• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

No voihan sitä kuitenkin olla kansalaistottelematon ja vaatia huutamalla kieltolapun kohdalla Ahvenanmaan irtautumista Suomesta.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - helmikuu 18, 2021, 11:52:14
No voihan sitä kuitenkin olla kansalaistottelematon ja vaatia huutamalla kieltolapun kohdalla Ahvenanmaan irtautumista Suomesta.

Juu, juu. Huutele siinä just ovien ulkopuolella, niin ok. Siellä ostarilla on myös joku pubi/yökerho, eli kaikki otettu huomioon, jos kävisi niin että
vuoden päästä pelataan Ogelin kertsillä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Saamani tiedon mukaan Hermannin kertsille on murtauduttu, mutta muuta ei ole viety kuin Pekkalan vanha putkikassi.

Ehkä joku vain halusi pelata subua. Korona-aika on vähän tällaista. En ollut kyllä minä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 04, 2021, 17:51:13
Saamani tiedon mukaan Hermannin kertsille on murtauduttu, mutta muuta ei ole viety kuin Pekkalan vanha putkikassi.

Ehkä joku vain halusi pelata subua. Korona-aika on vähän tällaista. En ollut kyllä minä.

Toivottavasti putkikassi ei sisältänyt subu-kamaa
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Epis - maaliskuu 05, 2021, 13:29:47
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 04, 2021, 17:51:13
Saamani tiedon mukaan Hermannin kertsille on murtauduttu, mutta muuta ei ole viety kuin Pekkalan vanha putkikassi.

Ehkä joku vain halusi pelata subua. Korona-aika on vähän tällaista. En ollut kyllä minä.

Toivottavasti putkikassi ei sisältänyt subu-kamaa

Tietääkseni mitään subukamaa ei viety, pelkkä tyhjä kassi. Vaatii toki vähän tarkemman inventaarion ja saattaa selvitä vasta ajankuluessa
jos jotain muutakin on kadonnut.

Varmaan joku yöturnaus. Ei kuitenkaan ihan paras tapa saada uusia pelaajia.

Tässä sen näkee miten halpa laji subu on, kun ei kelpaa varkaillekaan. Golf-klubilta olisi lähtenyt kaikki.
Henkisesti isku olisi tietysti ollut mittaamaton, jos pikkupallot tai Manun museoboxi olisi viety ... tai sohva  :kirves
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Todella harmillista kuulla, että varkaita on käynyt. Vaikka Subukamoilla ei ole isoa rahallista arvoa, ovat ne silti arvokkaita harrastajille nimenomaan tunnearvon kannalta ja siksi että niiden - erityisesti HW-pohjaisten - saatavuus on edelleen Suomessa melko hankalaa. Internetin ja Ebayn myötä asia on helpottunut ilman muuta.

Minun vanhempieni vintillä kävi joitakin vuosia sitten varkaita. Vanhat Suosikki-lehdet hävisivät joilla oli minulle iso tunnearvo ainakin ja rahallisesta arvosta en ole aivan varma. Ehkä joku tietty numero voi olla suhteellisen arvokas keräilijöiden keskuudessa. Astroa ei ole löytynyt (jonka muistelin olleen tallessa) joten ehkä sekin meni varkaiden mukana. Silloin kyseessä ovat olleet asiantuntevat varkaat.

Jos Hermannin tapauksen yhteydessä oli varkaan tarkoitus etsiä rahaa Subuun niin aika lähelle liippasi kohde. Tosin vain nimen perusteella ja kohteessa olleet Subut eivät olleet hänelle mieluista kamaa. Mutta harmillinen tapaus jokatapauksessa.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - maaliskuu 05, 2021, 14:35:48
Todella harmillista kuulla, että varkaita on käynyt. Vaikka Subukamoilla ei ole isoa rahallista arvoa, ovat ne silti arvokkaita harrastajille nimenomaan tunnearvon kannalta ja siksi että niiden - erityisesti HW-pohjaisten - saatavuus on edelleen Suomessa melko hankalaa. Internetin ja Ebayn myötä asia on helpottunut ilman muuta.

Minun vanhempieni vintillä kävi joitakin vuosia sitten varkaita. Vanhat Suosikki-lehdet hävisivät joilla oli minulle iso tunnearvo ainakin ja rahallisesta arvosta en ole aivan varma. Ehkä joku tietty numero voi olla suhteellisen arvokas keräilijöiden keskuudessa. Astroa ei ole löytynyt (jonka muistelin olleen tallessa) joten ehkä sekin meni varkaiden mukana. Silloin kyseessä ovat olleet asiantuntevat varkaat.

Jos Hermannin tapauksen yhteydessä oli varkaan tarkoitus etsiä rahaa Subuun niin aika lähelle liippasi kohde. Tosin vain nimen perusteella ja kohteessa olleet Subut eivät olleet hänelle mieluista kamaa. Mutta harmillinen tapaus jokatapauksessa.

Juu, kyllähän tämä harmillista on. Onkohan muuten ajanottokellot tallella ?
Itseltäni vietiin lukossa ollut polkupyörä pihasta kolmisen kuukautta sitten. Kyllä se pieni järkytys oli ja rikosilmoitus tuli tehtyä.
Ei tosin mitään toivoa saada pyörää takaisin. Vakuutuksesta voi saada jotain takaisin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#4072
Rikosilmoitus kannattaa ilman muuta tehdä. Joskus siitä on hyötyäkin jos todella mäihä käy. Syksyllä 2018 ostin yhdistyksen puolesta (jossa pyöritin konsolipeliryhmää) PS3-ohjaimia - tai ainakin luulin ostaneeni. Maksoin normaalin käytännön mukaisesti rahat myyjälle ja sovittiin että paketti lähtee heti kun rahat näkyvät tilillä. Lopulta kun paketti ei lähtenyt eikä myyjään saatu enää yhteyttä tehtiin asiasta rikosilmoitus. Sitten kävi ilmi että samainen kaveri oli tehtaillut kymmeniä petoksia ja poliisilla oli jonossa vastaavanlaisista petoksista juttuja jotka olivat menossa eteenpäin. Sitten uudenvuoden aattona huomasin tililleni tulleen nuo rahat. Ilmeisesti se että noin moni juttu oli menossa eteenpäin oli saanut petoksen tekijän palauttamaan ainakin osalle rahat.

Tässä Hermannin tapauksessa lienee rikosilmoituksen teko on taloyhtiön asia jonka tiloihin murtauduttiin. Subun pelaajat voivat tehdä henkilökohtaisia rikosilmoituksia jos käy ilmi että jotakin on hävinnyt. Putkikassista sen omistaja. Yhdistys käsittääkseni voi tehdä rikosilmoituksen ainoastaan jos omaisuus on sen nimissä. Ainakin tässä minun ja yhdistyksen-casessa minun piti tehdä rikosilmoitus koska kyseessä oli yksityishenkilöiden välinen kauppa enkä virallisesti ollut yhdistyksen edustajana tuossa. Hoidin vaan kaupan omissa nimissäni mutta yhdistys korvasi minulle rahan minkä maksoin jonka sitten maksoin yhdistykselle uutena vuotena takaisin kun ei sillä niitä peliohjaimia saanutkaan.

Hönkki

Superliiga. Tuleeko meille, jos tulee oikeasti ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Saako Superliigan nappula pelata Hesun Em- tai MM-varjoturnauksissa?

Epis

Ei voi pelata, koska Timolla Arsenal ja Jaakolla Barca..
Hyvä yri kuitenkin, kiitos kysymästä!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

#4076
Lainaus käyttäjältä: Epis - huhtikuu 19, 2021, 17:28:16
Ei voi pelata, koska Timolla Arsenal ja Jaakolla Barca..
Hyvä yri kuitenkin, kiitos kysymästä!

Barca on vapaata riistaa Subussa nykyään. Täällä oli joskus keskustelua jonkun joukkueen (oliko Spursin tai muun HeSussa pelanneen) omistusoikeudesta tai oikeudesta käyttää liigassa. Sanoisin Barcan osalta, että koska en enää pelaa niin joukkue ns. unlocked eli vapaana agenttina jonka voi joku ottaa. Rosso osti minulta aikoinaan Sepon maalaaman Barcan ja edelleen minulla on myynnissä Barcan Subu-ukkoja. Messiä ei minulla ole vaan se meni tuossa Rossolle kaupatussa. Sama pätee muihin käyttämiini joukkueisiin eli lähinnä omista jengeistäni Hellas Veronaan ja Blackpooliin. Jos joskus sattuisin muuttamaan mieltäni lopettamisesta (mitä en usko että tulee tapahtumaan) niin silloin joukkuetilannetta katsotaan sen hetkisen joukkuetilanteen pohjalta. Jos silloin vaikkapa Barca on käytössä muun managerin alaisuudessa niin otan jonkun muun jengin. Mutta täysin hypoteettinen tilanne on, että joutuisin miettimään minkä Subujengin otan käyttööni. Kuten muissakin lajeissa eläköityneet lajiveteraanit osallistuvat lajikeskusteluun vaikka aktiiviura on takana on sama kohdallani täälläkin. Jos Subua joskus striimataan on mahdollinen studiokommentaattorin rooli ja joskus harvinaisissa yhteyksissä mm. HeSun 40-vuotisjuhlallisuuksissa Testimonial-ottelu on mahdollinen mikäli kutsu käy.

Hönkki

Lainaaniin silloin joukkuetilannetta katsotaan sen hetkisen joukkuetilanteen pohjalta

Bubismi pelastaa aina päivän. Taidetta.  :up
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Myös harvinaisen suoraselkäinen oikeuksien luovuttaminen näissä piireissä!  ;D

Hönkki

Sain tänään vastauksen koskien käyttövuoroanomusta Oulunkylän nuorisotalolle. Ainoa vuoro mitä voimme saada keväällä 2022 on la klo 16-19.
En anonut tuota aikaa, mutta tuon siis voisimme saada. Vuoro on ilmainen.

Täytyy vähän katsoa olisiko meille mitään hyötyä tuollaisesta vuorosta ? 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses