• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hönkki

LainaaPitäisiköhän noille muistoille rakentaa lopuusijoituspaikka kallion uumeniin.

Kunhan ei ole 300 pikkupallon loppusijoituspaikka. Jälkeläisemme tulevat vielä etsimään tuota mittaamattoman arvokasta aarretta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Mä tuun, jos vaikka veivattais jotain meidänki pelejä. Niin ja Benficalla on vielä yksi CL-peli jäljellä...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hovimestari

Yritän päästä K-Maijaan iltapäivällä maanantaina.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 10, 2011, 09:01:59
Mä tuun, jos vaikka veivattais jotain meidänki pelejä. Niin ja Benficalla on vielä yksi CL-peli jäljellä...

Milloin pääset paikalle? Siirtynen itse Munkan suuntaan sitten, kun sinne on tulossa väkeä.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 10, 2011, 18:55:24
Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 10, 2011, 09:01:59
Mä tuun, jos vaikka veivattais jotain meidänki pelejä. Niin ja Benficalla on vielä yksi CL-peli jäljellä...

Milloin pääset paikalle? Siirtynen itse Munkan suuntaan sitten, kun sinne on tulossa väkeä.
Vasta joskus 16:30-17:00 paikkeilla, mutta jos sulla on kiirusta niin voin vaan ottaa ton Benfican lainaan ja hoitaa CL-pelin vaikka joku toinen kerta Munkassa, tai miten nyt sitten onnistuu. Pekkalalle tuskin tuottaa ongelmaa lainata kyseistä jengiä pariksi viikoksi...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Joo, katsotaan kunhan selviää ketkä tulevat maanantaina Munkkaan ja milloin. Voidaan pelata vaikka seuraavana maanantaina tuo peli pois, jos otat jengin mukaan.

Hönkki

LainaaEnsi viikon perjantaina 18.3. allekirjoittanut joutuu kirurgin käsittelyyn, joten pelitaukoa 2-3 viikkoa vähintään. Mikäli ensi maanantaina Kala Maijassa mahdollisuus pelata esim. 2 x ManCity vs. Liverpool ja muita puuttuvia HeSu-pelejä, olen paikalla jo aamupäivällä, jos tulijoita on. Ainakin Killer ilmoitti halukkuutensa aloittaa jo aikaisemmin

Jussi yrittää tulla, mutta ei voi luvata.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Killer, olisikohan tämä se Hannu Lättilä, joka pelasi aikoinaan Hesussa Man.Cityllä ?

http://www.rakennuslehti.fi/blog/author/?author_id=1

Otatko yhteyttä vai otanko minä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 24, 2011, 15:26:41
Killer, olisikohan tämä se Hannu Lättilä, joka pelasi aikoinaan Hesussa Man.Cityllä ?

http://www.rakennuslehti.fi/blog/author/?author_id=1

Otatko yhteyttä vai otanko minä ?

Ota sinä. Sinulla on niin vertaansa vailla oleva kokemus pelaajien "re-rekrytointiin". Taktinen oikean soittoajan valintasi on ainutlaatuinen, ja lisäksi pelikirjahyllysi on kunnossa.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Killer - maaliskuu 24, 2011, 16:20:30Ota sinä. Sinulla on niin vertaansa vailla oleva kokemus pelaajien "re-rekrytointiin". Taktinen oikean soittoajan valintasi on ainutlaatuinen, ja lisäksi pelikirjahyllysi on kunnossa.

Ehdottomasti näin on. Hönkki on loistava pelaajarekrytoija. Tulen aikanaan kirjoittamaan "Jake´s Snakepitiin" artikkelin, jossa analysoin Hönkin pelaajarekrytointia.

miku

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - maaliskuu 24, 2011, 17:04:45
Lainaus käyttäjältä: Killer - maaliskuu 24, 2011, 16:20:30Ota sinä. Sinulla on niin vertaansa vailla oleva kokemus pelaajien "re-rekrytointiin". Taktinen oikean soittoajan valintasi on ainutlaatuinen, ja lisäksi pelikirjahyllysi on kunnossa.

Ehdottomasti näin on. Hönkki on loistava pelaajarekrytoija. Tulen aikanaan kirjoittamaan "Jake´s Snakepitiin" artikkelin, jossa analysoin Hönkin pelaajarekrytointia.


tätä(kin) innolla odotellessa..!!!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Saako nelinpeli-liiga kannatusta ? Yhden kauden olen pelannut 25 vuotta sitten ja kivaa oli. Voisin pelata Petrin parina, niin pääsisin oikein kädestä pitäen opettamaan miten subua pelataan taktisesti oikein.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 29, 2011, 11:40:07
Saako nelinpeli-liiga kannatusta ? Yhden kauden olen pelannut 25 vuotta sitten ja kivaa oli. Voisin pelata Petrin parina, niin pääsisin oikein kädestä pitäen opettamaan miten subua pelataan taktisesti oikein.



En liigasta tiedä mutta reenimatseja voin kyllä pelata jonkun kans
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Niin pahastiko olen viime aikoina sohlannut taktisesti hangessa?  :-\ Tällainen liiga ei kyllä yhtään kuulosta pahalta. Tietysti alkuun joku cuppikin voisi olla ihan hyvä, jos kokonainen sarja tuntuu liian työläältä.

Hönkki

LainaaNiin pahastiko olen viime aikoina sohlannut taktisesti hangessa?

Olen havainnut puolustuksessa ja karvauksessa tiettyjä ongelmia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses