• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Ennen Hesu kautta 2015-16 julkistetaan sitten kunnon ennakkopaketti mitä saa tehdä ja mitä ei niin ei tarvitse näitä turhia paskan jauhamisia foorumilla!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 27, 2015, 21:25:11
Ennen Hesu kautta 2015-16 julkistetaan sitten kunnon ennakkopaketti mitä saa tehdä ja mitä ei niin ei tarvitse näitä turhia paskan jauhamisia foorumilla!

Kannatan. CAPSEILLA ja boldattuna.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 27, 2015, 02:51:00
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 13, 2014, 14:08:28
Lainaus käyttäjältä: Killer - lokakuu 13, 2014, 14:00:49
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - lokakuu 13, 2014, 09:50:40
Voitte toki laittaa tuloksen Manulle 3-0. Ei se mua haittaa.

Selvä. Man Ulle 3-0. Kuka päivittää taulukon?

Pakko oli näköjään päästä provoilemaan  :)  Ei todellakaan laiteta 3-0.

Yllä esimerkki siitä, että ainakin tämän kerran olen vastustanut luovutusta, jota oltiin tarjoamassa minun hyväkseni. Coventry - Everton 0-3 luov. ei mielestäni koskenut minua ja Coventrylle se oli muutenkin ok. Tärkeää Coventrylle oli vain se ettei tullut sakkoja. Coventry - Everton pelin jälkeen pistevähennyssääntö oli ikäänkuin "laillistettu". Sen jälkeen saattoi sanoa, että näin on tehty ennenkin. No, tehdään sitten niin, mutta ei se tee säännöstä hyvää. Mielestäni Hesu-liigassa ei ole ollut muita figuureista aiheutuneita luovutustilanteita. Serie B sitten erikseen.

Mitään merkitystä ei ole sillä, onko pelin toinen osapuoli valmis ottamaan pisteitä tai ei. Sehän menisi ihan kähminnäksi, etenkin kun eräät tunkevat jo oikeata rahaa tähän sekaan  ::) Tuo, että "Tärkeää Coventrylle oli vain se ettei tullut sakkoja." -lause menee niin järjettömäksi, etten enää tiedä pelaammeko me peliä, vai onko kyse jostakin oikeasta lajista, jossa pitäisi oikeasti maksella jotain sakkoja oikealla rahalla, jos tulee vaikkapa kortti. Itse en todellakaan ole missään tekemisissä harrastuksessa, johon sekoitetaan oikea raha peliasioihin mukaan.

Kyse ei myöskään ole luovutuksesta, vaan siitä, että peluuttaa pelikelvotonta pelaajaa. Siitä tulee tauluun 0-3. Ei mitään epäselvää. Miksi ihmeessä me edes otettaisiin varoituksia ylös, jos ei olisi seurauksia.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 27, 2015, 02:51:00Myönnän että mokasin peluuttaessani de Geaa, mutta olo on aika samanlainen kuin jos olisin kävellyt punaisia päin ja joutuisin siitä vankilaan. Aina voi tietysti perustaa P-Korean liigan ...

Mokasit ja seuraus on 0-3. Mikä siinä on niin vaikeaa? Olo voi olla mikä vain. Itse suhtautuisin hirtehisesti ja ottaisin opikseni. Minulle P-Korea on hieman isompien "vääryyksien" maa.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 27, 2015, 02:51:00Jos ei ole jollekin tähän mennessä selvinnyt, että olen oikeastaan aina vastustanut liian tiukkoja sääntöjä kokoonpanojen suhteen (ja varsinkin niistä aiheutuvia rangaistuksia), niin sitten
on pakko nostaa kädet ylös.

Tiedämme, mutta se ei taida muuttaa tilannetta kesken kauden miksikään, vai muutetaanko sääntöjä kesken kauden, koska rikoit niitä, etkä pidä niistä?

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 27, 2015, 11:46:55
Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - helmikuu 27, 2015, 11:11:00
HeSussa on selkeästi kaksi erilaista koulukuntaa: puuhastelukoulukunta (johon itse kuulun sekä ainakin Rosso, Jykä, Hovi jne.) ja pelataan vain-koulukunta (johon kuuluu ymmärtääkseni ainakin Hönkki ja mahdollisesti myös Kebab ja SUFC). Puuhastelukoulukunta haluaa pelistä, tilastoista ja olosuhteista mahdollisimman realistiset ja pelataan vain-koulukunnalle ei ole väliä realistisuudesta kunhan vain pelataan. On melko vaikea tehdä sääntöjä ja niiden tulkintoja, jotka kelpaisivat kummallekin koulukunnalle. Kuten Rosso mainitsi aiemmin liiga jossa pelataan vain ilman välittämättä realistisuudesta voisi sopia henkilöille jotka eivät välitä realistisuudesta puuhastelijoiden tavoin. Tämä on vähän sama kuin roolipeleissä oli 80-luvulla ja lisäksi 90-luvun alussa: joidenkin pelien säännöt olivat tylsiä puuhastelijoille jotka halusivat sääntöjä jotka tekivät peleistä realistisempia ja niistä johtuivat sen aikaiset kiistat pelien "paremmuudesta". Meillä on vähän sama juttu nyt menossa.  

Molemmat koulukunnat voivat pelata samoissa sarjoissa, jos sanktiot vaan ovat mielekkäät kummankin kannalta.

Eli eri sanktiot eri pelaajille?

Killer


Purtsi

Onks toi vasemmanpuoleinen Vesan mummo?
Yhdennäköisyys on hämmentävä.

Ja oikeanpuoleinen on Ilen äiti. Tai sisko...   :D
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Porvoon turkkilainen


AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - maaliskuu 01, 2015, 03:21:07
Ja oikeanpuoleinen on Ilen äiti. Tai sisko...   :D

Sisko! Haist ny jo...en mä nyt noin wanha ole.  ;D Lavazzan Crema e Gustot näppikselle!
Tai no joo, miksei sitä voisi olla parikymmentä vuotta vanhempi sisko jossakin. Tiedä mitä faija on teininä prätkän kanssa touhuillut.

Hyvä haku, paljon on Nikkisen suvun näköä mummossa, tosin klyyvari on hänellä liian kapea.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 01, 2015, 03:37:11
Ei vapaata vangita voi.......

03:37:11

Lähtikö Loosesta pelikaveria mukaan?

T 3+ pistettä Kongosta

Killer


Hönkki

Ja taas mennään. Ennen kuin edes luen mitä tänne on kirjoiteltu viikonlopun aikana niin aloitan tällä postauksella:

https://www.youtube.com/watch?v=9LdIL5WCso8


Tulee myös varautua siihen tilanteeseen, kun Rosson tilastojen salassapitovelvollisuus loppuu 60 vuoden päästä ja hänen lapsenlapsensa julkaisevat ne.
Saattaa tulla esiin uusia pelikieltoja ja pistevähennyksiä koskien tätä kautta. Joku kuitenkin alkaa tutkia asiaa vuonna 2075.

Pistevähennyksien häpeä muuten säilyy kolmanteen sukupolveen. Olen jo keskustellut asiasta perheeni kanssa. Vähennetyt pisteet tulee merkitä passiin, kodin ulko-oveen ja lopulta hautakiveen. Lisäksi silmälasien vahvuudet tulee olla samanverran pielessä kuin on vähennettyjä pisteitä. Samoin ravintolassa käydessä saa käyttöönsä vain sellaisia tuoleja, joista on poistettu pistevähennyksen verran jalkoja.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 02, 2015, 10:02:58

Pistevähennyksien häpeä muuten säilyy kolmanteen sukupolveen. Olen jo keskustellut asiasta perheeni kanssa. Vähennetyt pisteet tulee merkitä passiin, kodin ulko-oveen ja lopulta hautakiveen. Lisäksi silmälasien vahvuudet tulee olla samanverran pielessä kuin on vähennettyjä pisteitä. Samoin ravintolassa käydessä saa käyttöönsä vain sellaisia tuoleja, joista on poistettu pistevähennyksen verran jalkoja.

Sun muutenkin jo miinusmerkkisestä kerhokarismasta myös vähennetty jo 3 pistettä.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 28, 2015, 23:08:19
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 27, 2015, 02:51:00
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 13, 2014, 14:08:28
Lainaus käyttäjältä: Killer - lokakuu 13, 2014, 14:00:49
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - lokakuu 13, 2014, 09:50:40
Voitte toki laittaa tuloksen Manulle 3-0. Ei se mua haittaa.

Selvä. Man Ulle 3-0. Kuka päivittää taulukon?

Pakko oli näköjään päästä provoilemaan  :)  Ei todellakaan laiteta 3-0.

Yllä esimerkki siitä, että ainakin tämän kerran olen vastustanut luovutusta, jota oltiin tarjoamassa minun hyväkseni. Coventry - Everton 0-3 luov. ei mielestäni koskenut minua ja Coventrylle se oli muutenkin ok. Tärkeää Coventrylle oli vain se ettei tullut sakkoja. Coventry - Everton pelin jälkeen pistevähennyssääntö oli ikäänkuin "laillistettu". Sen jälkeen saattoi sanoa, että näin on tehty ennenkin. No, tehdään sitten niin, mutta ei se tee säännöstä hyvää. Mielestäni Hesu-liigassa ei ole ollut muita figuureista aiheutuneita luovutustilanteita. Serie B sitten erikseen.

Mitään merkitystä ei ole sillä, onko pelin toinen osapuoli valmis ottamaan pisteitä tai ei. Sehän menisi ihan kähminnäksi, etenkin kun eräät tunkevat jo oikeata rahaa tähän sekaan  ::) Tuo, että "Tärkeää Coventrylle oli vain se ettei tullut sakkoja." -lause menee niin järjettömäksi, etten enää tiedä pelaammeko me peliä, vai onko kyse jostakin oikeasta lajista, jossa pitäisi oikeasti maksella jotain sakkoja oikealla rahalla, jos tulee vaikkapa kortti. Itse en todellakaan ole missään tekemisissä harrastuksessa, johon sekoitetaan oikea raha peliasioihin mukaan.

Kyse ei myöskään ole luovutuksesta, vaan siitä, että peluuttaa pelikelvotonta pelaajaa. Siitä tulee tauluun 0-3. Ei mitään epäselvää. Miksi ihmeessä me edes otettaisiin varoituksia ylös, jos ei olisi seurauksia.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 27, 2015, 02:51:00Myönnän että mokasin peluuttaessani de Geaa, mutta olo on aika samanlainen kuin jos olisin kävellyt punaisia päin ja joutuisin siitä vankilaan. Aina voi tietysti perustaa P-Korean liigan ...

Mokasit ja seuraus on 0-3. Mikä siinä on niin vaikeaa? Olo voi olla mikä vain. Itse suhtautuisin hirtehisesti ja ottaisin opikseni. Minulle P-Korea on hieman isompien "vääryyksien" maa.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 27, 2015, 02:51:00Jos ei ole jollekin tähän mennessä selvinnyt, että olen oikeastaan aina vastustanut liian tiukkoja sääntöjä kokoonpanojen suhteen (ja varsinkin niistä aiheutuvia rangaistuksia), niin sitten
on pakko nostaa kädet ylös.

Tiedämme, mutta se ei taida muuttaa tilannetta kesken kauden miksikään, vai muutetaanko sääntöjä kesken kauden, koska rikoit niitä, etkä pidä niistä?


Aina yhtä ihanaa. Olen jo ilmoittanut, että senkus otatte pisteen pois, mutta se ei vaan ole oikeus ja kohtuus (ei ollut Coventryn kohdallakaan) ja ensikaudella asian tulisi todellakin olla toisin. Sanktiot tottakai samat kaikille, mutta ei ole pakko laittaa pistevähennyksiä. Voidaan laittaa figuuri vaikka loppukaudeksi penkille. Sakot otin esiin, koska jopa ne olisivat olleet parempi ratkaisu kuin pistevähennys. Ja miten ilmaiseksi Kokkis onkaan nyt saanut pisteitä parina kautena. Sarjataulukko on tietyllä tavalla pyhä asia ja nyt se on vääristynyt aivan mitättömien syiden takia.

Manu-Everton pelissä Hovi kysyi kesken pelin ketä minulla on maalissa ja tajusin tilanteen. Olisin voinut samantien lopettaa pelin siihen, koska 0-3 oli kuitenkin tulossa. Pelasin kuitenkin loppuun, mutta tilanne oli minun kannalta todella järjetön.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 02, 2015, 10:12:14
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 02, 2015, 10:02:58

Pistevähennyksien häpeä muuten säilyy kolmanteen sukupolveen. Olen jo keskustellut asiasta perheeni kanssa. Vähennetyt pisteet tulee merkitä passiin, kodin ulko-oveen ja lopulta hautakiveen. Lisäksi silmälasien vahvuudet tulee olla samanverran pielessä kuin on vähennettyjä pisteitä. Samoin ravintolassa käydessä saa käyttöönsä vain sellaisia tuoleja, joista on poistettu pistevähennyksen verran jalkoja.

Sun muutenkin jo miinusmerkkisestä kerhokarismasta myös vähennetty jo 3 pistettä.


En juurikaan välitä mitä ajattelet kerhokarismastani
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 02, 2015, 10:34:08
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 02, 2015, 10:12:14
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 02, 2015, 10:02:58

Pistevähennyksien häpeä muuten säilyy kolmanteen sukupolveen. Olen jo keskustellut asiasta perheeni kanssa. Vähennetyt pisteet tulee merkitä passiin, kodin ulko-oveen ja lopulta hautakiveen. Lisäksi silmälasien vahvuudet tulee olla samanverran pielessä kuin on vähennettyjä pisteitä. Samoin ravintolassa käydessä saa käyttöönsä vain sellaisia tuoleja, joista on poistettu pistevähennyksen verran jalkoja.

Sun muutenkin jo miinusmerkkisestä kerhokarismasta myös vähennetty jo 3 pistettä.


En juurikaan välitä mitä ajattelet kerhokarismastani

Olemme kuitenkin kaikki aidosti huolissamme sinusta.

http://ellit.fi/liikunta-ja-terveys/itsetuntemus/katkeruus-nain-paaset-eroon-katkeruudesta


Toivottavasti tulet kertsille alkukeväästä.