• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Trasufersusmarkku -sivustoa olen seuraillut, joten pitää käydä useammin. Älypuhelinta en hanki. Vanha kunnon 2000-luvun alun Nokia on niin kauan käytössä, kun siinä henki pihisee. Puhelin on tarkoitettu teksteviesteihin ja soittamiseen, mutta ei mihinkään muuhun hömpötykseen. Rikkoutumisen varalle mulla on toinen hieman parempi puhelin, mikä toimii vain nauhurina, kun siinä on sellainen mahdollisuus, joten on tärkeä. Siitä tulikin mieleen, kun subun parissa on paljon musamiehiä, niin oisko kellään myytävänä neliraitanauhuria? Sellaista etsin kasettipuuhasteluun kuumeisesti

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 22, 2016, 12:46:08
kun subun parissa on paljon musamiehiä, niin oisko kellään myytävänä neliraitanauhuria? Sellaista etsin kasettipuuhasteluun kuumeisesti

Ei ainakaan minulla ole. Kannattaa seurata Muusikoiden.netin Toria josta voi tehdä löytöjä. Itsekin olen löytänyt sieltä muutamia pedaaleja ja basson. Veikkaanpa että kasettinauhureita ei liiku hirveästi mutta digiraitureita liikkuu ja niitä voi löytää edullisesti. Toki analogisoundi on aina oma juttunsa mutta digiraitureilla + musaohjelmalla voi tehdä melkein mitä vaan mitä kasettiraitureilla ei. Toki jos et vaadi paljoa niin kasettineliraituri voi olla hyvä vaihtoehto mutta vähänkään kunnianhimoisempiin projekteihin suosittelen digiraituria ja musaohjelmaa. Itselläni on BOSS BR-800-raituri ja olen ollut siihen tyytyväinen. Musasoftana käytän Sonar LE:ä.

Meni ehkä hieman topicin aiheen, mutta ei se niin vaarallista ole. Olen muuten tuonne yleiseen osioon avannut musatopicin joten siellä kannattaa käydä jatkossa näistä keskustelua: http://forum.subu.fi/index.php?topic=1872.0

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 22, 2016, 10:10:32
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 22, 2016, 09:57:54
Minusta olisi kaikista parasta, jos jokainen saisi itse päättää millä kokoonpanojen tarkkuustasolla pelaa. Eli jos joku haluaa, että kaikki on kuten oikeasti, niin sitten pitää oman kokoonpanonsa sellaisena, mutta ei puutu muiden kokoonpanoihin.

Ehkä tässä pitää ihan oikeasti alkaa perustamaan eri sarjoja erilaisille kokoonpanojen tarkkuustasoille. Toki nytkin on jo olemassa KOSTO ja PSK, joissa ei olla yhtä tiukkoja.
Ei kai tässä tapauksessa nyt mistään helvetin tarkkuustasosta ole kyse.
Kokkonen itse antaa mulle ko figuurin. Mä tottakai peluutan sitä omassa jengissäni (Swansea, FA Cup + Divari). Mutta kuinka ollakaan Kokkeli "synnyttää" tyhjästä miehen uudestaan ja alkaa taas peluuttaa Chievossa (jos siis sen sain).

Tarkkuustasosta voidaan toki puhua, ja siihen liittyen erilaisista liigoista, mutta näen tän aika erilaisena tapauksesena.




Tarkoitan vaan että voisi olla olemassa sarjoja, joissa sääntö noudattaa oikeita kokoonpanoja olisi vain viitteellinen. Oikeisiin kokoonpanoihin pyrittäisiin, mutta jos mokia tulisi, niin niistä ei tulisi mitään sanktioita. Nykyisistä Hesu-sarjoista jonkun voisi muuttaa tuollaiseksi "harrastelijasarjaksi" (Esim. divarin voisi muuttaa). Tuollaisessa sarjassa voisi muutenkin pelailla vähän rennommin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaJätkä puhuu KOSTOa.. Haistan myös aavistuksen hyvin piiloitettua, mutta voimakasta avunhuutoa.. Onks sul mitään torstaisin?

Tarkoitus on tulla vierailulle sitten kun saan järjestettyä. Kuinka myöhään yleensä olette ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Tämä tiedettin jo perustaessa. Kosto on tulevaisuuden liiga. Uusia ns. vanhoja jäseniä tulee sisään ovista ja ikkunoista  ;)

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 22, 2016, 12:46:08
Älypuhelinta en hanki. Puhelin on tarkoitettu teksteviesteihin ja soittamiseen, mutta ei mihinkään muuhun hömpötykseen.

Entäpä jos hankkisit mobiililaitteen, mutta älä soita sillä koskaan. Kutsu sitä vaikka taskutietokoneeksi tai pelaajaringin tarkistusmasiinaksi.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 22, 2016, 18:50:15

Entäpä jos hankkisit mobiililaitteen, mutta älä soita sillä koskaan. Kutsu sitä vaikka taskutietokoneeksi tai pelaajaringin tarkistusmasiinaksi.

Hyvä idea. Voi hankkia tabletin jolloin se ei ole älypuhelin vaan juuri taskutietokone ja siihen saa samoja sovelluksia kuin älypuhelimeen mm. One Football.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 22, 2016, 19:04:21
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 22, 2016, 18:50:15

Entäpä jos hankkisit mobiililaitteen, mutta älä soita sillä koskaan. Kutsu sitä vaikka taskutietokoneeksi tai pelaajaringin tarkistusmasiinaksi.

Hyvä idea. Voi hankkia tabletin jolloin se ei ole älypuhelin vaan juuri taskutietokone ja siihen saa samoja sovelluksia kuin älypuhelimeen mm. One Football.

Mutta koska ei raaski nuukana savolaisena ostaa WiFi-mallia, joutuu hankkimaan sen viisaan puhelimen josta jakaa tablettiin verkon...
Tosin Askolan NuTa:lla tuota ei tarvitse tehdä, koska siellä on ilmainen WLAN.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 22, 2016, 19:29:21
Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 22, 2016, 19:04:21
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 22, 2016, 18:50:15

Entäpä jos hankkisit mobiililaitteen, mutta älä soita sillä koskaan. Kutsu sitä vaikka taskutietokoneeksi tai pelaajaringin tarkistusmasiinaksi.

Hyvä idea. Voi hankkia tabletin jolloin se ei ole älypuhelin vaan juuri taskutietokone ja siihen saa samoja sovelluksia kuin älypuhelimeen mm. One Football.

Mutta koska ei raaski nuukana savolaisena ostaa WiFi-mallia, joutuu hankkimaan sen viisaan puhelimen josta jakaa tablettiin verkon...
Tosin Askolan NuTa:lla tuota ei tarvitse tehdä, koska siellä on ilmainen WLAN.

Kebulilla ihan pian synttärit, joten eiköhän kerätä sen verran rahaa kokoon että kaveri saa kunnon tilastopuhelimen. Sovelluksista One Football, tuo Mother of all apps, ja whatsup riittävät hyvin (+toki KallioTinner).
HeSun whatsup-ryhmässä kun voi tehdä pöytävarauksia. Ja jakaa kätevästi valokuvia juuri ennen klo 03.30.
Toki HeSun ulkopuolisetkin voivat osallistua keräykseen.
Teemalla: Kokkosen äly tarvitsee puhelimen.

Hönkki, paljonko HeSun tililtä voi ottaa lahjaa varten? Varmaan edes jokunen ropo sentään.

SouthernBoogieCat

Älypuhelimen/Tabletin saa osamaksulla noin 10 €/kk joten sellainenkin on hyvä vaihtoehto.


Killer

#2380
Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 22, 2016, 20:28:30
Älypuhelimen/Tabletin saa osamaksulla noin 10 €/kk joten sellainenkin on hyvä vaihtoehto.


Luuletko tosiaan, että Kokkosen kyydissä tabletti pysyy tallella. Vyölaukussa känny pysyy vauhdissa ja vaarallisissa tilanteissa mukana. Vanha sanonta "Vitamiinissa on monta tablettia kaupattu" ei ole tuulesta temmattu.

Ketään ei painosteta lähtemään mukaan keräykseen. Toki paheksuvilta katseilta ei voi roope ankka välttyä.

PS köyhät ostaa osamaksulla. Kerralla kaikki. Ja vanha kunnon käteinen on yhä kovinta valuuttaa.

Hönkki

Hesun tilillä on 55 euroa, jolla ajattelin ostaa uuden MDF-levyn kertsille.

Minullakaan ei ole älypuhelinta. Ei ole varmaan Tuurillakaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 22, 2016, 22:29:42
Minullakaan ei ole älypuhelinta. Ei ole varmaan Tuurillakaan.

Tuurilla on! Vaikkakin lainassa tyttäreltään. Suvulleen tyypilliseen tapaan numero on salainen.
Vanhempi "Capo" luuri myös käytössä; kenties...

Killer

Hakunilan Voodoo mies, lukemattomien aloittamiesi topicien joukosta en millään löytänyt "pohdintaa ensi kaudesta" tms otsikkoa. Voitko laittaa linkin, jos itse vielä tuon löydät? Kiitos.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 24, 2016, 12:16:31
Hakunilan Voodoo mies, lukemattomien aloittamiesi topicien joukosta en millään löytänyt "pohdintaa ensi kaudesta" tms otsikkoa. Voitko laittaa linkin, jos itse vielä tuon löydät? Kiitos.

http://forum.subu.fi/index.php?topic=1971.0