• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Benali

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 07, 2010, 00:06:43
Harri näytti tulevan foorumille. Voit sinäkin soittaa, jos haluat yksityiskohdat tai jotain lisätietoa mistä tahansa.

Luulin että tämä oli jo osaltani selvä, ja kuten olet huomannut en ole keskusteluun osallistunut. Kerroin mielipiteeni kalastuksesta ja toisen haukkumisesta forumilla sekä osoitin huoleni lopettamispäätöksestä. Luulin että ymmärsit mitä tarkoitin. Vai kaihertaako joku asia?

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Benali - kesäkuu 07, 2010, 00:13:26
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 07, 2010, 00:06:43
Harri näytti tulevan foorumille. Voit sinäkin soittaa, jos haluat yksityiskohdat tai jotain lisätietoa mistä tahansa.

Luulin että tämä oli jo osaltani selvä, ja kuten olet huomannut en ole keskusteluun osallistunut. Kerroin mielipiteeni kalastuksesta ja toisen haukkumisesta forumilla sekä osoitin huoleni lopettamispäätöksestä. Luulin että ymmärsit mitä tarkoitin. Vai kaihertaako joku asia?

Lupasin selvityksen täksi päiväksi, enkä sitä ehtinyt kirjoittaa. Siksi kysyn, koska niin sanoin.

Puu siitä on minua pitkin iltaa haukkunut, että ei ole kuulunut. Siksi olen hänelle yrittänyt soittaa.

Tarkistan siis vain, että vieläkö haluat kuulla maanantaista.

brfcboy

Kait jollain on lankapuhelin tallessa soittakaaa silleen että 3 tai useampi voi puhua samalla linjalla olisi vähän kun minun ja j.Wilskmanin 059:siin soittelut 90luvulla,tai niin voihan messangerissakin tehdä kimppa tapaamisia, ei tarvitse kasvoikkain nähdä ja keskustella kun se on niin perhanan vaikeaa näköjään tänäpäivänä  ;D

Benali

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 07, 2010, 00:16:00
Lainaus käyttäjältä: Benali - kesäkuu 07, 2010, 00:13:26
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 07, 2010, 00:06:43
Harri näytti tulevan foorumille. Voit sinäkin soittaa, jos haluat yksityiskohdat tai jotain lisätietoa mistä tahansa.

Luulin että tämä oli jo osaltani selvä, ja kuten olet huomannut en ole keskusteluun osallistunut. Kerroin mielipiteeni kalastuksesta ja toisen haukkumisesta forumilla sekä osoitin huoleni lopettamispäätöksestä. Luulin että ymmärsit mitä tarkoitin. Vai kaihertaako joku asia?

Lupasin selvityksen täksi päiväksi, enkä sitä ehtinyt kirjoittaa. Siksi kysyn, koska niin sanoin.

Puu siitä on minua pitkin iltaa haukkunut, että ei ole kuulunut. Siksi olen hänelle yrittänyt soittaa.

Tarkistan siis vain, että vieläkö haluat kuulla maanantaista.

En jaksa nyt keskellä yötä ruveta soittelemaan ja voidaan jutella joskus muulloin, jos et jaksa kirjoitella mitään. Toki tämä homma on nyt jo lähtenyt sellaiselle tasolle, etten välttämättä halua tässä aktiivisesti olla mukana.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 06, 2010, 23:14:32Jykän ehdotus livemeetingistä on ok. Mikä päivä sopisi ? Käykö 13.6 vai häiritsevätkö MM-kisat jo liikaa ?
Mulle alustavasti ok. Oisko parempi alottaa aamusta/aamupäivästä, koska parhaimmillaan (pahimmillaan?) tuo saattaa kestää tunteja. Aamusta ihmiset ovat myös seesteisimpiä, joten voisi saada nk pehmeän laskun asioihin, tai ainakin itse herään ja havahdun vasta hetken huutamisen jälkeen ;)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Benali


Rossonero

Lähetin yksityisviestinkin ja pyysin edelleen soittamaan.

Nyt on pakko mennä nukkumaan.

Killer

Laskeskelin, että tätä "keskustelua" on käyty lähes täydet 10 (kymmenen) sivua !!! Lisäksi vielä sääntö-osiossa lisää.

Onko tällä kaikella saavutettu mitään ? Yleensä ihmisen toiminnalla on jokin tavoite... Varmasti lisää eripuraa, peli"kavereiden" välisten suhteiden tulehtumista. Jopa mahdollista HeSu -toiminnan uutta näivettymistä.

T: Jykä, 29v HeSussa mukana ollut; ja yhä hengissä.

PS kuten paljon parjaamani, mutta myös subupioneerinä suuresti arvostamani, Seppo Paakinen tapasi sanoa: "miten olis pienet pelit".

Hönkki

LainaaHönkki,

Haluan edelleen, että vastaat tiettyihin asioihin julkisesti. Olen ainoa, jonka otat täällä foorumilla kritiikin kohteeksi (minä kritisoin kaikkia samalta viivalta). Syytät minua asioista, joissa olet ollut osallisena (mm. SM-joukkuekisa, säännöt).

Olet olevinasi jonkinlainen johtaja, mutta näit parhaiten maanantaisen pelin, mutta et ota siihenkään kantaa, vaikka koko suomalaisen subun pohja on putoamassa pois. Kanna nyt jo vastuusi.

En muuten enää ole jatkossa nopeassa HeSun pelaaja. En voi pelata samassa joukkueessa tuolla tavalla toimivan henkilön kanssa.

Ja Pekkala voisi kantaa myös vastuunsa. Ei ilmeisesti edes ollut kalastus, jonka nyt kostit.

Miksi Hönkki (joka seurasi läheltä peliä) ei puuttunut tuohon Petrin pelin hoputtamiseen? Ei sellainen ole mielestäni kuulu peliin myöskään.


Yritän vastata ilman provosointia. En tiedä onnistunko.

SM-joukkuekisa: Ehdotin pareja, jotka mielestäni olisi ehdottomasti pitänyt valita. Olin oikeasti käyttänyt tunteja asian pohtimiseen. Halusit kuitenkin ehdottomasti toisin ja minä myönnyin. Pelkäsin että lähdet kävelemään jos pakotan sinut omaan vaihtoehtooni. Silloin olisimme hävinneet varmasti.

Säännöt: Minä ehdotan jotain sääntöä. Se on muista ok, mutta ei sinusta. Haluat lisää perusteluita. Yritän antaa niitä, mutta ne eivät ole sinusta hyviä. Väittely vain jatkuu ja jatkuu ja mikään ei etene. Lopulta minun on pakko antaa periksi, jotta saadaan jotain aikaiseksi. Herää kysymys: mikä on oikeasti hyvä perustelu ?

ManC - Cardiff: Näin pelistä saman verran kuin Tuurikin eli lähinnä loppuhetket. Näin kuinka ManC fissesi tahallisesti ja paheksuimme sitä Tuurin kanssa. Näin ja kuulin pelin loputtua Kokkosen haistattelut. Tässä vaiheessa en tiennyt mikä on fissen motiivi. Nyt uskon että se oli Puun ja Kokkosen keskinäinen skisma, ei mestaruustaistelu. Tämän tapauksen jälkipuinti on lähtenyt täysin käsistä ja myönnän, että minun olisi pitänyt puuttua siihen jyrkemmin. Petrin alkukommentit foorumilla olivat asiattomia, mutta hän on niitä pyytänyt anteeksi. Puu on pyytänyt anteeksi fisseään, mutta myös monet hänen myöhemmistä kommenteistaan ovat asiattomia. Vesan pitäisi ymmärtää olla laittamatta bensaa liekkeihin.

LainaaEn muuten enää ole jatkossa nopeassa HeSun pelaaja. En voi pelata samassa joukkueessa tuolla tavalla toimivan henkilön kanssa.
Lainaa

Puhuin juuri 1,5 tunnin puhelun Vesan kanssa, joka päättyi niin että löin luurin korvaan.

Tänne foorumille tulee varmaan jälleen ties mitä tarinaa. En aio edes lukea foorumia vähään aikaan muuten kuin tiettyjen neutraalien topikkien osalta (tulokset yms.).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Jos 13.6 saadaan tapaaminen aikaan, niin tulen sinne mielelläni. Eiköhän nämä jutut ole syytä käydä kasvotusten läpi, niin ei tarvitse tapella koko kesä täällä forumilla.

Hönkki

LainaaPuhuin juuri 1,5 tunnin puhelun Vesan kanssa, joka päättyi niin että löin luurin korvaan

Haluan vielä kertoa mistä kaikesta oli kyse. Sitten pidän hyvin pitkän tauon foorumista.

1) Total Soccer -keskustelussa keskusteltiin siitä mitä sääntöjä Kärkkäisellä myytäviin boxeihin tulisi laittaa. Kirjoitin että Hallituksen tulisi tehdä päätös asiasta. Vesa lähetti privameilin ja kirjoitti että luopuu koko hankkeesta, jos hallitus päättää. Vastasin että se on kiristystä. Tämä ei tietenkään Vesaa miellyttänyt ja vastasin, että ok jos boxeissa on molemmat säännöt. Pyysin asiaa myös anteeksi puhelimitse. Tämä ei riittänyt vaan minun olisi pitänyt esittää julkinen anteeksipyyntö privameilissä sanomastani asiasta. Myönnän että sana "kiristys" oli vähän liikaa. Käyttäisin ilmaisua "omaan tahtoon pakottaminen", sillä pakottamisesta siinä on kyse, on se sitten lajin hyväksi tai ei. Jostain toisesta näkökulmasta vain kv-säännöt boxeissa on lajin edun mukaista. Tehköön Vesa kuitenkin ihan niin kuin tahtoo.

2) Kalastaminen: 3 vuotta sitten olin kuulemma kirjoittanut että kalastusta ei tule kieltää säännöissä. Ok, paljon mahdollista.

3) Petrin mukaanotto Hesuun: olin ottanut Petrin omin lupineni Hesuun. En ollut myöskään painottanut hänelle tarpeeksi että Hesussa ei kalasteta. Ekassa Hesu-pelissään Petri oli kalastanut yhden kerran Puuta vastaan. Ok, tunnustan.

4) 90-luvun säännöt: Myönnän että vähän liioittelin kun ehdotin että otetaan 90-luvun säännöt sellaisenaan käyttöön. Minusta kuitenkin Hesun kesken tulisi käydä läpi kaikki muutetut asiat, ja päättää pidetäänkö ne edelleen voimassa Hesun peleissä.

5) Vesan mielestä minun pitäisi kritisoida enemmän Pekkalaa ja se ei riitä jos pyydän, että jätetään Kokkonen rauhaan. Olen kritisoinut Pekkalaa sen verran kuin aion kritisoida. Toki toivon, että hänkään ei menettäisi enää samalla tavalla malttiaan ja että mitään tällaista ei enää tapahdu. Myös Vesan tulee ymmärtää ettei Puuta pidä enää ärsyttää. Asiat eivät vain ratkea sillä tavalla.

Vesa vaati että kannan vastuuni PJ:nä. Toivottavasti tämä oli sinne päin.

ps. sori Zaccy. Kerta kiellon päälle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

30-31.10.2010 pelataan Ruskeasuon koululla KV-sääntöjen SM-kisat. Sunnuntaina 31.10 olisi joukkuekisa ja kartoitan nyt saako Hesu jengiä kasaan. Ketkä olisivat käytettävissä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Benali

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 30, 2010, 09:53:18
30-31.10.2010 pelataan Ruskeasuon koululla KV-sääntöjen SM-kisat. Sunnuntaina 31.10 olisi joukkuekisa ja kartoitan nyt saako Hesu jengiä kasaan. Ketkä olisivat käytettävissä ?

Saanko tulla pelkällä vasurilla mukaan?

Hönkki

#373
LainaaSaanko tulla pelkällä vasurilla mukaan?

jos voitat Jaakon meidän esikarsinnoissa

edit. yksilökisaan 30.10 saa tietysti tulla joka tapauksessa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

En ole tulossa kumpanakaan päivänä noihin nopean skaboihin.