• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 13, 2009, 22:27:46
Eli olen kiinnostunut paikasta (oli se sitten avauskokoonpanon tai vaihtomiehen rooli) HeSun-joukkueessa SM-kisoissa.

Ok, mielestäni tällä tiedolla Jaakko on ainakin joukkueessa, ja saa vähintään jonkin puoliajan pelattavakseen. Se on sitten vielä mietittävä, onko joukkueessa neljä vai viisi pelaajaa.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 13, 2009, 22:19:16
Jos meillä ei ole joukkueita, ei joukkue-SM:ää kannata pelata. Pelataan jostain muusta tittelistä ja vaikka parikilpailuna. Sekin voisi olla hauskaa.

Niin, voisihan tuon nimetä sitten trio-kilpailuksi, kun joukkueita on nyt vaikea saada (esim. Porvoo siinä ja siinä). Jos kyse on vain kilpailun nimen muuttamisesta. Tuo parikilpailu olisi kyllä hauska kokeilu.

Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 13, 2009, 22:19:16
Lainaus käyttäjältä: RossoneroMitenkäs se Kaitsun muiluttaminen Espooseen? Siinä vietiin suoraan pelaaja toiselta seuralta.
Ensinnäkin Kaitsu siirtyi omasta aloitteestaan ja tahdostaan. Ehkä Sisu tarjosi jotain Kaitsulle sopivampaa kuin mitä HesU tarjosi. Ei me Kaitsua yhden kisan takia Sisuun otettu.

Tiedän toki siirron taustoja. Kuitenkin turvauduitte pelaajaan, joka samalla oli meiltä pois. Me vain kenties värväämme jonkun tilalle. Ei kai HeSuunkaan ketään yhden kisan takia otettaisi.

Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 13, 2009, 22:19:16
Lainaus käyttäjältä: RossoneroMielestäni nuo ovat olleet ok, mutta on turha ihmetellä, jos HeSu hankkii pelaajan muualta. HeSu on ja pysyy ennen kaikkea suomalaisen subun lippulaivana.
Ei kukaan esim. Tiikkajan siirtymistä ole estelemässä. Jos Tiikkaja on halukas HesUun siirtymään, saatte ainakin HeSu-liigaan kovan luokan pelurin. Ehkä se riittää tiputtamaan Spursin UCL-paikkojen ulkopuolelle.  ;)

Toki hyvä idea, mutta kyllähän Kaitsukin saa meidän hidasta liigaamme pelata, vaikka on nopeassa sisulainen.

Lainaus käyttäjältä: Zinga - lokakuu 13, 2009, 22:19:16
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - lokakuu 13, 2009, 18:53:20Ulkomaalaisten pelaaminen SM-kisoissa on evätty, jos luin oikein kilpailusäännöt.
Lainaus käyttäjältä: RossoneroNäin on. Eliothan ei myöskään saanut pelata SM-kisoissa.
Mielestäni tuo kohta pitää muuttaa ensi kaudeksi siten, että joukkueissa sallitaan (ainakin) yksi ulkomaalainen pelaaja. Tuo nykyinen rajoitus on alunperin kirjattu yksilökisaa ajatellen. Siinähän on luonnollista, ettei ulkolaiset voi osallistua. Sinällään asialla ei nykytilanteessa ole väliä, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka joku ulkolainen Suomeenkin eksyisi.


Mielestäni tämä on hieman vaikeampi asia. Jos nyt mietitään vaikkapa Eliotia, niin mihin seuraan hän nyt sitten olisi mennyt luonnollisesti ja ilman tunnontuskia. Sitäpaitsi, jos tänne tulisi vaikka vuodeksi joku kovempi pelimies, olisi käynnissä helposti kova kisa värväämisestä. Asia, jota pitää käsitellä muuallakin kuin täällä.

Epis

Itse ajattelin tuolloin siirtoani järjestäessä nopeaan painottumisen ohella, että Sisulla olisi ainakin nuo 4 pelaajaa ja itse myös arvelin Hesusta löytyvän joukkueellisen pelaajia Hönkin kanssa rupatellessa. Tosin nytkin vaikka Tuuri, Jussi tai Liikkis eivät osallistu tahi pelaa nopeaa niin Hesulta löytyisi 4 pelaajaa muodostamaan joukkueen. Tuohon kun vielä kylkeen lyötäisiin Tiikkis ja esim Sakun/Petrin rekry ja aktivoitaisiin supernopeat siniset (jotka uhosivat hallitsevansa nopean kenttiä) ja esim Tuuri niin Hesulla olisi pelaajia kahden joukkueen verran.

Tosin omasta näkökulmasta Lynxin arsenaali alkaa näyttää pelottavan vahvalta ja aikataulujen osuessa kohilleen saa seura kasaan lähes ylivoimakkaan 4 pelaajan köörin ja pari vaihtomiestäkin. Pitäisikö alkaa harkitsemaan PK-seudun yhteistä joukkuetta Lynxejä vastaan?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: SUFC - lokakuu 13, 2009, 23:03:10
Itse ajattelin tuolloin siirtoani järjestäessä nopeaan painottumisen ohella, että Sisulla olisi ainakin nuo 4 pelaajaa ja itse myös arvelin Hesusta löytyvän joukkueellisen pelaajia Hönkin kanssa rupatellessa. Tosin nytkin vaikka Tuuri, Jussi tai Liikkis eivät osallistu tahi pelaa nopeaa niin Hesulta löytyisi 4 pelaajaa muodostamaan joukkueen. Tuohon kun vielä kylkeen lyötäisiin Tiikkis ja esim Sakun/Petrin rekry ja aktivoitaisiin supernopeat siniset (jotka uhosivat hallitsevansa nopean kenttiä) ja esim Tuuri niin Hesulla olisi pelaajia kahden joukkueen verran.

Jaakon osallistuessa joukkuekisaan, toisin kuin luulin, on HeSulla toki joukkueellinen porukkaa. Tuntuu vain siltä, että aika moni HeSulainen, joka on kokeillut nopeata, ei ole kovin vahvasti ihastunut.

Tuo sinun siirtosi oli toki ihan ymmärrettävä, ja hyvä, että sisulla on neljä pelaajaa. Piti vain leukailla takaisin Zingalle, kun rupesi naljailemaan HeSun mahdollisista värväyksistä. Etenkin, kun tuli tänne osastolle...

Lainaus käyttäjältä: SUFC - lokakuu 13, 2009, 23:03:10Tosin omasta näkökulmasta Lynxin arsenaali alkaa näyttää pelottavan vahvalta ja aikataulujen osuessa kohilleen saa seura kasaan lähes ylivoimakkaan 4 pelaajan köörin ja pari vaihtomiestäkin. Pitäisikö alkaa harkitsemaan PK-seudun yhteistä joukkuetta Lynxejä vastaan?

Lynx on nyt "the team to beat", mutta ehkä Lappeenrantaan saadaan joskus oma seura. Eletään toivossa. Joukkuekisa on kuitenkin aina joukkuekisa, ja sopivilla pelipareilla on mahdollista ehkä yllättää.

Toisaalta pitäisi ehkä lähteä siitä, että oma jengi on mikä on, ja se riittää mihin riittää. Lynx on joka tapauksessa ainoa suosikki.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: RossoneroToisaalta pitäisi ehkä lähteä siitä, että oma jengi on mikä on, ja se riittää mihin riittää.
Tällä perustella olen juuri teidän HesU:n joukkueenmuodostusta kommentonut...

Lainaus käyttäjältä: RossoneroPiti vain leukailla takaisin Zingalle, kun rupesi naljailemaan HeSun mahdollisista värväyksistä. Etenkin, kun tuli tänne osastolle...
...vaikkakin toki saatte tehdä omat ratkaisunne. Ainahan forumilla pitää vähän naljailla.  ;D


kesämesu

soitin tänään hönkille ja ilmoitin halukkuuteni taistelemaan hesun puolesta joukkue skaboissa,joten jos porukkaan huolitaan,niin olen valmis
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 16, 2009, 18:53:12
soitin tänään hönkille ja ilmoitin halukkuuteni taistelemaan hesun puolesta joukkue skaboissa,joten jos porukkaan huolitaan,niin olen valmis

Hienoa! Toki huolitaan, ja nyt päästään täydellä täysin HeSulaisella jengillä mukaan.

Eli jengi olisi nyt Hakkarainen-Kouvonkorpi-Ekholm-Liesivaara-Wälmä. Jaakolle jäisi tässä vaihtomiehen rooli, mutta pyritään siihen, että kaikki pääsevät pelaamaan ainakin jonkin verran. Toki tilanteen mukaan pitää aina edetä.

Pitää varmaan käydä hieman läpi nopeata Liikkiksenkin kanssa ennen kisoja. Ja tietenkin katsoa sopiva jengi, jolla pelata.

AriFerra

#172
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 16, 2009, 19:06:08
Ja tietenkin katsoa sopiva jengi, jolla pelata.

Höh. Tietysti H/W-Chelsea...
Ja Porvoon turnaukseen 31.10. reenaamaan!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

Missäs on Liikkiksen superhypernopeat siniset?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

kesämesu

puhuttiin hönäyksen kanssa,et pelaillaan muutama treenipeli opetushengessä ennen kisoja.
mulla leikkaa-liimaa-tapiseeraa 3 D Chelsea,mutta sillä ei ilmeisesti pärjää ISOJEN poikien kanssa? joten pakko kai turvautua lainajengiin kun
hw sinisiä ei taida tähän hätään ehtiä saamaan? mutta jos,niin ilman muuta mielummin kunnon jengi kun mun nykyiset lego palikat.
porvoon turnaus ja kv sm-kisatkin kiinnostaisi,mutta salibandy valmennus vie nyt aika paljon aikaa ja samoina vk loppuina pelejä.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Zinga

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 16, 2009, 18:53:12
soitin tänään hönkille ja ilmoitin halukkuuteni taistelemaan hesun puolesta joukkue skaboissa,joten jos porukkaan huolitaan,niin olen valmis
Erinomaista! Tuo on juuri sitä joukkueskaban henkeä.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 16, 2009, 18:53:12
soitin tänään hönkille ja ilmoitin halukkuuteni taistelemaan hesun puolesta joukkue skaboissa,joten jos porukkaan huolitaan,niin olen valmis

Hienoa!!  :o
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Tanssitytöt esiin, tästä tulee spektaakkeli !

Jaakon osuus katsotaan tilanteen mukaan. Kisojen otteluparien valinta tulee joka tapauksessa olemaan yyber-taktista. Nyt voi sitten vapautuneesti alkaa järjestelemään myös "muun Suomen yhdistettyä joukkuetta". Pidän täysin mahdollisena runkoa Tiikkaja-Halmetoja-Kokkonen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 16, 2009, 21:16:34
Pidän täysin mahdollisena runkoa Tiikkaja-Halmetoja-Kokkonen.

-Paakkinen!

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.