• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Takaisin maratontaulukkoon.

Pekka Lund, Everton, kaudet 86-89
70 24 7 39 116-174 79
Käyrä oli koko ajan nouseva. Vikalla kaudella sijoitus jo mukavasti 4.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - joulukuu 08, 2020, 00:03:44
Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - joulukuu 07, 2020, 00:33:00
Hatunnosto Hönkille maratontilastojen laatimisessa. Säästän Hönkiltä vaivan itseäni koskevien HeSu-kausien maratontilastoinnissa. Tein joskus takavuosina omien HeSun sarjoissa manageroimien joukkueiden maratontilastot. Ne ovat edelleen tallessa. Tässä kuvankaappaus tuosta tilastoexcelistä. Toki tarkistaa voi aina mutta tässä apua tuohon tilastointiin. Tuosta tosin puuttuu viimeinen kauteni eli Serie A 2015-2016. Kaikki HeSu-liigan kaudet pitäisi löytyä. FA Cupissa olin vielä kaudella 2016-2017. Serie A:n ja samalla viimeiseksi HeSun sarjoissa pelaamakseni kaudeksi jäi tuo 2015-2016.

Hienoa tilastointia. Kyllä sinun pitäisi vielä vähän pelata, vaikka yksi peli vuodessa vaihtelevaa vastustajaa vastaan.

Kiitos!! Pelit on Subun osalta pelattu. Kausiennakoiden kirjoittamisen kaltaisessa entisen pelaajan hommassa kyllä lajin parissa olen mutta aktiivi Subun pelihommat olen jättänyt pysyvästi. Kuten oikeassakin futiksessa vanhat pelaajat tekevät silloin tällöin merkittävien tapahtumien yhteydessä niin joku Testimonial-ottelu voi tulla kyseeseen esimerkiksi HeSun juhlavuonna tai sinun 60-vuotispäivänäsi mutta viralliset ottelut olen jättänyt.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - joulukuu 08, 2020, 00:24:31
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - joulukuu 08, 2020, 00:03:44
Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - joulukuu 07, 2020, 00:33:00
Hatunnosto Hönkille maratontilastojen laatimisessa. Säästän Hönkiltä vaivan itseäni koskevien HeSu-kausien maratontilastoinnissa. Tein joskus takavuosina omien HeSun sarjoissa manageroimien joukkueiden maratontilastot. Ne ovat edelleen tallessa. Tässä kuvankaappaus tuosta tilastoexcelistä. Toki tarkistaa voi aina mutta tässä apua tuohon tilastointiin. Tuosta tosin puuttuu viimeinen kauteni eli Serie A 2015-2016. Kaikki HeSu-liigan kaudet pitäisi löytyä. FA Cupissa olin vielä kaudella 2016-2017. Serie A:n ja samalla viimeiseksi HeSun sarjoissa pelaamakseni kaudeksi jäi tuo 2015-2016.

Hienoa tilastointia. Kyllä sinun pitäisi vielä vähän pelata, vaikka yksi peli vuodessa vaihtelevaa vastustajaa vastaan.

Kiitos!! Pelit on Subun osalta pelattu. Kausiennakoiden kirjoittamisen kaltaisessa entisen pelaajan hommassa kyllä lajin parissa olen mutta aktiivi Subun pelihommat olen jättänyt pysyvästi. Kuten oikeassakin futiksessa vanhat pelaajat tekevät silloin tällöin merkittävien tapahtumien yhteydessä niin joku Testimonial-ottelu voi tulla kyseeseen esimerkiksi HeSun juhlavuonna tai sinun 60-vuotispäivänäsi mutta viralliset ottelut olen jättänyt.

... nelinpelin näytösottelu olisi yleisömenestys (sitten joskus kun korona sallii)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Tiedossa on, että kiiltävänappiset tekevät piipahduksia tälle foorumille.
Hyshys-areena saa kelvata.
Toki pelit pelattiin etänä, maskeissa - kenties jopa 'plekseissä'...

Rossonero

Jos joku miettii miksi en enää viihdy tällä foorumilla, voi vetää johtopäätöksiä toisesta otsikosta. Harkitsen vakavasti foorumilta poistumista.

Rossonero

#4040
Sen vielä kirjoitan, että meillä riehuu pandemia Suomessakin. Poikkeusvuosi. Vuosi, jolloin esim. minun pitää harkita moneen kertaan lähdenkö Helsinkiin (kukaan teistä ei tiedä mitään riskiryhmäläisistä, jotka koskettavat elämääni).

Ja te puhutte tuollaista paskaa, hyökkäätte, osoitatte halveksuvanne minua ja sitä mikä on tehnyt tästä minulle tärkeän harrastuksen yli 30 vuoden ajaksi (en ole koskaan lopettanut pelaamista, toisin kuin kaikki te), ja joka on ollut toimintatapa.

Miksi? Yhden täysin rikkinäisen kauden takia, josta ei edes tiedetä pelataanko sitä lainkaan loppuun. Tai kuoleeko joku tai jonkun perheenjäsen ennen sitä.

Tällaisen takia päätitte, että on hyvä toimia näin. Hienoa.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - tammikuu 12, 2021, 02:00:25Ja te puhutte tuollaista paskaa, hyökkäätte, osoitatte halveksuvanne minua ja sitä mikä on tehnyt tästä minulle tärkeän harrastuksen yli 30 vuoden ajaksi (en ole koskaan lopettanut pelaamista, toisin kuin kaikki te), ja joka on ollut toimintatapa.
Juuri vasta lukaisin näitä viestejä ja mielestäni tässä on vain kyseenalaistettu joukkueiden ikivarauksia Hesun sarjoissa tilanteessa, jossa joukkue olisi vapaana. Mielipiteidesi ja näkemystesi kyseenalaistaminen toimii ihan samalla tavalla ilman etuoikeuksia, kuin kenen tahansa muunkin kohdalla. Ainoa, jonka mielipiteitä ei (kuulemma) voi kyseenalaistaa pelaa omaa kellariliigaansa Vesalassa.

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - tammikuu 12, 2021, 02:00:25Tai kuoleeko joku tai jonkun perheenjäsen ennen sitä.
Kukaan ei ole hyökännyt perhettäsi vastaan ja tuskin tulee koskaan hyökkäämäänkään. Ymmärrän kyllä jos vallitseva tilanne aiheuttaa stressiä, kukaan meistä ei tosin ole siihen syyllinen.
Voidaan siis varmaan rauhoittua..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - tammikuu 12, 2021, 02:00:25
Sen vielä kirjoitan, että meillä riehuu pandemia Suomessakin. Poikkeusvuosi. Vuosi, jolloin esim. minun pitää harkita moneen kertaan lähdenkö Helsinkiin (kukaan teistä ei tiedä mitään riskiryhmäläisistä, jotka koskettavat elämääni).

Ja te puhutte tuollaista paskaa, hyökkäätte, osoitatte halveksuvanne minua ja sitä mikä on tehnyt tästä minulle tärkeän harrastuksen yli 30 vuoden ajaksi (en ole koskaan lopettanut pelaamista, toisin kuin kaikki te), ja joka on ollut toimintatapa.

Miksi? Yhden täysin rikkinäisen kauden takia, josta ei edes tiedetä pelataanko sitä lainkaan loppuun. Tai kuoleeko joku tai jonkun perheenjäsen ennen sitä.

Tällaisen takia päätitte, että on hyvä toimia näin. Hienoa.

Tämä Karjalohjalta kajahtaa -osuus meni ehkä vähän liian melodramaattiseksi, mutta ei se mitään, on näihin totuttu.
Kukaan ei sinua halveksu ja ikävää, jos läheisesi kuuluvat riskiryhmään.

Koko homman pointtihan on se, että jos olisit yhden kauden kokonaan sivussa, niin voisiko joku toinen pelata tuon kauden Spursilla ? Minusta voisi. Jos sitten olisit tullut seuraavalla kaudella takaisin, niin olisin ollut sen puolella, että olisit saanut Spursin takaisin. Nyt kuitenkin olet tällä kaudella ainakin FA Cupissa, joten olet tämän kauden Spurs. Tämä on selvää. Sen voi kuitenkin kyseenalaistaa onko sinulla ikuinen oikeus Spursiin Hesu-liigassa ?  Jos Jussi haluaa joskus olla muutaman kauden Manu Hesussa, niin se on minulle ok. Toki sitten myöhemmin haluaisin takaisin oikeuden pelata Manulla Hesussa.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Koska Hermannin kertsi on ilmeisesti meillä käytössä enää tämän vuoden, niin lähdin alustavasti kartoittamaan vaihtoehtoja.
Täältä mahdollisesti saisi salin käyttöön ensivuoden alusta

https://ogeli.munstadi.fi/varaa_tila/

Sunnuntai olisi käsittääkseni helpoiten saatavissa, mutta jotain arki-iltaakin voi anoa. Sunnuntaisin nuorisotalo lähes tyhjillään, muuten nuoriso paikalla. Sunnuntain ottaisin.

Nuoriso-ohjaajan mukaan tila olisi meille ilmainen, koska olemme helsinkiläinen yhdistys ja ei haittaa vaikka ei olisi nuorisojäseniä. Täytyy vielä tarkistaa. Kuulosti liian hyvältä ollakseen totta.

En ole lähettänyt anomusta. Vielä ei ole kiire.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#4044
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2021, 13:39:06Koska Hermannin kertsi on ilmeisesti meillä käytössä enää tämän vuoden, niin lähdin alustavasti kartoittamaan vaihtoehtoja.

Harmi jos Hermanni lähtee alta. Pidän silmät ja korvat avoinna minun piirien osalta missä olen mm. mielenterveyskuntoutujien tilojen osalta. Yksi potentiaalinen voisi olla Helmi joka sijaitsee Vallilassa. Tilat ovat isot ja  - kuten yleensäkin mielenterveyspuolella - siellä voisi olla innokkaita pelaajia mukaan toimintaan. Majakka on myös yksi vaihtoehto mutta ne tilat ovat paljon pienemmät. Toki siellä voisi olla kentät varastossa josta ne otettaisiin esille pelikertaa varten. Siellä on erikseen jopa peliryhmä jossa sinne osallistujat pelaavat erilaisia pelejä mm. lautapelejä ja toisinaan konsolipelejäkin. Subusta kiinnostuneita siellä saattaisi olla kuten Helmen kävijöissäkin. Majakka sijaitsee Haagassa.

Voin kysellä ja katsella jos tältä suunnalta löytyisi ja ennenkaikkea jos nämä tahot ovat avoimia Subun tuomiseen heille. Jos korona jyllää vielä ensi vuonnakin niin nämä paikat saattavat olla kiinni epidemia-aikana kuten nytkin koska monet kävijät ovat riskiryhmää. Tosin en tiedä mikä politiikka näissä on sen suhteen että miten kaikille avoimia ryhmiä näihin voi perustaa. Lähtökohtaisesti nuo yhdistykset ovat avoimia kaikille eikä diagnooseja kysellä. Aina voi esittää toki hieman sekaisin olevaa jotta sulautuu joukkoon paremmin.  ;D Ainakaan ennen jäsenyyttä ei ole edellytetty ja jos niin se maksaa vain ehkä parikymppiä vuodessa eikä edellytä toiminnassa mukana olemista kokoajan. Meillä on Helmessä ollut nykyisin bänditreenit (ennen oli Laturissa Töölössä) ja Majakassa olen ollut mukana useamman vuoden ajan. Eli kontakteja tuonne suunnalle on. Mutta kyselen hieman mitä toiminnanohjaajat olisivat mieltä asiasta. Mutta tämä vuosi ainakin on aikaa vielä eli kiirettä ei ole.

SouthernBoogieCat

#4045
Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - tammikuu 19, 2021, 14:01:46
Aina voi esittää toki hieman sekaisin olevaa jotta sulautuu joukkoon paremmin.  ;D

Ja tuo ylläoleva lainaus kannattaa lukea vitsinä. Tosiasiassa iso osa mielenterveyskuntoutujista joita noissa paikoissa käy ovat - ehkä osa hieman erikoisempia esim. vauhti koko ajan osalla päällä tai osa on passiivisempia - ihan normaalilta vaikuttavia ihmisiä päällisin puolin. Rajat siitä kuka on mieleltään terve ovat toisinaan veteenpiirrettyjä.

Ainakin Majakassa oli muiden tahojen siellä pitämiä ryhmiä toisinaan (ainakin ennen) eli ei välttämättä siten olisi poissuljettua Subun tuominen Majakkaan tai Helmeen tai muualle vastaaviin yhdistyksiin. Saa nähdä miten he suhtautuvat asiaan kun kyselen siitä. Se että kävijöistä voisi löytyä pelaajia toimintaan voisi kyllä olla heille syy ottaa Subu mukaan mutta ei ole kirkossa kuulutettua varsinkaan kun tilaa Subun pelaaminen vaatii. Siksi Helmen tilat olivat - näistä missä olen käynyt - ehkäpä parhaat Subua varten. Laturin olohuoneessa on biljardipöytä sekä paljon kalusteita joten järjestelyjä siellä pitäisi tehdä. Majakassa on muutama erillinen huone olohuoneen lisäksi mutta niissä ei mahdu kuin yhdellä kentällä pelaamaan. Helmessä olisi iso olohuone ja sinne saattaisi parhaiten mahtua ainakin kaksi kenttää.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - tammikuu 19, 2021, 14:01:46
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2021, 13:39:06Koska Hermannin kertsi on ilmeisesti meillä käytössä enää tämän vuoden, niin lähdin alustavasti kartoittamaan vaihtoehtoja.

Harmi jos Hermanni lähtee alta. Pidän silmät ja korvat avoinna minun piirien osalta missä olen mm. mielenterveyskuntoutujien tilojen osalta. Yksi potentiaalinen voisi olla Helmi joka sijaitsee Vallilassa. Tilat ovat isot ja  - kuten yleensäkin mielenterveyspuolella - siellä voisi olla innokkaita pelaajia mukaan toimintaan. Majakka on myös yksi vaihtoehto mutta ne tilat ovat paljon pienemmät. Toki siellä voisi olla kentät varastossa josta ne otettaisiin esille pelikertaa varten. Siellä on erikseen jopa peliryhmä jossa sinne osallistujat pelaavat erilaisia pelejä mm. lautapelejä ja toisinaan konsolipelejäkin. Subusta kiinnostuneita siellä saattaisi olla kuten Helmen kävijöissäkin. Majakka sijaitsee Haagassa.

Voin kysellä ja katsella tältä suunnalta jo löytyisi ja ennenkaikkea jos nämä tahot ovat avoimia Subun tuomiseen heille. Jos korona jyllää vielä ensi vuonnakin niin nämä paikat saattavat olla kiinni epidemia-aikana kuten nytkin koska monet kävijät ovat riskiryhmää. Tosin en tiedä mikä politiikka näissä on sen suhteen että miten kaikille avoimia ryhmiä näihin voi perustaa. Lähtökohtaisesti nuo yhdistykset ovat avoimia kaikille eikä diagnooseja kysellä. Aina voi esittää toki hieman sekaisin olevaa jotta sulautuu joukkoon paremmin.  ;D Ainakaan ennen jäsenyyttä ei ole edellytetty ja jos niin se maksaa vain ehkä parikymppiä vuodessa eikä edellytä toiminnassa mukana olemista kokoajan. Meillä on Helmessä ollut nykyisin bänditreenit (ennen oli Laturissa Töölössä) ja Majakassa olen ollut mukana useamman vuoden ajan. Eli kontakteja tuonne suunnalle on. Mutta kyselen hieman mitä toiminnanohjaajat olisivat mieltä asiasta. Mutta tämä vuosi ainakin on aikaa vielä eli kiirettä ei ole.

Kiitos avusta, mutta Oulunkylän nuorisotalo vaikutti ihan hyvältä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2021, 14:26:56
Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - tammikuu 19, 2021, 14:01:46
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2021, 13:39:06Koska Hermannin kertsi on ilmeisesti meillä käytössä enää tämän vuoden, niin lähdin alustavasti kartoittamaan vaihtoehtoja.

Harmi jos Hermanni lähtee alta. Pidän silmät ja korvat avoinna minun piirien osalta missä olen mm. mielenterveyskuntoutujien tilojen osalta. Yksi potentiaalinen voisi olla Helmi joka sijaitsee Vallilassa. Tilat ovat isot ja  - kuten yleensäkin mielenterveyspuolella - siellä voisi olla innokkaita pelaajia mukaan toimintaan. Majakka on myös yksi vaihtoehto mutta ne tilat ovat paljon pienemmät. Toki siellä voisi olla kentät varastossa josta ne otettaisiin esille pelikertaa varten. Siellä on erikseen jopa peliryhmä jossa sinne osallistujat pelaavat erilaisia pelejä mm. lautapelejä ja toisinaan konsolipelejäkin. Subusta kiinnostuneita siellä saattaisi olla kuten Helmen kävijöissäkin. Majakka sijaitsee Haagassa.

