• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

Ehdotan sääntövaliokuntaa nimeämään Moikipään suojelukohteeksi, jonne tehdään yhdistyksen järjestämä pyhiinvaellusmatka kerran vuodessa. Lisäksi voidaan pelata ystävyysturnaus joukkuekisassa TFC Moikipää - HeSu. Kalastus on sallittua, myös riisto sellainen.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Idiootti huutava kalastaja Eemeli - kesäkuu 05, 2010, 01:21:54
Itseäni tässä nyt harmittaa vain se, että KOSKAAN aikaisemmin EI ole tälläistä kalapaliikkia syntynyt muiden toimesta tehdyistä kalastuksista. Kokkonen itse myöntää kalastaneensa myöskin, veikkaisin enemmän kuin minä, myös Kaitsu myöntää kalastaneensa, myös enemmän kuin minä, Jussinkin muistan aikoinaan olleen aika vilkaskin kalastaja, joskin on sittemmin jättänyt kalat pois, myös Ukko kalasti joskus aikoinaan muutaman kerran. Ovatko nämä mainitut henkilöt joutuneet samanlaisen tuomion kohteeksi? En usko. Olenko jotenkin eri asemassa kuin muut? Muut saavat kalastaa ilman mitään seuraamuksia, minä en ? Ja jos Rossoneron aikaisemmin kuvailemat tilanteet ovat hänen mielestään myöskin kalastamista, on myös Rossonero kalastanut, vaikkei myönnäkkään näin ikinä tehneensä. Tähän viittaukseen hän ei kuitenkaan kommentoi mitään, vaan ohittaa nämä viittaukset täysin. Rossoneron kuvailemat tilanteet, jotka hänen mielestään ovat kalastamista, ovat täysin jokapäiväisiä KAIKKIEN pelaajien peleissä. Näin myös Rossoneron mielestä Hovimestari, Hönkki, kesämesu ja Killer ovat myöskin siten kalastaneet. Miten eroaa tahallinen pysähtyneeseen palloon suoritettu kalastus, ja "tahallinen" jatkolaukauksella suoritettu kalastus? Kyselin tätä jo aikaisemmin, mutta Rossonero ei kuitenkaan ole tähän asiaan kommentoinut vieläkään.

Rossoneron viittaukset siitä, että hän "herrasmiehenä" jättäisi jatkon suorittamatta, jos pallo on valumassa kohti vastustajan figuuria ja on juuri osumassa vastustajan figuuriin ja näin aiheuttamassa hallinnan vaihtumisen eikä selkeää maalintekomahdollisuutta ole, on jalo AJATUS, mutta varsin paikkaansapitämätön väite. Jos Rossonero voisi nyt rehellisesti miettiä viimeistä liigaotteluamme, jossa King teki ensimmäisen jakson lopussa maalin kulmasta. Jos kelaat hieman taaksepäin, ja mietit millaisesta tilanteesta tuo kulma syntyi, niin on aika absurdia kirjoittaa täällä, että jätät jatkolauksen vetämättä noissa ylläkuvailemissani tilanteissa. Ainakin silloin jatko tuli, pallo pakista yli päätyrajan. Seuranneesta kulmasta teit Kingillä maalin. Kuten Puppe kommentoi asiaa heti seuraavaksi, näitä jatkoja harrastavat KAIKKI, myös sinä. Osa on täysin refleksejä, ja loistavia maalintekoyrityksiä, kuten omasikin oli. Sinun on kuitenkin turha luoda imagoa, että olet jotenkin erityisen enemmän "herrasmies" kuin muut. Täysin samallalailla voit itse myöhästyä sektorin yli ajatuvasta syötöstä kuin muutkin, ja jatkat vaikka pallo on jo ajatumassa vastustajalle, kuten Puppe omassa vastauksessaan selvästi kertoi.

Edelleen asiassa häiritsee se, että vaikka henkilö(joka ei koskaan tällaista harrasta) tekee pelistä(säännöistä,normeista) poikkeavaa toimintaa, jota kuitenkin kaikki(oikeasti kaikki enemmän tai vähemmän) harrastaa, syntyy tällainen soppa. En ole vielä tavannut AINUTTAKAAN pelaajaa urallani(20v) joka ei olisi nykynormien mukaan kalastanut. Pelaajasta välittämättä, tilanteesta välittämättä, ajatelkaa hyvät ihmiset kokonaisuutta. Onko FI-sääntöjen kannalta positiivista tällainen mainonta. Vuosikymmenet olette(olemme) tulleet toimeen, sääntömuutoksia on tehty, tarpeellisia, tarpeettomia, mutta yhdessä. Tämä haara lajista kuolee aika nopsaan jos emme voi asioita saada yhteisymmärryksessä toimimaan...ja puhun nyt siis FI-säännöistä. Kenelläkään ei voi olla varaa keulimiseen, mielipiteitä pitää ja saa olla mutta joskus on hyvä olla hiljaakin ja kuunnella enemmistön(joka voi olla hiljaisempi) mielipiteitä rauhassa. Nimenomaan aattelen kokonaisuutta...kaikkine muutoksineen jos tarvetta on. Ja tämä on kirjoitettu pienessä lynxissä voin sen tunnustaa. Vaikkei sillä merkitystä olisikaan... rakastakaa toisianne...vastustajianne..niin hyvässä kuin pahassa  8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#317
Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 05, 2010, 00:18:02
Lainaus käyttäjältä: RossoneroAiemmin HeSussa on ollut todella törkeääkin, jopa kiusaamiseksi laskettavaa, "läpänheittoa" ns. heikompia kohtaan (voin valaista privana, jos ei joku muista). Myös esim. Seppo on heitetty fyysisesti ulos kerholta samalla haukkuen
Sanoo mies, joka on sivu kaksi taaksepäin dissannut omaa seurakaveriaan ja käskenyt minun olla "jaakkoilematta" ::) Miten Sepon ulosheitto liittyy tähän ja miksi otat sen esille kuulopuheiden perusteella, kun et ollut itse paikalla todistamassa tapahtunutta?

Minä en suuttunut Petrin kommenteista. Olen joskus sanonut rumastikin, mutta niin on minullekin sanottu. Ne menevät toisesta korvasta ulos, etenkin jos olen jotenkin aiheuttanut pahat sanat. Muuten voin toki vastata.

En jaksa tuota dissaus-kohtaa etsiä.

Jos kyse oli kalasta, niin miksi ei seurakaveria saisi kritisoida? Minusta se, että seuran omassa liigassa normien vastaisella teolla yrittää voittaa mestaruuden (joka olisi siis pois toiselta seurakaverilta) on niin nihkeätä toimintaa, että se ansaitsee todella murskaavaa krtitiikkiä. Kalasta tulee aina erittäin paha maku, joten en tiedä miksi pitäisi päätä silitellä, jos seurakaveri sellaista toiselle aiheuttaa.

Kritisoisin sitä kenen tahansa ollessa kyseessä, ja kritisoin voimakkaasti jo vesipalloaikoina siellä joskus tapahtuneita typeryyksiä. Kritisoin omia tekemisiänikin useimmiten todella ankarasti.

Sepon tapauksesta olen kuullut niin monelta saman, että voin luottaa kuulemaani. Epäilen suuresti, että tässä asiassa on monia osallisia kuultu. Ainakaan minua ei ja Petrin näkemys tiedetään. Hovimestari on matkoilla, joten ehkä Hönkiltä on joku versio tullut, en tiedä. Ihan sama asia kuin vaikka oikeudessa. Jos samanlaisia todistuksia tulee monilta, on se yleensä kai parempi kuin jos tulee vain pari, jotka lisäksi eroavat toisistaan.

Lainaus käyttäjältä: Benali - kesäkuu 05, 2010, 00:28:58
Odotan viestiäsi.

Jahka kerkiän.

Kyllä sinä, Benali, saat olla eri mieltä ja kommentoida, mutta osa faktoista vain ei täsmää. Esim. mestaruustaistelun suhteen tuo oli juuri ratkaiseva kalastus. Tasapelillä mahdollisuudet olisivat menneet. Voitolla ne olivat edelleen, mutta menivät Hönkki-pelin tasuriin.

Kirjoitit aiemmin, että mielestäsi "kerholla ei saa vittuilla päin naamaa". En nyt ole ihan varma, onko joku tuollaista johonkin riville kirjoittanut, mutta minusta ei. Kyse ei ollut vittuilusta, vaan kiroilusta ja sättimisestä, jonka aiheuttivat pelin tapahtumat. Vittuilu on minusta sellaista, joka tapahtuu provosoimatta.

Kaitsukin puhui K-18 -tekstistä päin naamaa. En todellakaan jaksa etsiä neulaa heinäsuovasta, mutta en muista tällaista kohtaa. Petrin kommentit kerholla eivät olleet sen enempää K-18 -kamaa kuin yleensäkään kerhon kielenkäytössä ja myös aiempien aikojen toiminnassa.

Lainaus käyttäjältä: Idiootti huutava kalastaja Eemeli - kesäkuu 05, 2010, 01:21:54
Itseäni tässä nyt harmittaa vain se, että KOSKAAN aikaisemmin EI ole tälläistä kalapaliikkia syntynyt muiden toimesta tehdyistä kalastuksista. Kokkonen itse myöntää kalastaneensa myöskin, veikkaisin enemmän kuin minä, myös Kaitsu myöntää kalastaneensa, myös enemmän kuin minä, Jussinkin muistan aikoinaan olleen aika vilkaskin kalastaja, joskin on sittemmin jättänyt kalat pois, myös Ukko kalasti joskus aikoinaan muutaman kerran. Ovatko nämä mainitut henkilöt joutuneet samanlaisen tuomion kohteeksi? En usko. Olenko jotenkin eri asemassa kuin muut? Muut saavat kalastaa ilman mitään seuraamuksia, minä en ?

En muista kertaakaan mestaruustaistossa viimeisissä peleissä kalastetun. Se ei vain ole lainkaan hyväksyttävää. Siinä on kohteena koko liiga. Mitä jos olisitkin voittanut mestaruuden? Miten sitä olisi voitu muistella tai fiilistellä porukassa hyvällä mielellä. Olisi syönyt myös muita. Näen sinut mieluusti mestarina, mutta ei noin.

Tilannetta voimistaa se, että olet itse vahvasti kalastusta vastaan oleva pelaaja. Olet myös HeSu-yhteisön todella vanha ja arvostettu jäsen. Sosiaalisessa kanssakäymisessä kun tulokkaat tekevät yhteisöissä virheitä, heidät erotetaan tai heitä opetetaan tavoille. Jos oppii tavoille, on mennyt kuitattu tulokkaan virheellä.

Sen sijaan jos vanha arvostettu jäsen, joka koko yhteisössä on tukipilareita, tekee jotain yhteisön normein vastaista, vetää se maton alta koko hommasta. Se on huomattavasti karkeampi virhe, ja seurauksena on yleensä suuri häpeä ja usein myös yhteisöstä karkoitus tai lähteminen. Siis tämä esimerkkinä sosiaalisesta toiminnasta ihmisyhteisöissä.

Näin ihmiset toimivat muuallakin. Ei siinä ole mitään erikoista.

"Practice what you preach" kuuluu sanonta englanniksi. Olisiko suomeksi "tee kuten opetat".

Myös Petri tuntui olevan eri asemassa kuin muut, koska hänen reaktionsa oli suurempi paha kuin reaktion aiheuttanut asia, josta hänelle on tulokkaana suoraan sanottu, ja hän on pelitapaansa muuttanut.

Lainaus käyttäjältä: Idiootti huutava kalastaja Eemeli - kesäkuu 05, 2010, 01:21:54Ja jos Rossoneron aikaisemmin kuvailemat tilanteet ovat hänen mielestään myöskin kalastamista, on myös Rossonero kalastanut, vaikkei myönnäkkään näin ikinä tehneensä. Tähän viittaukseen hän ei kuitenkaan kommentoi mitään, vaan ohittaa nämä viittaukset täysin. Rossoneron kuvailemat tilanteet, jotka hänen mielestään ovat kalastamista, ovat täysin jokapäiväisiä KAIKKIEN pelaajien peleissä. Näin myös Rossoneron mielestä Hovimestari, Hönkki, kesämesu ja Killer ovat myöskin siten kalastaneet. Miten eroaa tahallinen pysähtyneeseen palloon suoritettu kalastus, ja "tahallinen" jatkolaukauksella suoritettu kalastus? Kyselin tätä jo aikaisemmin, mutta Rossonero ei kuitenkaan ole tähän asiaan kommentoinut vieläkään.

En silloin aiemmin halunnut enää kommentoida, kun homma tuntui jo rauhoittuneen.

Nuo toin esiin muistaakseni, kun puhuttiin kalastussäännöstä, ja sen mahdollisista eri vaikutuksista. Tästä tuossa alempana enemmän.

Lainaus käyttäjältä: Idiootti huutava kalastaja Eemeli - kesäkuu 05, 2010, 01:21:54Rossoneron viittaukset siitä, että hän "herrasmiehenä" jättäisi jatkon suorittamatta, jos pallo on valumassa kohti vastustajan figuuria ja on juuri osumassa vastustajan figuuriin ja näin aiheuttamassa hallinnan vaihtumisen eikä selkeää maalintekomahdollisuutta ole, on jalo AJATUS, mutta varsin paikkaansapitämätön väite. Jos Rossonero voisi nyt rehellisesti miettiä viimeistä liigaotteluamme, jossa King teki ensimmäisen jakson lopussa maalin kulmasta. Jos kelaat hieman taaksepäin, ja mietit millaisesta tilanteesta tuo kulma syntyi, niin on aika absurdia kirjoittaa täällä, että jätät jatkolauksen vetämättä noissa ylläkuvailemissani tilanteissa. Ainakin silloin jatko tuli, pallo pakista yli päätyrajan. Seuranneesta kulmasta teit Kingillä maalin. Kuten Puppe kommentoi asiaa heti seuraavaksi, näitä jatkoja harrastavat KAIKKI, myös sinä. Osa on täysin refleksejä, ja loistavia maalintekoyrityksiä, kuten omasikin oli. Sinun on kuitenkin turha luoda imagoa, että olet jotenkin erityisen enemmän "herrasmies" kuin muut. Täysin samallalailla voit itse myöhästyä sektorin yli ajatuvasta syötöstä kuin muutkin, ja jatkat vaikka pallo on jo ajatumassa vastustajalle, kuten Puppe omassa vastauksessaan selvästi kertoi.

Tuossa näkemyksessäni ongelmallisista jatkoista ei ole kyse tilanteesta, jossa on maalintekopaikka. Vaan tilanteista, joissa sitä ei ole missään vaiheessa maalintekoalueella. Siis puolustaja pari senttiä viivasta, pallo tulee suoraan puolustajan ja maalin muodostamaa viivaa. Siinä ei ole mahdollisuutta tehdä maalia, eikä kyse ole myöhästyneestä vedosta, jossa pallo on mennyt sektorista vähän ohi.

Noissa tilanteissa mainitsemani henkilöt eivät vedä. Mutta tämä ei ole kalastusta edes HeSun normeissa, ja tarkoitukseni oli tuoda se esille, kun nyt kalastuksen eri sääntömahdollisuuksista puhuttiin. Minusta ne ovat moraalisesti paikaltaan lähteviä kalastusta vastaavia, mutta eivät ole ongelma, jos eivät muiden mielestä ole. En niistä valita, jos joku tekee, koska niitä ei ole kielletty.

Mitä herrasmiesmäisyyteen tulee, niin muistatko minun joskus ruvenneen riitelemään jostakin tilanteesta, tai yrittäneen saada jostakin etua? Yleensä 50-50 -tilanteetkin luovutan, jos tuntuu, että toiselle asia on isompi. En halua pahoittaa peleissä kenenkään mieltä edes vahingossa, ja nykyään yleensä pallon mennessä vahingossa yli rajan, annan sen vastustajalle.

Sama koskee todistetusti kv-pelejä, joissa esim. SiSu-turnauksessa olin tappiolla 3-4, kun viimeisellä minuutilla sain pallon haltuuni rankkarialueen kaarella keskellä. Lähin puolustaja oli n. 15 sentin päässä, eli käytännössä varma maali. Näpäytin kuitenkin tilanteeseen ns. tuplalla eli minimaalisella sormivirheellä. Kukaan muu ei huomannut, mutta sanoin heti, että vapari vastustajalle. Reilu pelitapani on saanut palautetta myös ulkomaalaisilta, joista vastaan olen pelannut. En halua voittaa, jos en pysty siihen sääntöjen ja normien mukaan, vastustajaa kunnioittaen.

Tämä on se asenne, joka on pakko olla sekä FI- että KV-peleissä, jotta voidaan pelata ilman tuomareita. Siksikin minua niin kovasti tuo homma harmitti, että tiesin sen pakottavan joko tuomareihin tai sääntömuutoksiin. On yksinkertaisesti mahdotonta pelata ilman tuomareita, jos eivät kaikki pelaa absoluuttisen rehellisesti ja samoilla säännöillä koko kauden.

Voitontahtoa voi olla, mutta sen tuomat mahdolliset houkutukset on pystyttävä pitämään kurissa. Peli on kuitenkin juuri peliä. Ja ainakin minä haluan harrastuksessani pelata reilua peliä samalta viivalta, ja nauttia pelistä vaikka häviäisin.

Vaihda nyt se nimimerkki ja palaa peleihin. Ei tässä ole mistään henkilökohtaisesta kyse, vaan erheestä, josta pitää kantaa vastuu ja ottaa opiksi.

Toivon todella, että palaat peleihin. Olet HeSun tukipilareita.

Epis

Jumankeuta Puppe, kyllä meikää pikkusen harmittaa ettet muutenkin arvostettuna kaverina kirjoittele näitä asiallisia viestejä useammin. Tosin eipä nää pakkotoistoväännöt (joihin itsekin liian useasti osallistun) sieltä mediaseksikkäimmästä päästä ole. Asiakirjoittelu ei ole missään määrin kiellettyä vaikka nopealla vilkaisulla näin voisi ajoittain luullakkin. :)

Lainaus käyttäjältä: PuppeJa tämä on kirjoitettu pienessä lynxissä voin sen tunnustaa.
Ei näytä yhtään haittaavan ;) Sai myös aikaan kunnon naurahduksen, mutta ei ollut kukaan muu kuulemassa :D
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Puppe - kesäkuu 05, 2010, 03:45:20
Edelleen asiassa häiritsee se, että vaikka henkilö(joka ei koskaan tällaista harrasta) tekee pelistä(säännöistä,normeista) poikkeavaa toimintaa, jota kuitenkin kaikki(oikeasti kaikki enemmän tai vähemmän) harrastaa, syntyy tällainen soppa. En ole vielä tavannut AINUTTAKAAN pelaajaa urallani(20v) joka ei olisi nykynormien mukaan kalastanut.

Milloin olet nähnyt tai kuullut minun kalastaneen nykynormien (paikaltaan ilman mahdollisuutta maaliin) mukaan? Ja vielä siten, että jos olen yrittänyt jotain takaisinhaltuuonottoa (harvoin yritän, koska en osaa), niin en ole antanut palloa takaisin suoraan erikoistilanteesta. Samaa tietoa myös Hönkistä ja Hovimestarista (joista en toki voi mennä takuuseen, mutta en ole koskaan kuullut enkä nähnyt).

Nuo jatkokalat tai vahingot eivät ole nykynormien mukaan kalastusta. Niistä vain puhuttiin tässä sääntömuokkauksen yhteydessä.

Sinun ja minun välisissä peleissä en myöskään sinulta ole oikeata kalastusta koskaan nähnyt, ja muissa epäselvissä tilanteissa (maali kautta vai puhtaasti) on aina sovittu joku ratkaisu sovussa.

Benali

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 05, 2010, 03:54:23
Kyllä sinä, Benali, saat olla eri mieltä ja kommentoida, mutta osa faktoista vain ei täsmää. Esim. mestaruustaistelun suhteen tuo oli juuri ratkaiseva kalastus. Tasapelillä mahdollisuudet olisivat menneet. Voitolla ne olivat edelleen, mutta menivät Hönkki-pelin tasuriin.

Tätä en tiennyt, luulin että tämä tasuri oli pelattu aiemmin. Mutta niin kuin aiemmin totesin, tämä oli ko. pelaajan valitsema tie mutten jaksa uskoa että kyseistä tapahtumaa olisi nähty jos kyseessä olisi ollut oikeasti mestaruuden ratkaiseva peli.

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 05, 2010, 03:54:23
Kirjoitit aiemmin, että mielestäsi "kerholla ei saa vittuilla päin naamaa". En nyt ole ihan varma, onko joku tuollaista johonkin riville kirjoittanut, mutta minusta ei. Kyse ei ollut vittuilusta, vaan kiroilusta ja sättimisestä, jonka aiheuttivat pelin tapahtumat. Vittuilu on minusta sellaista, joka tapahtuu provosoimatta.

Vittuilu on myös minusta sellaista jossa toinen haukutaan maanrakoon vaikka olisi kyse mistä. Nyt sinunkin täytyy myöntää että kyse ei ollut kuitenkaan kuin subusta; ei siis tapeltu toisten vaimoista (kuka omasta edes hernettä jaksaa nenään vetää ;) ) tai mistään muusta vakavammasta asiasta. Tietenkin kun pelataan niin jokainen tahtoo voittaa ja jos toisen voitto tulee kalastamalla, se ottaa pannuun ja paljon. Mutta, silti mielestäni korrekti käyttäytyminen kuuluisi säilyttää koska pelaammehan vain yksinkertaista peliä. Ei tässä kannata yhden näpäytyksen takia tuhota kaverisuhteita, eihän? Homma olisi varmasti ollut ihan ok, mutta nuo kommentit täällä forumilla olivat toiselle osapuolelle liikaa, ja seurauksena näyttäisi olevan legendaarisen pelaajan jääminen pois toiminnasta. Se on mielestäni erittäin surullista.

Olen omalta osaltani varmasti tuonut mielipiteeni julki eikä meidän Rossonero, tarvitse varmastikaan enää käydä tätä keskustelua ainakaan täällä? Jos jotain epäselvää motiiveistani tai muista asioista on, voidaan hoitaa ne puhelimessa tai muulla tavoin. Toivottavasti olisin saanut kuitenkin viestini läpi, ettei tätä vääntöä enää tarvitse jatkaa.

Ja sille toiselle osapuolelle eli turkkilaiselle tiedoksi, kyseessä ei ole mitään henkilökohtaista niin kuin olen jo aiemmin maininnut. Tässä ei riitele ihmiset vaan asiat.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Benali - kesäkuu 05, 2010, 04:19:33
legendaarisen pelaajan jääminen pois toiminnasta. Se on mielestäni erittäin surullista.

Vaikka kritisoinkin tekoja, en todellakaan toivo kenenkään lopettavan lajia. Kyse ei minusta ole henkilökohtaisista asioista.

Lainaus käyttäjältä: Benali - kesäkuu 05, 2010, 04:19:33Olen omalta osaltani varmasti tuonut mielipiteeni julki eikä meidän Rossonero, tarvitse varmastikaan enää käydä tätä keskustelua ainakaan täällä? Jos jotain epäselvää motiiveistani tai muista asioista on, voidaan hoitaa ne puhelimessa tai muulla tavoin. Toivottavasti olisin saanut kuitenkin viestini läpi, ettei tätä vääntöä enää tarvitse jatkaa.

Ei toki. Ei minulla ole mitään sinua vastaan. Ja ylireagoinkin tämän koko asian tunteenkuohuissa sinun tekstiisi.

Luin vielä varmuudeksi viestejäsi läpi, ja luulen, että joku tuollainen pieni väärinymmärrys tuntui minusta siltä, että et edes asiasta tiedä. Ja tämä jotenkin toi negatiivisen asenteen motiivejasi tms. kohtaan.

Tiedän toki, että olet erittäin reilu ja mukava, ja pahoittelenkin, että vastasin viestiisi turhan kuumasti.

Olisi muuten hienoa, jos johonkin liigaan tulisit taas joskus mukaan. Vaikka sitten tuonne Arabian suunnalle, jos Jykän saisit innostumaan.

Lainaus käyttäjältä: Benali - kesäkuu 05, 2010, 04:19:33Ja sille toiselle osapuolelle eli turkkilaiselle tiedoksi, kyseessä ei ole mitään henkilökohtaista niin kuin olen jo aiemmin maininnut. Tässä ei riitele ihmiset vaan asiat.

Juuri näin.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 05, 2010, 03:54:23

Toivon todella, että palaat peleihin.

Unen näit. Uskot todella tähän omaan FANTASIAASI näin vahvasti? Jos Habanero nyt ottaisi ne Rossonerot nyt pois nenästä. Jos olet todellakin niin pienisieluinen ihminen, ja niin valtasi sokaisema, että uskot minun todellakin tavoitelleen mestaruutta henkeen ja vereen tällä kalastuksella , ehdotan että palaat siihen 4WD subuun. Suosittelen kuitenkin polvisuojien käyttämistä. Toinen vaihtoehto voisi ALAPATTI, kilpaileva puuhasteluliiga SP:n ikuisuusliigalle.  Odotan sinulta edelleenkin raporttia siitä, mitä asiasta ajattelit. Koska niin kärkkäästi olet minut FAKTOJESI kanssa tuomitsemassa ja jaksat jokaisen sanan erikseen quotata, en uskoisi sen olevan niin vaikeaa laittaa tulemaan sitä tarkempaa selvitystä.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: brfcboy - kesäkuu 05, 2010, 01:28:12Kyllä on mennyt käsittömäksi kun yhdestä kalastuksesta nykyään subu ura joudutaan lopettamaan,mitäh eikö saa enää edes tunteitakaan näyttää liigassa kiroilla ja antaa tunnekuohujen tulla.  

Toista se oli 90luvulla kun jatkuivat sarjat vaikka muistan kun Esim Jan grasten esim heitti koko liverpoolin joukkueen seinään kun hävisi pelin jollekkin, olen itsekkin tainnut niin tehdä. tai se kun Marko air hyypiä teki liigamatsissa vikalla hyökkäyksellä pakkini kautta maalin ja ei ollut tuomaria, ehey ei silloin  tarvittu sain kyllä loppuviikon tatin otsaan mutta seuraavalla viikolla jo paiskattiin kättä hymyssä suin.
Toivottavasti sallitaan, että HesU:n ulkopuolisena kirjoitan. Tästä tuli vaan tarina mieleen Joensuun kultaiselta 90-luvulta. Pelattiin muistaakseni ensimmäistä Joensuun Cup-finaalia, jossa vastaassa oli allekirjoittaneen Arsenal ja hieman yllätyksellisesti Piirosen Mikon C. Palace. Peli pelattiin legendaarisessa Päivärinteenkujan kellarissa. Peli oli tasainen ja olisi voinut päättyä kumman tahansa pokalituuletuksiin. Loppujen lopuksi pelin ratkaisi Arsenalille 1-0 David Seaman, jonka torjunnasta pallo kimposi kaikkien kenttäpelaajien välistä Palacen maaliin. Tämän jälkeen plärättiin sääntökirjaa ja pitkän harkinnan jälkeen pallo keskipisteelle.

No, mitä tapahtui. Mikko otti Joensuun ainoan (paljon liimatun, Sepolta hankitun) pikkupallon ja heitti sen tiiliseinään. Voin kertoa, että huumori oli tiukassa, mutta ottelu pelattiin loppuun. Isolla pallolla jostain syystä. Tuosta olisi voinut subu-ura jos toinenkin loppua, mutta eiköhän me jo seuraavalla pelikerralla naureskeltu Mikon temperamentille. Nykyään tuo on jo ihan hyvä tarina jolle voi nauraa... ...vähän kuin inttijutut.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Idiootti huutava kalastaja Eemeli - kesäkuu 05, 2010, 08:16:47
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 05, 2010, 03:54:23

Toivon todella, että palaat peleihin.

Unen näit. Uskot todella tähän omaan FANTASIAASI näin vahvasti? Jos Habanero nyt ottaisi ne Rossonerot nyt pois nenästä. Jos olet todellakin niin pienisieluinen ihminen, ja niin valtasi sokaisema, että uskot minun todellakin tavoitelleen mestaruutta henkeen ja vereen tällä kalastuksella , ehdotan että palaat siihen 4WD subuun. Suosittelen kuitenkin polvisuojien käyttämistä. Toinen vaihtoehto voisi ALAPATTI, kilpaileva puuhasteluliiga SP:n ikuisuusliigalle.  Odotan sinulta edelleenkin raporttia siitä, mitä asiasta ajattelit. Koska niin kärkkäästi olet minut FAKTOJESI kanssa tuomitsemassa ja jaksat jokaisen sanan erikseen quotata, en uskoisi sen olevan niin vaikeaa laittaa tulemaan sitä tarkempaa selvitystä.

En minä perimmäistä motiiviasi voi tietää. En usko mitään, kerroin miten tilanne oli, ja miltä se näytti.

Mutta miksi sitten kalastit juuri tuossa pelissä? Mietitkö yhtään sen vaikutuksia.

Jos olisi ratkaissut mestaruuden niin olisitko juhlinut. Oikeastaan harmi, että Hönkki ei hävinnyt. Olisi ollut kiva nähdä.

Minulla on muutakin tekemistä nyt. Kirjoitan asiasta, kun ehdin. Täällä julkisella puolella vain on pakko kirjoittaa asioista, kun homma on mennyt kuten on mennyt.

Mistä ihmeen vallasta puhut?

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 05, 2010, 12:22:36
Lainaus käyttäjältä: Idiootti huutava kalastaja Eemeli - kesäkuu 05, 2010, 08:16:47
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 05, 2010, 03:54:23

Toivon todella, että palaat peleihin.

Unen näit. Uskot todella tähän omaan FANTASIAASI näin vahvasti? Jos Habanero nyt ottaisi ne Rossonerot nyt pois nenästä. Jos olet todellakin niin pienisieluinen ihminen, ja niin valtasi sokaisema, että uskot minun todellakin tavoitelleen mestaruutta henkeen ja vereen tällä kalastuksella , ehdotan että palaat siihen 4WD subuun. Suosittelen kuitenkin polvisuojien käyttämistä. Toinen vaihtoehto voisi ALAPATTI, kilpaileva puuhasteluliiga SP:n ikuisuusliigalle.  Odotan sinulta edelleenkin raporttia siitä, mitä asiasta ajattelit. Koska niin kärkkäästi olet minut FAKTOJESI kanssa tuomitsemassa ja jaksat jokaisen sanan erikseen quotata, en uskoisi sen olevan niin vaikeaa laittaa tulemaan sitä tarkempaa selvitystä.

En minä perimmäistä motiiviasi voi tietää. En usko mitään, kerroin miten tilanne oli, ja miltä se näytti.

Mutta miksi sitten kalastit juuri tuossa pelissä? Mietitkö yhtään sen vaikutuksia.

Jos olisi ratkaissut mestaruuden niin olisitko juhlinut. Oikeastaan harmi, että Hönkki ei hävinnyt. Olisi ollut kiva nähdä.

Minulla on muutakin tekemistä nyt. Kirjoitan asiasta, kun ehdin. Täällä julkisella puolella vain on pakko kirjoittaa asioista, kun homma on mennyt kuten on mennyt.

Mistä ihmeen vallasta puhut?

Perustat mielipiteesi omiin olettamuksiisi, ilman että poistaisit ne taikalasisi edes hetkeksi. Tilanne ei ole noin mustavalkoinen, kuin sinä sen kuvittelet. Pidät faktoina asioita, joita muut kertovat sinulle, ilman että olet edes itse ollut paikalla. Esim. SP:n poistaminen kerholta. Jos minulle joku asiat kertoo, suhtaudun asioihin sen vaatimalla varauksella. Se miksi kalastin juuri tuossa pelissä, syy on siinä että peli oli viimeinen mahdollisuus kauden aikana tasata tilit. Edellisissä Cardiff peleissä mahdollisuutta ei tullut, tässä se tuli. Nyt otteluohjelma pakotti pelin näinkin myöhäiseen ajankohtaan. Vaikka pelillä ei olisi ollut mitään merkitystä minulle, olisin tasannut tilit kaikesta huolimatta. Mikäli olisin voinut asian hoitaa aikaisemmin, tämä kala olisi jäänyt tekemättä. Lisäksi jos vastustaja olisi ollut joku muu, ei kalaa olisi tapahtunut koskaan. Hönkin tasoitettua pelin olin onnellinen. Minulla olisi ollut vielä Janne vastaan mahdollisuus varmistaa, ettei kalastukseni vaikuttanut sarjatilanteeseen niin paljon, että se olisi muuttanut Hovimestarin tilannetta taulukon kärjessä. Mutta näköjään luot asioista oman mielipiteesi, jota pidät faktana ilman että sinua edes kiinnostaa, mikä totuus on.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

#326
Lainaus käyttäjältä: RossoneroHelkutin pitkä teksti
Vaikken ollut paikalla niin olen kokenut Kokkosen ärtymyksen/vihan ja silloin kyse oli vain välineiden lainaamisesta, johon minua (tai ketään muutakaan) ei ole missään vaiheessa mitenkään velvoitettu. Tämän kokemuksen, forumilla ko henkilön oman jälkipelisättimisen ja paikalla olleen kertomuksen perusteella olen luonut jonkinlaisen mielikuvan tilaanteesta. Nyt vielä kun hieman puun takaa (en itse tajunnut lukea) löytyy yhdistyksen säännöistä (jonka hallituksen jäsen ko henkilö on) kohta, joka kieltää täysin agressiivisen käytöksen toista pelaajaa kohtaan. Agressiiviseksi käytökseksi en laske läpällä heitettyä kettuilua, jota on hyvässä hengessä kylvetty alkuajoista saakka (tosin oma huumorini on välillä aiheuttanut sekaannuksia) ilman suurempia ongelmia. Samassa sääntökirjassa (vielä samalla sivulla?) on maininta, joka antaa täydet valtuudet kullekkin pelaajalle pelata vapaasti kalastuksiin liittyen ja toteaa tämän olevan vain peliä. Olisitko päänsilittelyn sijaan toiminut toisin, jos tämä olisi tapahtunut jossain turnauksessa, jossa on lapsia ja mahdollisesti ulkopuolia katsojia? Näissä tilanteissa sarjoista tuttu huutokiroilukin on saatu pois tai ainakin hillittyä.

En myöskään näytä olevani ainoa, joka vastaavanlaisen tulkinnan on näkemänsä (lukemansa) ja kuulemansa pohjalta tehnyt. Tämän oman kirjoitukseni tarkoitus on tuoda esiin omasta mielestäni häiritsevämmät asiat, kuin tuo kuittauskalastus. Samalla, kun edelleen ottaa huomioon sen tosiseikan ettei KUKAAN muu kalastuksia viljellyt ole saanut läheskään samanlaista vuodatusta osakseen on oma tuomitsesi mielestäni täysin väärissä uomisssa. Tosin olit paikalla, joten tuskin se miltään osin voi väärä olla, kuten olet jo moneen kertaan yrittänyt kertoa. Voin vain todeta että mielummin pelaan vaikka liigassa, jossa kalastetaan aina kun mahdollista, kun liigassa jossa täytyy pelien ohella vilkuilla olkansa yli jos on sattunut hieman kuittaamaan toista pelaajaa jossain ottelussa.

Edit: typo
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Make


Puppe

#328
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 05, 2010, 04:02:44
Lainaus käyttäjältä: Puppe - kesäkuu 05, 2010, 03:45:20
Edelleen asiassa häiritsee se, että vaikka henkilö(joka ei koskaan tällaista harrasta) tekee pelistä(säännöistä,normeista) poikkeavaa toimintaa, jota kuitenkin kaikki(oikeasti kaikki enemmän tai vähemmän) harrastaa, syntyy tällainen soppa. En ole vielä tavannut AINUTTAKAAN pelaajaa urallani(20v) joka ei olisi nykynormien mukaan kalastanut.

Milloin olet nähnyt tai kuullut minun kalastaneen nykynormien (paikaltaan ilman mahdollisuutta maaliin) mukaan? Ja vielä siten, että jos olen yrittänyt jotain takaisinhaltuuonottoa (harvoin yritän, koska en osaa), niin en ole antanut palloa takaisin suoraan erikoistilanteesta. Samaa tietoa myös Hönkistä ja Hovimestarista (joista en toki voi mennä takuuseen, mutta en ole koskaan kuullut enkä nähnyt).

Nuo jatkokalat tai vahingot eivät ole nykynormien mukaan kalastusta. Niistä vain puhuttiin tässä sääntömuokkauksen yhteydessä.

Sinun ja minun välisissä peleissä en myöskään sinulta ole oikeata kalastusta koskaan nähnyt, ja muissa epäselvissä tilanteissa (maali kautta vai puhtaasti) on aina sovittu joku ratkaisu sovussa.

Nimenomaan tarkoitin jatkokalastuksia(pallo menossa pakkia kohti, johon jatko), joita itte pidän ihan samanlaisena kalastuksena kuin muitakin(ja miksi erotella). Paikallaan olevissa tilanteissa toki eri asia, ja niitä en ole moneltakaan pelaajalta nähnyt. Meidän peleissä ei ongelmia ole ollut.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Tätä on pakko kysyä Pekkalalta, että mitä meidän jossakin pelissä on tapahtunut, kun halusit tasata tilit? Jos todellakin olen tehnyt jotain sellaista mitä en muista, niin se kannataa kertoa, jotta saadaan kaikki patoutumat pois.

Benalin ja Kaitsun kritiikki minua kohtaan on ihan aiheellista. Olkoonkin, että hermostuin siitä, kun olin jo pelin jättänyt taakseni ja näin vihjailua jostakin viime kauden pelistä, että olisin tehnyt saman ja nyt nähty tilanne oli kosto. Mitään sellaista en siinä matsissa muista tehneeni ja reaktio siitä johtuen näin kova. Nopeasti tunnekuohu meni myös ja harmittelin miksi meinin forumille, kun ajattelin alkuun etten sitä pariin päivään vilkaise.

Itse, jos olisin nähnyt jonkun toisen kirjoittaneen yhtä kovaa tekstiä mitä itse kirjoitin, niin voin myöntää, että olisin totta kai ihmetellyt ja suoraan sanoen jopa nauranut hölmöilylle. Toivottavati tämän takia kukaan ei ala lopettamaan ja toivon myös, että Harri osallistut ensi kauden liigaan. Killerin ja muutaman uuden kaverin kanssa pelaillaan Arabiassa, joten sielläkin kannattaa piipahtaa.