• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Anderson on pelannut tällä kaudella CL:ää joten ei kannata peluuttaa Fiorentinan CL-peleissä.
Zaha on pelannut tällä kaudella liigacuppia ja FA cuppia. Ei tosin enää merkitystä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses


Killer

Olen havainnut, että mulla on orastavia oireita samasta vaivasta.
http://www.bbc.com/sport/0/football/26483660

http://www.dailymotion.com/video/x12nc_woman-being-sick_fun

Onneksi kertsillä riittää kenttiä.
Nähdään maanantaina.

Epis

Tänään on kulunut 16 vuotta siitä, kun ensimmäisen kerran tapasin Kari H:n ensimmäisen kerran Maunulan (uuden) kerhon edessä.
Kiitos Hönkki jo koetuista yhteisistä subuvuosista ja jatsiaskeleen tuoksuinen toivotus tuleville vuosille!
*pienempikuinkolme*
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 30, 2014, 11:23:04
Tänään on kulunut 16 vuotta siitä, kun ensimmäisen kerran tapasin Kari H:n ensimmäisen kerran Maunulan (uuden) kerhon edessä.
Kiitos Hönkki jo koetuista yhteisistä subuvuosista ja jatsiaskeleen tuoksuinen toivotus tuleville vuosille!
*pienempikuinkolme*

Kiitos itsellesi. Toivottavasti tapaamme vielä pelien merkeissä.

Olen muuten tekemässä pelillistä syrjähyppyä ja osallistumassa Heikosen järjestämään turnaukseen 19.4. Odotan mielenkiinnolla. Uudet säännöt ja uusia vastustajia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 30, 2014, 23:11:03
Olen muuten tekemässä pelillistä syrjähyppyä ja osallistumassa Heikosen järjestämään turnaukseen 19.4. Odotan mielenkiinnolla. Uudet säännöt ja uusia vastustajia.

Pataan tulee! Ainakin jollekin...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Olen menossa Kebabin kanssa Heikosen järjestämään turnaukseen 19.4. Alkamisajankohta on noin klo 12 ja paikka jossain Kilon aseman lähistöllä. Säännöt ovat Kurvin säännöt, eli periaatteessa hidasta, mutta pakin kautta saa tehdä, vahat sallittuja ja kalastuksesta ei leikata pois vasemman käden pikkurilliä, kuten meillä Hesussa. Rappauksissakin taitaa olla vähän sallivampi linja. Jengiä saa vaihtaa kesken turnauksen, ei kuitenkaan kesken pelin. Vastustajien tasosta en hirveästi tiedä, mutta Heikonen johtaa heidän liigaansa ilman päästettyjä maaleja, jos olen oikein käsittänyt.

Jos joku muukin haluaa osallistua, niin ilmoittakoon minulle. Kysyn sitten Heikoselta mahtuuko vielä mukaan.

Tietynlainen hyppy pimeään ja juuri siksi kiinnostava.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 14, 2014, 10:36:14
Tietynlainen hyppy pimeään

Ota fikkari mukaan, JOS haluat löytää tiesi takaisin valoon.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Finaali: Hönkki - Heikonen 2-1
Kebab voitti pronssipelin 6-1


Isommat jutut myöhemmin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Ongelma avaimien kanssa. Ne mulla, mutta en tule huomenna ja luultavasti olen kotona vasta 18 jälkeen.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Killer - huhtikuu 21, 2014, 19:15:21
Ongelma avaimien kanssa. Ne mulla, mutta en tule huomenna ja luultavasti olen kotona vasta 18 jälkeen.

Avaimet saa Kongosta jos ehtii hakea ennen klo 16.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Killer - huhtikuu 21, 2014, 22:31:32
Lainaus käyttäjältä: Killer - huhtikuu 21, 2014, 19:15:21
Ongelma avaimien kanssa. Ne mulla, mutta en tule huomenna ja luultavasti olen kotona vasta 18 jälkeen.

Avaimet saa Kongosta jos ehtii hakea ennen klo 16.

Saan auton vasta 16 jälkeen joten mä en kyl ainakaan pääse hakee  ???
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

kesämesu

#1034
Antaa olla skippaan ja katellaan ja mulla on ruma chelsea koululaisreppu johon ei mahdu kun aapinen ja kosamiitti ja yks London Pride!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )