• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Puppe - syyskuu 16, 2009, 05:43:33
Lainaus käyttäjältä: Florentino Perez - syyskuu 16, 2009, 01:10:30
Joo, tilanne on se, että Riksu on talotoimikunnan pj, mutta eräs toinen kateellinen taho on alkanut kusta Riksun muroihin, ilmeisesti tarkoituksenaan mustamaalata Riksu sekä myös vara-pj. Tämä siksi että tämä "ulkopuolinen", joskin talotoimikunnan jäsen, oli ilmeisesti itse haaveillut pj:n paikasta, ja kun äänet menivätkin Riksulle, piti alkaa levittämään ns. kakkaa ja asioita Riksusta, jotka eivät edes pidä paikkaansa. Suurin osa talon asukkaista on Riksun toimintaan tyytyväisiä, ja haluavat että hän jatkaa pj:na. Tämän "ulkopuolisen" valttikorttina on läheinen suhde isännöitsijään, joka nyt sitten ilmeisesti on niellyt tämän agitaattorin stoorit siimoineen.

Nyt kuitenkin hyvä uutinen on se, että olen saamassa oman avaimen parin viikon päästä, jonka lisäksi tosiaan taloyhtiöön jaetaan 5 muuta avainta eri asukkaille, joten uskon että pelit jatkuvat normaalisti, joskin Riksulta ei enää kannata hakea avainta, koska VVO:n isot herrat ovat päättäneet että hän ei ole luotettava avainten haltija.

Voi tsiisus...morjens...kovaa peliä Kala-Maijassa... :D


Niin tyypillistä suomalaisille. Tai varmaan muillekin.
Ans mä Pekkala arvaan. Riksu on ostanut juuri uuden auton tms?
Agitaattorin piti jotain kusta keksiä muroihin. :D

Hienoa kuitenkin, että toiminta näyttäisi jatkuvan!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

Tuli tuossa mieleen Hönkin mainitsema kaveri, joka kävi kyselemässä lajista ja kertoi asuvansa ko talonyhtiössä. Oliko tämä juuri tuo sama kaveri, joka tätä soppaa on ollut hämmentämässä?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaTuli tuossa mieleen Hönkin mainitsema kaveri, joka kävi kyselemässä lajista ja kertoi asuvansa ko talonyhtiössä. Oliko tämä juuri tuo sama kaveri, joka tätä soppaa on ollut hämmentämässä?

Enpäs muuten tiedäkkään. Puu, missäs kohtaa käytävää se rengasvarasto olikaan ?  Puun mainitsemalla "ulkopuolisella" oli jotain epäilyttäviä systeemejä rengasvarastossa.

Ehkä olen vain vainoharhainen ...
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Enpäs muuten tiedäkkään. Puu, missäs kohtaa käytävää se rengasvarasto olikaan ?  Puun mainitsemalla "ulkopuolisella" oli jotain epäilyttäviä systeemejä rengasvarastossa.

Ehkä olen vain vainoharhainen ...


Tämä Kala-Maijan episodi menee suorastaan jännittäväksi...

Hönkki

LainaaTämä Kala-Maijan episodi menee suorastaan jännittäväksi... 

aivan, ja mikä onkaan yhteys "ulosajoomme" Ruskeasuon koululta ? Kuka onkaan kaiken takana ?  ;)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 16, 2009, 10:07:48
LainaaTuli tuossa mieleen Hönkin mainitsema kaveri, joka kävi kyselemässä lajista ja kertoi asuvansa ko talonyhtiössä. Oliko tämä juuri tuo sama kaveri, joka tätä soppaa on ollut hämmentämässä?

Enpäs muuten tiedäkkään. Puu, missäs kohtaa käytävää se rengasvarasto olikaan ?  Puun mainitsemalla "ulkopuolisella" oli jotain epäilyttäviä systeemejä rengasvarastossa.

