• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Lupauduin tulemaan viikon päästä torstaina aloittelemaan kautta, mutta nyt kun sain ohjelman, niin meillä on samana päivänä kauden ensimmäinen sählypeli, joten sen torstain joudunkin nyt ikävä kyllä perumaan.

Ma määrätty iltavuoro, mut jos joku on silloin paikalla klo 19, niin voisin jollakin pelillä kauden aloittaa esim. Espanja Francon jälkeen - näin sen koimme.

Hovimestari

Minullekin tuli mutkia matkaan torstain kanssa, mutta huomenna pääsen paikalle.

Porvoon turkkilainen

Pelaatko Hovi vielä klo 19 ja onko Juve mukana?

Hovimestari

Joo, olen. Juve on mukana myös.


Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 04, 2013, 15:45:37
kenellä Hermannin avaimet ?
Avaimet mulla, pj tosin jo tietääkin sen.
Onko Kokkis menossa? Omalta kohdaltani vielä auki. 35% todennäköisyydellä tulen.

Porvoon turkkilainen

Mulla on se sählypeli huomenna, niin jää ens viikkoon, jolloin torstai toivepäivä.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - syyskuu 04, 2013, 21:27:17
Mulla on se sählypeli huomenna, niin jää ens viikkoon, jolloin torstai toivepäivä.

Passaan kanssa huomisen.

Hönkki

Joko saatais ensviikolla liiga käyntiin ? Haluan ekaksi vastustajaksi Kokkosen Peten. Kankaalla pelataan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 06, 2013, 10:33:28
Joko saatais ensviikolla liiga käyntiin ? Haluan ekaksi vastustajaksi Kokkosen Peten. Kankaalla pelataan.

Päivitä se jengis ensin!

Welbeck
Büttner
Zaha
Varela

PS muista ihonvärit.

Hovimestari

Onko ma vai to parempi päivä ensi viikolla? Mulle pitäisi sopia kumpi vain.

Hönkki

LainaaWelbeck
Büttner
Zaha
Varela

Fellaini ensiksi ja omasta äijästä.


LainaaOnko ma vai to parempi päivä ensi viikolla?

taitaa minulta mennä torstaille
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Minulle käy torstai ens viikolla, niin Hönä saa viedä minut omalle maalleen kankaalle, mutta minkä matsin osalta, niin sen katsomme sitten tarkemmin. Cardiff otetaan mukaan divariin.

Mutta, mutta, tämä levy ilmestyy 20.9 ja on sanomaa, koska vihaajat vihaa ja äidit itkee:

https://www.youtube.com/watch?v=R-2_oiBje1U

Puppe

Torstai käy mulle ens viikolla
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..