• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Killer

Vanha tilastot kuntoon, jotta voidaan alkaa tuottaa uusia.
#ROSSO

nabel

Raivasin ja järjestelin kaapin hyllyt. Koitetaan pitää järjestyksessä boltsit, kellot jne kaaos!

T. niposisäkkö

Killer

Lainaus käyttäjältä: nabel - lokakuu 03, 2020, 19:44:24
Raivasin ja järjestelin kaapin hyllyt. Koitetaan pitää järjestyksessä boltsit, kellot jne kaaos!

T. niposisäkkö

Hienoa!   :hands

Ja jatkossakin omat esim tölkit veks.


Hönkki

Jatkoin ikuisuusprojektiani eli Hesun maratontaulukon kasaamista.

Timon saldo
133 48 35 50 177-187 179

Timo pelasi kahdeksan kautta välillä 1995-2008. Parhaat kaudet 04-05 ja 05-06, jolloin sijoitus 2.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

HeSun kauden 2020-2021 kausiennakon ensimmäinen vaihe valmis eli kaikki joukkueet arvioitu. Vielä muokkausta jonka jälkeen valmis julkaistavaksi. Julkaisualustana todennäköisesti tällä kertaa Google Docs jonka linkin laitan tänne. Arvioitu julkaisupäivä maanantai 12.10 mutta jo aiemminkin saattaa linkki ilmestyä tänne (tai teksti HeSu-keskustelualueelle).

SouthernBoogieCat

#3981

kesämesu

Hyvä Jake, hieno ennakko taas kerran  :hands :hands
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

nabel


nabel

Mietin tossa että jos kertsi menis taas kiinni niin voisin kyllä ottaa kotipelejä varten tänne kämpille yhden laudan..

kesämesu

Mitä tehdään... Odotellaako suosiolla toisen aallon vaikutuksia ja sen loppumista vai pelataanko?
Ei tää ainakaan näin etene et kaikki on kuin mykkiä vittuja. Edellinen kausi vielä joiltakin osilta kesken?
Pitäisikö nyt vähän keskustella.... Henkilökohtaisesti voisin suosia pienemmissä ryhmissä pelaamista tällä hetkellä.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 20, 2020, 20:39:12
Mitä tehdään... Odotellaako suosiolla toisen aallon vaikutuksia ja sen loppumista vai pelataanko?
Ei tää ainakaan näin etene et kaikki on kuin mykkiä vittuja.

Henkilökohtaisesti voisin suosia pienemmissä ryhmissä pelaamista tällä hetkellä.

Pienet Mykkien Vittujen Liigat mielestäni hyvä idea - toki itse olen erittäin valmis passaamaan koko kauden.
Olen todella yllättynyt jos kertsi ei mene lähiaikoina kiinni. Eipä toki oli meillä juuri käyttöäkään ole ollutkaan.

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - lokakuu 20, 2020, 23:32:32
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - lokakuu 20, 2020, 20:39:12
Mitä tehdään... Odotellaako suosiolla toisen aallon vaikutuksia ja sen loppumista vai pelataanko?
Ei tää ainakaan näin etene et kaikki on kuin mykkiä vittuja.

Henkilökohtaisesti voisin suosia pienemmissä ryhmissä pelaamista tällä hetkellä.

Pienet Mykkien Vittujen Liigat mielestäni hyvä idea - toki itse olen erittäin valmis passaamaan koko kauden.
Olen todella yllättynyt jos kertsi ei mene lähiaikoina kiinni. Eipä toki oli meillä juuri käyttöäkään ole ollutkaan.
Itsekin kohta samaa mieltä ettei väliä vaikka koko kausi peruuntuisi kun aktiivisuus asiaan kuin asiaan on tätä luokkaa. Ei sovi mun luonteelle kun haluaa asioihin selkeyttä eikä mitään ehkä jos tai mahdollisesti tyyliä. PS: eiköhän covid-19 hoida tän epävarmuuden. Terveyttä kaikille ja en enää kysele peleistä vaan jätän sen muiden harteille.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Marras- ja joulukuun ajan käy mulle myös maanantait.  Muuten tässä tilanteessa ei osaa sanoa yhtään mitään. Voin pelata niin kauan, kun ovet auki ja pelata saa.

Hönkki

#3989
Eikö ollut tarkoitus pelata kausi 19/20 eka loppuun? Jotain jämiä siellä vielä taitaa olla. Jos sillä ei ole väliä, niin senkun aloitetaan uusi kausi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses