulivuorten purkauksia
ja lentoturmia sekä pikkuvanhoja puheenjohtaehdokkaita. Itse pelin ja sen ympärileikkaamattoman kierteisen
kiipijäpallon päivittymisen ehkäisi jo tännekin vuotaneet kumit. Ibrahim Shukupol turn-based-rules 90-luvun
kellotaskukoraanista takaisin.
On vain yksi oikea oppi ja Isä. On hyvä hetki luopua maallisen vallan ja muutoksen tavoittelusta sekä
tunnustaa vain Yhden kaikkinäkevän silmän joka on tuomitseva niin kierrekontakteja kuin rajatapauksia.
Yhtykää. Tavalla tai toisella. Mikään ei muutu, sillä kaatiksen takana ei oo vihreempää.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

nabel

Toi sm-rauha kajautetaan herulin penthousesta ennen skaboja.

Hönkki

Nousun merkit ilmassa. Pitkävedosta tuli 5,10 euroa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

No niin, hönkki myös sm kisoihin.. Jos ilmoittautumisia ei ala kuulua, niin kiertelen talojanne, kurkin ikkunoistanne ja häiritsen päiväpanojanne

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - marraskuu 29, 2018, 20:35:04
No niin, hönkki myös sm kisoihin.. Jos ilmoittautumisia ei ala kuulua, niin kiertelen talojanne, kurkin ikkunoistanne ja häiritsen päiväpanojanne

Yritän järjestää, mutta asia ei ole yksinkertainen. Nyt on kyllä syntymässä positiivinen kierre pitkävetovoiton ansiosta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Tulokset niin hyvin esillä, että kiitetään elisestä turnauksesta vielä kaikkia täältä. Poshille iso räpylä, että tuli Kotkasta asti. Kuusi ottelua aika pitkä rupeama, mutta onhan niitä määriä ollut ennenkin, kun oli neljän joukkueen alkulohkot, puolivälierä, välierä ja finaali. Onnittelut mestarille, joka kauhoi heikommat tieältään!!

nabel

Varmaan joskus kakarana pelannut ton 6 peliä päivässä. Alkoi kyllä herpaantua mutta lopetin sentään näpsyt näppärään pussiin kulmasta.

AriFerra

Ei viitsi perustaa "Yhteisliigaan" omaa höpötysosioo, joten höpöttelen tänne. Modet voi poistaa. Kaitsu ei halua, ja omaminämode senverran orastava skitsofreenia, että en poista.

Torstaina ekaa kertaa kolmen vuoteen minä ja Jere näpyteltiin nopean tahtiin. Jere on aina ollut mua selkeesti parempi kv-säännöillä, nyt tasuri. Mukavaa pelaamista, paikkoja oli useampaankin maaliin molemmilla.

Puppea vastaan Jere sai pari hyvää vetopaikkaa. Lainapohjilla vedot vielä hieman hakusessa, ei maalia tällä kertaa.

Mulla ns hitaan pelit nykyään Puppea vastaan sen verran ok, että ei mitään rajuja selkäsaunoja enää tapahdu. Sanoin ennen tätä kv-sääntömatsia, että "nyt se varmaan tapahtuu".
Ja niinhän siinä sitten kävi. 0-5.
Maja aloitti karkelot. Laukaus melkein kulmasta,osui mun käteen kun tein puolustusnäpyä -> pisteelle ja Majalta nätti chippi maaliin.
Loppu oli selviytymistaistelua, vain neljä omiin.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!