• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

mikma

Hei hyvät herrat!!!!

Olisikohan syytä ottaa aikalisä??? Jos nyt hiemankaan mietitään lajin kannalta niin onko tämä hyväksi lajille?? kysyn vaan.

Eiköhän näitä keskusteluja olisi aika käydä jossain muualla, kuin täällä forumilla. Menkää vaikka jonnekin nurkan taa ja mäiskikää toisianne korville, mutta lopettakaa toistenne mollaaminen. Ehkä sen jälkeen voidaan taas keskustella asiallisesti ja hyvässä hengessä. Saatte patoumat pois. Täällä teidän on helppo huutaa toisillenne, mutta tehkää se tämän jälkeen vaikka ihan naamatusten, mutta jossain muualla kuin täällä.

Toivon ettei kirjoittelunne ole vahingoittanut ihan täysin hienoa lajia, joka oli ainakin vielä hetki sitten hyvässä nousu kiidossa. Olemme saaneet uusia ihmisiä,  jotka ovat kiinnostuneet lajista eikä teidän tappeluistanne. Tämä ei todellakaan vie lajia eteenpäin.

Nyt on aika paiskata kämmentä ja keskittyä yhteen hiileen puhaltamiseen.

Ystävällisesti hän
Mika Mäkelä

Hysteerinen rage quittaaja

#346
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 06, 2010, 16:00:12
On aina helppo lyödä leikiksi.

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 03, 2010, 01:25:07

Pyydän anteeksi. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä.

Ajattelin, että karkeasti liioiteltu leikiksi lyöminen lopuksi olisi paikallaan. Virheellinen oletus johtunee siitä, ettemme tunne tarpeeksi hyvin. Useimmiten hurtti huumori on tällaisessa tilanteessa paikallaan, ja kyllä sitä on HeSussa aika ronskisti yleensä viljelty.


Pahoittelen, että arvioin tilanteen väärin.

.

LainaaKyllä Pekkalakin voi osallistua ihan todelliseen keskusteluun ja vaikka vastata noihin sääntökysymyksiin vastata ne tänne kirjoittamalla.

En ole enää HeSu:n jäsen, joten en voi kommentoida asiaa ulkopuolisena. En myöskään ole ollut HeSu:n jäsen koko sen historian ajan. En voi kommentoida asioita, koska en ollut paikalla. Muutamat asiat ovat muut minulle kertoneet. Näitä henkilöitä pidän uskottavina, joten uskon myös heidän kertomansa olevan absoluuttinen totuus. En kuitenkaan lähde näitä asioita tässä sen kummemmin tarkentamaan. ( Jos haluat selvityksen, voin sen sinulle privana laittaa, kunhan ehdin, mahdollisesti huomenna. )



Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Porvoon turkkilainen

Puulta ihan hieno vastaus. Joka tapauksessa jos viime kaudella tein voittamassani ottelussa sinua vastaan kalastuksen, niin voin vannoa, että kyseessä oli vahinko. Tämän kauden viimeisessä ottelussa minulla oli panosta, koska halusin taistella viidennestä sijasta, enkä mielestäni sen hitaammin pelannut kuin muissakaan peleissä. Välillä sinun hopuuttamisesi rupesi ärsyttämään. Mut tämä ottelu on nyt ollutta ja mennyttä, enkä tästä matista enää enempää täällä forumilla kommentoi, kun sain sinultakin ihan hyvän vastauksen.

Mitä kalastuksiini tulee, niin olen pelannut sellaisia liigoja, joissa ne ovat kuuluneet pelin henkeen, kuten Kurvi. Viime kauden Hesussa tein yhden tahallisen kalastuksen omalla puolustusalueella Jussia vastaan ja sain siitä aiheellisen läksytyksen, jota myös pyysin heti pelin jälkeen anteeki. Kyseessä oli virallinen avausotteluni, jonka jälkeen en ole kertaakaan kalastanut tahallani. En edes kostoksi ja se on täysin fakta.

Porvoon turkkilainen

Äsken jäi vastaamatta, että miksi viime kaudella kalastin Jussia vastaan. Vastaus: Olin tilanteessa täysi mulkku.

Epis

Hönkki tietääkseni nauttii suuremman joukon luottamusta, joka perustuu jo yli kymmenen (yli 20?) vuoden kokemukseen ja työhön lajin parissa ja sen eteen sekä nykyiseen edistämistyöhön. Itsekin muistan Hönkin olleen ensimmäinen kontaktini ja mentorini lajin saloihin tutustuessani ja ainakin itse arvostan Hönkkiä meidän toiminnassa ja muutenkin Hesun arvostettuna henkilönä. Vaikka Hönkki ei ole kanssasi tai minun kanssani samaa mieltä sivutolkulla pakkotoistona suoritettujen omasta mielestä hyvin perusteltujenkaan keskustelujen/viestittelyjen jälkeen ei se mielestäni oikeuta ketään tälläiseen tykitykseen.

90-luvun sääntöjä ei tarvinnut kirjoittaa paperille paristakaan syystä. Ensimmäinen oli se, että kaikki toiminnassa mukana olevat osasivat säännöt niin hyvin ulkoa. Tämä taas johtui siitä, ettei muutoksia (varsinkaan suuria) tullut vuosittain, kuten tällä hetkellä. Toiseksi toiminta oli suppeampaa, kuin nykyään ja internetkin teki vasta tuloaan eikä Äärelän subusivujen lisäksi ehditty luomaan korvaavia, kun laji jo hetkeksi hiipui tekohengitystasolle. Itse en tällöin myöskään kalastanut, mutta vaikka niin olisin tehnyt ei siitä olisi koskaan tullut sellaista pelleilyä, kun tästä Petri vs Petri -casesta.

Tämä on myös ymmärtääkseni Hesu-liigan topikki, jossa käsitellään Hesun asioita. Tällöin siis varmaankin kyse on Hesun säännöistä, koska liigathan eivät ole yhdistyksen hallinnoimia. Hönkin linjaus "FI-toiminnassa mukana olleista" luultavasti liittyy esim. Benaliin ja brfcboy:hin, jotka ovat olleet peleissä mukana, vaikka eivät juuri päättyneellä kaudella pelanneetkaan. Itselläni tässä näkyy wanhan Hesun arvostus muita kohtaan, jolloin vallitsi huomattavasti tasavertaisempi ja demokraattisempi yleisilmapiiri.

Harmi ettet pääse yllättävien työkiireiden vuoksi huomenna Kala-Maijaan. Olisin ihan mielenkiinnosta halunnut seurata tähän liittyvää keskustelua ja ehkä heittää pari ignorattavaa sivukommenttia. Lopuksi voisin todeta, että vaikken ehkä osaa kaikkien mittapuiden mukaan perustella kantaani niin peruskunnioitukseni Hönkkiä kohtaan voimakas ja stabiili, enkä usko aseemasi tälläisen enemmän haukkumiseksi ja hyökkäykseksi tulkittavan tekstin ainakaan parantavan. Ystävällismielinen ja rakentava kritiikki on tietysti erikseen.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#350
Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 06, 2010, 19:51:42
Hönkki tietääkseni nauttii suuremman joukon luottamusta, joka perustuu jo yli kymmenen (yli 20?) vuoden kokemukseen ja työhön lajin parissa ja sen eteen sekä nykyiseen edistämistyöhön. Itsekin muistan Hönkin olleen ensimmäinen kontaktini ja mentorini lajin saloihin tutustuessani ja ainakin itse arvostan Hönkkiä meidän toiminnassa ja muutenkin Hesun arvostettuna henkilönä. Vaikka Hönkki ei ole kanssasi tai minun kanssani samaa mieltä sivutolkulla pakkotoistona suoritettujen omasta mielestä hyvin perusteltujenkaan keskustelujen/viestittelyjen jälkeen ei se mielestäni oikeuta ketään tälläiseen tykitykseen.

90-luvun sääntöjä ei tarvinnut kirjoittaa paperille paristakaan syystä. Ensimmäinen oli se, että kaikki toiminnassa mukana olevat osasivat säännöt niin hyvin ulkoa. Tämä taas johtui siitä, ettei muutoksia (varsinkaan suuria) tullut vuosittain, kuten tällä hetkellä. Toiseksi toiminta oli suppeampaa, kuin nykyään ja internetkin teki vasta tuloaan eikä Äärelän subusivujen lisäksi ehditty luomaan korvaavia, kun laji jo hetkeksi hiipui tekohengitystasolle. Itse en tällöin myöskään kalastanut, mutta vaikka niin olisin tehnyt ei siitä olisi koskaan tullut sellaista pelleilyä, kun tästä Petri vs Petri -casesta.

Tämä on myös ymmärtääkseni Hesu-liigan topikki, jossa käsitellään Hesun asioita. Tällöin siis varmaankin kyse on Hesun säännöistä, koska liigathan eivät ole yhdistyksen hallinnoimia. Hönkin linjaus "FI-toiminnassa mukana olleista" luultavasti liittyy esim. Benaliin ja brfcboy:hin, jotka ovat olleet peleissä mukana, vaikka eivät juuri päättyneellä kaudella pelanneetkaan. Itselläni tässä näkyy wanhan Hesun arvostus muita kohtaan, jolloin vallitsi huomattavasti tasavertaisempi ja demokraattisempi yleisilmapiiri.

Harmi ettet pääse yllättävien työkiireiden vuoksi huomenna Kala-Maijaan. Olisin ihan mielenkiinnosta halunnut seurata tähän liittyvää keskustelua ja ehkä heittää pari ignorattavaa sivukommenttia. Lopuksi voisin todeta, että vaikken ehkä osaa kaikkien mittapuiden mukaan perustella kantaani niin peruskunnioitukseni Hönkkiä kohtaan voimakas ja stabiili, enkä usko aseemasi tälläisen enemmän haukkumiseksi ja hyökkäykseksi tulkittavan tekstin ainakaan parantavan. Ystävällismielinen ja rakentava kritiikki on tietysti erikseen.

Naulan kantaan. Korjaan tuon SUFC:n maininnan Hönkin ajasta luottamustehtävissä lajin parissa. Alkaa lähennellä 30 vuotta.  Rossonero on työmatkalla Italiaan FISTF:n päämajaan, jossa hänet pika-aateloidaan subujumalaksi lyömällä subumaalivahdilla olkapäille. Tämän jälkeen Suomessa kukaan ei voi kritisoida ja kyseenalaistaa hänen asemaansa ja mielipiteitään.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Tämä menee vain pidemmälle suohon mitä enemmän asiaa foorumilla puidaan. Jykän ehdotus livemeetingistä on ok. Mikä päivä sopisi ? Käykö 13.6 vai häiritsevätkö MM-kisat jo liikaa ? Voidaan lykätä kisojen takia myöhäisemmäksikin.

Ketkä uskaltavat tulla ? Toivoisin että paikalla ovat ainakin Vesa, Puu, Petri, Kaitsu, Jykä, Tuuri, Janne ja Puppe.


Ja muuten, voin luopua puheenjohtajuudesta ihan koska vaan. Onhan tässä tullut jo neljä vuotta oltua ja varmaan rennompaa pelkkänä pelaajana.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#352
Minäkin kuulun niihin jotka ovat enemmän kuin tyytyväisiä Hönkin toimintaan puheenjohtajana. Hönkin aktiivisuus uusien pelaajien hankinnassa ja näiden opastuksessa on esimerkillistä - samoin kuin turnausten järjestämistoiminta. Lisäksi erityistunnustus myös vanhojen pelaajien uudelleen aktivoinnista, jota ilman esim. omalla kohdallani Subun harrastus (vuosituhannen alkupuolella) olisi jäänyt satunnaisiin näpsyttelyihin Sir Subun kanssa. Sen jälkeen kun Hönkki pommitti minua jatkuvasti puhelimitse vuonna 2006 turnauksista yms. Subuaktiviteeteista, on Subun harrastukseni aktivoitunut huomattavasti ja olisi voinut kokonaan loppua ilman Hönkin sitkeää puhelinmyyntiä. Hönkillä olisi ehdottomasti tulevaisuutta em. alalla.

Tietysti demokratian kannalta olisi hyvä jos puheenjohtaja vaihtuisi säännöllisesti. Näin useammat pystyisivät näyttämään kyntensä puheenjohtajana. Minun puolestani Hönkki voi jatkaa puheenjohtajana kekkosmaisesti vaikka vuosikymmeniä, mutta ei minulla ole mitään sitä vastaan jos jostain löytyy yhtä hyvä seuraaja tehtävään.  

Hysteerinen rage quittaaja

#353
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 06, 2010, 23:14:32
Ja muuten, voin luopua puheenjohtajuudesta ihan koska vaan. Onhan tässä tullut jo neljä vuotta oltua ja varmaan rennompaa pelkkänä pelaajana.

Hönkki:

Sinun toimiasi on kritisoinut PJ:nä vain ja ainoastaan Rossonero, ja hänkin hyvin löyhin perusteluin. En usko että lajin parista löytyy kovin montaa yhtä hyvää saati parempaa PJ:tä kuin sinä. Toimintasi on ollut aina esimerkillistä. Tykkään.

PJ valitaan vaaleilla. Jos sinut seuraavaksi kaudeksi valitaan, otatko paikan vastaan?
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

#354
SUFC vastasi puhelimeen, ja selvittelin hieman faktoja hänen kanssaan sekä työmääristä, maanantain pelistä, että syistäni Hönkin voimakkaaseen kritisointiin. Hönkki voi kertoa kiristyssyytöksistä lisää.

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - kesäkuu 06, 2010, 20:11:51
Naulan kantaan. Rossonero on työmatkalla Italiaan FISTF:n päämajaan, jossa hänet pika- aateloidaan subujumalaksi lyömällä subumaalivahdilla olkapäille. Tämän jälkeen Suomessa kukaan ei voi kritisoida ja kyseenalaistaa hänen asemaansa ja mielipiteitään.

Lainaan Hovimestaria: Voi hellanlettas sentään!

Kun sitä kritiikkiä ja kyseenalaistusta tulisi, eikä vain jälkikäteen roskapuheita siitä, että olin kyllä mukana päättämässä, mutta en viitsinyt kertoa olevani eri mieltä.

Hönkki,

Haluan edelleen, että vastaat tiettyihin asioihin julkisesti. Olen ainoa, jonka otat täällä foorumilla kritiikin kohteeksi (minä kritisoin kaikkia samalta viivalta). Syytät minua asioista, joissa olet ollut osallisena (mm. SM-joukkuekisa, säännöt).

Olet olevinasi jonkinlainen johtaja, mutta näit parhaiten maanantaisen pelin, mutta et ota siihenkään kantaa, vaikka koko suomalaisen subun pohja on putoamassa pois. Kanna nyt jo vastuusi.

En muuten enää ole jatkossa nopeassa HeSun pelaaja. En voi pelata samassa joukkueessa tuolla tavalla toimivan henkilön kanssa.

Ja Pekkala voisi kantaa myös vastuunsa. Ei ilmeisesti edes ollut kalastus, jonka nyt kostit.

Miksi Hönkki (joka seurasi läheltä peliä) ei puuttunut tuohon Petrin pelin hoputtamiseen? Ei sellainen ole mielestäni kuulu peliin myöskään.

Rossonero

#355
Voisitko soittaa, Pekkala. Olen hereillä.

Yritin soittaa, et vastannut, ja suljit puhelimen kokonaan.

Lopeta se nissutus ja vastaa niin kerron mitä teit maanantaina mielestäni.

Kerron samalla viime kauden liigacupin finaalista.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - kesäkuu 06, 2010, 23:48:08
jos jostain löytyy yhtä hyvä seuraaja tehtävään.  

PJ valitaan vaaleilla. Demokratia ratkaisee. ( Jätän perustelematta, koska nanoteknologiaa sisältävä, Commodore 64-platformilla pyörivä perusteluohjelmani cräshäsi juuri, koska palvelin on rasittunut ohjelman viimeaikaisen jatkuvan käytön takia. Siirryn perus MS Wordiin. Riittääkö 50 sivua A4:sta ?  ;) )
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero


Rossonero

Harri näytti tulevan foorumille. Voit sinäkin soittaa, jos haluat yksityiskohdat tai jotain lisätietoa mistä tahansa.

Rossonero

Onko sinulla Pekkala, joku syy siihen, ettet halua soittaa ja puhua asiasta?