• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

kesämesu

La en mukana, salibandy pelit samana päivänä.
Su käy jos mahtuu mukaan?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Mitkä maanantait ovat Puulla vapaana ? Kyseisinä maanantaina voisi Kalassa olla pelejä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Munkkaan jäi eilen kokonaan valkoinen irto-mv, jonka otin talteen. Se voisi olla Pupen?

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - lokakuu 19, 2010, 09:59:30
Munkkaan jäi eilen kokonaan valkoinen irto-mv, jonka otin talteen. Se voisi olla Pupen?

Joo taitaa olla mun...Vesa tarjoskin sitä kerran mut en huolehtinut ite lootaan asti  8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

LainaaJäikös mun vihkokin?

jäi
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Hirvittävä subupainajainen: näin unta että hävisin Hefi-pelit Pasille ja Timolle 0-1. Timo oli tekemässä maalia tyhjiin, kun kauhasin pallon käteeni ennen maalilinjaa. Käsi oli vähän kuin pesisräpylä. Vesa tuomitsi tilanteen maaliksi jostain kaukaa huoneen toisesta päästä. Sitten luin FISTF:n foorumia. Siellä keskusteltiin kiivaasti olutmerkkien jaottelusta. Bob Marley liittyi jotenkin johonkin. Selvää rock-video kamaa. "Kivaa" kun muistaa unensa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaTimo oli tekemässä maalia tyhjiin, kun kauhasin pallon käteeni ennen maalilinjaa. Käsi oli vähän kuin pesisräpylä.

Tämä varmaan liittyy siihen, että maanantain Manu-Chelsea 0-3 pelissä päästin 2 maalia tyhjiin ja Kesis on vanha pesiksen pelaaja.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Eiköhän tuohon löydy freudilaisempikin selitys...

Hienoja unia. Olisi mukava olla kärpäsenä katossa noissa. Ehkä välillä olenkin siinä muodossa huutelemassa paitsioita.

Puppe

Jaahans...hesu-kausi on nyt sit melkein siinä...manageri MustBruce ei toivu tästä takaiskusta helpolla...Pentti-setä oli "the thing"... :(
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6672043,00.html
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Katsaus kauden 2010/11 kahteen ensinmäiseen kolmannekseen:

                    V   T   H   maalit   pist
ottelut 1 - 8:   0   1   7    2 - 25    1
ottelut 9 -16   1   4   3     4 -  9    7


Antti Muurisen kuolemattomin sanoin: "eteenpäin on menty".

Hönkki

#386
Killerille tiedoksi: Manusta on lainalla Corry Evans. Subuäijä joka on minulla, on Jonny Evans.

Aina pitää olla tarkkana ettei tule huijatuksi  ;)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 08, 2011, 12:55:02
Killerille tiedoksi: Manusta on lainalla Corry Evans. Subuäijä joka minulla on Jonny Evans.

Aina pitää olla tarkkana ettei tule huijatuksi  ;)

Iso käsi tarkkuudestasi ! Ihminen on erehtyväinen, jopa minä.

Hönkki

LainaaIhminen on erehtyväinen, jopa minä.

Eipä mitään. Saat anteeksi kun on 30 vuotta tunnettu ja sulla on naamakirjassa niin hieno kakkosnimimerkki.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#389
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses