• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hovimestari

Mitä pelejä Närhi pelasi eilen? Menivät itseltäni ohi.

Hönkki

LainaaMitä pelejä Närhi pelasi eilen? Menivät itseltäni ohi.

ainakin liigacupissa West Ham - Spurs 0-1
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses


Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Näin FA Cupin aikaan on hyvä herkistyä ja miettiä mitä löytyy, ylä-, alapäästä ja keskeltä::

https://www.youtube.com/watch?v=z3KUWlYue4Y

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 12, 2018, 09:27:54
Näin FA Cupin aikaan on hyvä herkistyä ja miettiä mitä löytyy, ylä-, alapäästä ja keskeltä::

https://www.youtube.com/watch?v=z3KUWlYue4Y

Juuri näin. Kuntatasolla ei pidetä enää yllä itkijänaisten perinnettä.
Maahanmuuttajien voimavarat jäävät myös unholaan. Sukupuoleton räpylä sentään!
Onneksi on liikehdintää ja Sale mainostaa Salea. Eihän nyt käy vanhanaikainen
ja Salea kannattavat unohda käydä...
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

kesämesu

Mitä enemmän miettii oman Subu-uran jatkoa,niin sitä todennäköisemmältä vaikuttaa,että taitaa olla viimeinen täysi kausi.
Tämä kausi pois alta ja kesän jälkeen varmaan lopulliset ratkaisut.
Syitä on monia,enkä rupea niitä tässä erittelemään.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

AriFerra

Toivottavasti joukkue ei ole jäänyt sporaan...  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - tammikuu 13, 2018, 17:04:42
Toivottavasti joukkue ei ole jäänyt sporaan...  ;D
Ei sporaan,Eikä dösään,eikä skuugeen,ei mihinkään, turvallisesti dörren takana himas  :peace
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - tammikuu 13, 2018, 13:48:08
Mitä enemmän miettii oman Subu-uran jatkoa,niin sitä todennäköisemmältä vaikuttaa,että taitaa olla viimeinen täysi kausi.
Tämä kausi pois alta ja kesän jälkeen varmaan lopulliset ratkaisut.
Syitä on monia,enkä rupea niitä tässä erittelemään.

ok, hienoa että jaksoit näinkin kauan ja hienoa että pelaat kauden loppuun.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 14, 2018, 23:16:40
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - tammikuu 13, 2018, 13:48:08
Mitä enemmän miettii oman Subu-uran jatkoa,niin sitä todennäköisemmältä vaikuttaa,että taitaa olla viimeinen täysi kausi.
Tämä kausi pois alta ja kesän jälkeen varmaan lopulliset ratkaisut.
Syitä on monia,enkä rupea niitä tässä erittelemään.

ok, hienoa että jaksoit näinkin kauan ja hienoa että pelaat kauden loppuun.

Äläs nyt vielä kiittele. Lue rivien välistä, Janne mitään lopeta.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

Jannella - kuten kenellä tahansa muullakin - on oikeus lopettaa tämä laji jos itse niin katsoo parhaaksi. Esim. oma motivaationi ei riitä tähän lajiin tarpeeksi joten olen lopettanut sen. Joko olen mukana täysillä tai en ollenkaan. Puolivaloilla pelaaminen ei ole reilua muita kohtaan. Coppa Italiaan osallistuminen estyi valitettavan onnettomuuden vuoksi joten Subu-urani viimeisiksi peleiksi jäivät juhlaturnauksen pelit toukokuussa sekä virallisista peleistä viime kauden Coppa Italia ja FA Cup. Laji ei yksinkertaisesti enää kiinnosta tarpeeksi jotta haluaisin pelata. Muut jutut kiinnostavat enemmän mm. musiikki, FIFA/NHL-pelit, historia, kirjoittaminen, ulkoilu, KHL-pelit sekä tietysti kirjanpito jne. Kaikkeen ei vaan riitä paukkuja. Janne saa lopettaa jos siltä hänestä tuntuu. Kenestäkään ei tarvitse lahkomaisesti pitää kiinni vaan jokainen on vapaa pelaamaan jos haluaa ja lähtemään jos haluaa. Ainakin itse haluan tehdä juttuja joista nautin oikeasti enkä tee niitä vaan velvollisuuden tunnosta että toteuttaisin muiden tahtoa. Tottakai pyrin auttamaan ja ottamaan muutkin huomioon mutta vuosia olen ollut liian kiltti enkä ole osannut sanoa ei jos sille oikeasti olisi tarvetta ollut. Ne ketkä haluavat pelata Subua pelatkoon ja ne joita se ei kiinnosta niin ainakin itse ajattelen että ei kannata olla mukana jos ei ole 100 % sydän mukana lajissa. Tämän puheenvuoron ei ole tarkoitus loukata ketään vaan ihan tuoda esille olennainen pointti jota ei tarvinne toistaa kun se tuli selville jo aiemmin. Hyviä pelejä itse kullekin lajissa jota rakastaa.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 15, 2018, 11:36:36
on oikeus lopettaa tämä laji

jokainen on vapaa pelaamaan ja lähtemään

Ne ketkä haluavat pelata Subua pelatkoon

jota ei tarvinne toistaa kun se tuli selville jo aiemmin

On tää hieno laji, kun 50 vuotiaat äijät saa ihan vapaasti ja omasta tahdosta tehdä tai ei tehdä. Ja lupa annettiin jälleen korkeimmalta tasolta. Kiitos.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Paljon  :shit puhetta - EI tätä lajia noin vaan lopeteta. Vapaavalinta, -tahto yms viherpunapiiperrys ei kuulu tähän hommaan.

:kkk :hitler :kkk