Ehkä olen vain vainoharhainen ...

Rengasvarasto on P-hallin puolella, samassa kerroksessa kuin kertsi. En tiedä onko kyseessä sama henkilö, koska en ole koskaan nähnyt miestä.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

Tässähän alkaa olla draama kuin kotimaisissa nuorisolle suunnatuissa tv-sarjoissa...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Pitäisi saada varmistus avainten saannille ens maanantaina. Voisiko Puu käydä kysymässä etukäteen siltä nykyiseltä avaintenhaltijalta pääsemmekö sisään maanantaina ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 18, 2009, 11:17:47
Pitäisi saada varmistus avainten saannille ens maanantaina. Voisiko Puu käydä kysymässä etukäteen siltä nykyiseltä avaintenhaltijalta pääsemmekö sisään maanantaina ?

Puu on tietääkseni paikalla itse maanantaina, ja hakee avaimet. Hänellehän ne toki pitää antaa. Toki hyvä tarkistaa miten tuo avaintenhaltija on kotona.

Meidän muiden ei nyt kannata lainkaan mennä kyselemään avaimia tässä tilanteessa.

miku

Tästähän tulee mieleen Fakta Homman "koljosen tiekiista".. yh yh.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Viimeisimmässä kansainvälisessä uutiskatsauksessa on mukana tällainen linkki
http://scotzine.com/2009/07/17/subbuteo-the-worlds-most-famous-football-game/

Jutun lopussa haastatellaan subun keksijän Peter Adolphin poikaa Mark Adolphia. Mark kertoo isänsä pelityylistä seuraavaa:
I used to enjoy watching Dad play, mainly because he played the game how he had always intended it to be played - and that is quite slowly. It bit like a chess match I suppose. He was able to execute inswinging corner kicks which was a sight to behold - a feat which I have been told by tournament players is impossible, but the fact is I witnessed these first hand and know it is possible.

Subu on siis alunperin tarkoitettu hitaaksi peliksi.  ;)


Olen myös sitä mieltä että HW-figuureilla on sielu, robottimaisilla C3:lla ei ole.  
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 22, 2009, 01:20:32



Olen myös sitä mieltä että HW-figuureilla on sielu, robottimaisilla C3:lla ei ole.  


Hönkki...zzzzzzzzzzzzzzzzz  ::) korkealentoista sanoisin minä.....
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 22, 2009, 01:20:32
Viimeisimmässä kansainvälisessä uutiskatsauksessa on mukana tällainen linkki
http://scotzine.com/2009/07/17/subbuteo-the-worlds-most-famous-football-game/

Jutun lopussa haastatellaan subun keksijän Peter Adolphin poikaa Mark Adolphia. Mark kertoo isänsä pelityylistä seuraavaa:
I used to enjoy watching Dad play, mainly because he played the game how he had always intended it to be played - and that is quite slowly. It bit like a chess match I suppose. He was able to execute inswinging corner kicks which was a sight to behold - a feat which I have been told by tournament players is impossible, but the fact is I witnessed these first hand and know it is possible.

Subu on siis alunperin tarkoitettu hitaaksi peliksi.  ;)


Subu toki on, ja senhän me Suomessa ymmärrämme. Pöytäfutis onkin sitten eri asia, koska on subusta kehitetty eri laji, ja se pyrkiikin subu-leimasta eroon ainakin Italiassa. Mielestäni meidän pitäisi joskus käyttää aikaa suomalaisen pelin esittelyvideon tekemiseen. Sen voisi sitten lähettää suoraan jopa tuolla Adolphin pojalle.

Tuota kierrekulmaa en kyllä purematta niele, jos kenttä tai pallo ei ole kiero. Vedon pitäisi myös olla maata pitkin. Toki kulmanantajalla voisi olla mahdollinen. Taitaa mennä pikkupojan fiilistelyn puolelle, ja isä tietenkin on heittänyt vettä myllyyn.