Voin kysellä ja katsella tältä suunnalta jo löytyisi ja ennenkaikkea jos nämä tahot ovat avoimia Subun tuomiseen heille. Jos korona jyllää vielä ensi vuonnakin niin nämä paikat saattavat olla kiinni epidemia-aikana kuten nytkin koska monet kävijät ovat riskiryhmää. Tosin en tiedä mikä politiikka näissä on sen suhteen että miten kaikille avoimia ryhmiä näihin voi perustaa. Lähtökohtaisesti nuo yhdistykset ovat avoimia kaikille eikä diagnooseja kysellä. Aina voi esittää toki hieman sekaisin olevaa jotta sulautuu joukkoon paremmin.  ;D Ainakaan ennen jäsenyyttä ei ole edellytetty ja jos niin se maksaa vain ehkä parikymppiä vuodessa eikä edellytä toiminnassa mukana olemista kokoajan. Meillä on Helmessä ollut nykyisin bänditreenit (ennen oli Laturissa Töölössä) ja Majakassa olen ollut mukana useamman vuoden ajan. Eli kontakteja tuonne suunnalle on. Mutta kyselen hieman mitä toiminnanohjaajat olisivat mieltä asiasta. Mutta tämä vuosi ainakin on aikaa vielä eli kiirettä ei ole.

Kiitos avusta, mutta Oulunkylän nuorisotalo vaikutti ihan hyvältä.

Eipä mitään. Kannattaa myös kysellä Oulunkylän seurahuoneelta jossa on käytössä iso puutalo siellä radan toisella puolella. Siellä luulisi olevan tilaa vaikka turnauksille.

SouthernBoogieCat

Ohessa Oulunkylän seurahuoneesta pari kuvaa. Sekin on paikka jossa olen käynyt soittamassa. Siellä oli ennen koronaa bändikerho jossa kävin mutta kun korona tuli niin sekin loppui.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - tammikuu 19, 2021, 14:28:14
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2021, 14:26:56
Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - tammikuu 19, 2021, 14:01:46
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2021, 13:39:06Koska Hermannin kertsi on ilmeisesti meillä käytössä enää tämän vuoden, niin lähdin alustavasti kartoittamaan vaihtoehtoja.

Harmi jos Hermanni lähtee alta. Pidän silmät ja korvat avoinna minun piirien osalta missä olen mm. mielenterveyskuntoutujien tilojen osalta. Yksi potentiaalinen voisi olla Helmi joka sijaitsee Vallilassa. Tilat ovat isot ja  - kuten yleensäkin mielenterveyspuolella - siellä voisi olla innokkaita pelaajia mukaan toimintaan. Majakka on myös yksi vaihtoehto mutta ne tilat ovat paljon pienemmät. Toki siellä voisi olla kentät varastossa josta ne otettaisiin esille pelikertaa varten. Siellä on erikseen jopa peliryhmä jossa sinne osallistujat pelaavat erilaisia pelejä mm. lautapelejä ja toisinaan konsolipelejäkin. Subusta kiinnostuneita siellä saattaisi olla kuten Helmen kävijöissäkin. Majakka sijaitsee Haagassa.

Voin kysellä ja katsella tältä suunnalta jo löytyisi ja ennenkaikkea jos nämä tahot ovat avoimia Subun tuomiseen heille. Jos korona jyllää vielä ensi vuonnakin niin nämä paikat saattavat olla kiinni epidemia-aikana kuten nytkin koska monet kävijät ovat riskiryhmää. Tosin en tiedä mikä politiikka näissä on sen suhteen että miten kaikille avoimia ryhmiä näihin voi perustaa. Lähtökohtaisesti nuo yhdistykset ovat avoimia kaikille eikä diagnooseja kysellä. Aina voi esittää toki hieman sekaisin olevaa jotta sulautuu joukkoon paremmin.  ;D Ainakaan ennen jäsenyyttä ei ole edellytetty ja jos niin se maksaa vain ehkä parikymppiä vuodessa eikä edellytä toiminnassa mukana olemista kokoajan. Meillä on Helmessä ollut nykyisin bänditreenit (ennen oli Laturissa Töölössä) ja Majakassa olen ollut mukana useamman vuoden ajan. Eli kontakteja tuonne suunnalle on. Mutta kyselen hieman mitä toiminnanohjaajat olisivat mieltä asiasta. Mutta tämä vuosi ainakin on aikaa vielä eli kiirettä ei ole.

Kiitos avusta, mutta Oulunkylän nuorisotalo vaikutti ihan hyvältä.

Eipä mitään. Kannattaa myös kysellä Oulunkylän seurahuoneelta jossa on käytössä iso puutalo siellä radan toisella puolella. Siellä luulisi olevan tilaa vaikka turnauksille.

Varmaan ok paikka ja samaan kategoriaan menisi vaikka Pakilan VPK-talo. Molemmat kuitenkin maksullisia. Vuoron nuorisotalolla voi saada ilmaiseksi. Tai no, katsotaan nyt miten tässä lopulta käy. Jos nuorisotalo lopulta jotain maksaa, niin hinta on kuitenkin edullinen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses