• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Onnittelut Hönkki 10000 postausta.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

Tässä maratontaulukossa ei ole epäselvyyttä kärjestä!

Hönkki

Kiitos, kiitos. Alkaa olemaan elämäntyö -tyyppinen homma, vaikka viime aikoina onkin tahti hidastunut whatsappin takia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Puheenjohtaja on puheenjohtaja forumillakin.  :buds

Rossonero

Katselin, että minulla vähän yli 5000. Alkuaikoina olin muistaakseni jopa sinua edellä. Tässä vaiheessa vielä toisena, mutta Majurilla valtava veto takasuoralla ja hakee jo ohituslinjaa. Viestit per päivä -kategoriassa Majuri on kärjessä.

Harmi, että ei ole merkkimääriä eriteltynä. Veikkaisin olevani jopa kärjessä tuolla mittarilla. Jake olisi myös korkealla merkit/viesti -osastolla.

Näissäkin pitäisi tilastoida kaikki. Myös arvosanat olisivat paikallaan. Ehkä eri kategorioita arvosteluun kuitenkin. Asiaviestit, informatiivisuus, viihdearvo, luovuus jne.

SouthernBoogieCat

#3875
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 26, 2020, 10:10:36
Katselin, että minulla vähän yli 5000. Alkuaikoina olin muistaakseni jopa sinua edellä. Tässä vaiheessa vielä toisena, mutta Majurilla valtava veto takasuoralla ja hakee jo ohituslinjaa. Viestit per päivä -kategoriassa Majuri on kärjessä.

Harmi, että ei ole merkkimääriä eriteltynä. Veikkaisin olevani jopa kärjessä tuolla mittarilla. Jake olisi myös korkealla merkit/viesti -osastolla.

Näissäkin pitäisi tilastoida kaikki. Myös arvosanat olisivat paikallaan. Ehkä eri kategorioita arvosteluun kuitenkin. Asiaviestit, informatiivisuus, viihdearvo, luovuus jne.

Tuollainen onlinesarja toimii myös koronan aikakaudella jos epidemia uudestaan pahenee ja rajoituksia tiukennetaan mikä on täysin mahdollista eli pelata ei voi muuten kuin etänä. Nyt kun rajoituksia alettiin lieventämään on selkeää kasvua ihmisten liikkumisessa kaupungilla havaittavissa jo varsin lyhyellä ajalla. Viesti on osalle ollut "vaara ohi, normaaliin voi palata" vaikka tilanne on hetkellisesti parantunut rajoitusten ansiosta joita alettiin liian nopeasti purkamaan.

Erilaiset kategoriat arvosteluun tuollaiseen toimisivat ja postauksista ja merkkimääristä yms. kriteereistä saisi pisteitä rankinglistoille.  Tuollaiset kriteerit kuten asiaviestit, informatiivisuus, viihdearvo, luovuus  pitäisi selkeästi määritellä miten niistä saa pisteitä. Ne ovat tulkinnanvaraisia enemmän kuin esim. viestien määrä tai merkit/viesti joissa on selkeästi mittari jolla niiden paremmuutta mitataan.

Hönkki

LainaaNäissäkin pitäisi tilastoida kaikki. Myös arvosanat olisivat paikallaan. Ehkä eri kategorioita arvosteluun kuitenkin. Asiaviestit, informatiivisuus, viihdearvo, luovuus jne.

Lisäisin tuohon aloitteellisuuden.

Kaiken mahdollisen arvostelussa ollaan kyllä jo aika kaukana Steiner-koulun opeista. Missä pedagogisuus ? Ai niin, se voisi olla yksi ominaisuus mitä arvostellaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaErilaiset kategoriat arvosteluun tuollaiseen toimisivat ja postauksista ja merkkimääristä yms. kriteereistä saisi pisteitä rankinglistoille.  Tuollaiset kriteerit kuten asiaviestit, informatiivisuus, viihdearvo, luovuus  pitäisi selkeästi määritellä miten niistä saa pisteitä. Ne ovat tulkinnanvaraisia enemmän kuin esim. viestien määrä tai merkit/viesti joissa on selkeästi mittari jolla niiden paremmuutta mitataan.

Vanhana tilastomiehenä loisin esim. tilastot "viihdearvo per merkki", "informatiivisyys per merkki" jne.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Erittäin vaikea nyt sanoa mitä näiden sarjojen ja omien pelien kohdalla käy.

Jotenkin tuntuu hieman siltä, että sosiaaliset yhteydet ovat jääneet niin moneen suuntaan koronan jalkoihin, että en ole varma haluanko laittaa subua ihmisten edelle. Subua toki pelaavat ihmiset, joita mielelläni näen. Mutta pelimäärien on jäätävä varmaan pieniksi. Ja pelikertojakaan en uskalla paljon luvata.

Olisi myös kiva saada joku tieto eri sarjojen ja europelien aikatauluista tällä kaudella ja ensi kaudella. Siis koskien oikeata futista. Jos sarjat alkavat pyöriä elo-syyskuussa, niin satsaisin varmaan mieluummin uuteen kauteen.

Tämä nyt väliaikatietona tämän hetken tuntumasta.

Hönkki

Tarkemmin ajateltuani minulle sopii seuraavat ajat:
- ma klo 17-18.20 (iltavuoro ei ok)
- ti klo 17 eteenpäin
- ke klo 17-18.20 (iltavuoro ei ok)
- to klo 17 eteenpäin
- pe klo 17 eteenpäin (Juhannuksen jälkeen vasta)

Viikonloput mahdollisia, mutta tilanne vaihtelee paljon.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaVeikkaan, että Hönkki ei ehdi eläkkeelle ennen isoja vaippoja. Sen verran on hätää housussa.

Siitä ei ole mitään haittaa, jos tulokset julkaistaan nopeasti. Meidän tilastointi ei voi olla sillä tasolla, että tuloksia pantataan päivätolkulla.
Oikeaa jalkapalloahan tässä piti simuloida. Sitten simuloidaan myös tulosten julkaisun osalta. 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 09, 2020, 12:15:08
LainaaVeikkaan, että Hönkki ei ehdi eläkkeelle ennen isoja vaippoja. Sen verran on hätää housussa.

Siitä ei ole mitään haittaa, jos tulokset julkaistaan nopeasti. Meidän tilastointi ei voi olla sillä tasolla, että tuloksia pantataan päivätolkulla.
Oikeaa jalkapalloahan tässä piti simuloida. Sitten simuloidaan myös tulosten julkaisun osalta. 

Jos tuolle linjalle lähdetään, pitää vaatia oikeaa muotoa, kaikkea tietoa ja virheettömyyttä. Sellainen tuloskirjaus ei haittaa minua (tämän ole sanonut aiemminkin).

Jos mä olen kotona yöllä yhdeltä, on aika paljon  vaadittu, että laitetaan näin nopeasti. Tästähän puhuttiin, että jos ei kuulu pariin päivään, niin voit laittaa.

Ja kaikki muuthan on Whatsappissa ja tietää tulokset.

Tolkuton ja täysin kohtuuton hätäily on näkynyt myös pelien jatkumisessa poikkeustilanteessa. Kauhea kiire saada tietää, mutta silti osaa sarjoista ei jatketa, koska ei ole oikeasti vielä alkaneet.


Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 09, 2020, 12:31:07
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 09, 2020, 12:15:08
LainaaVeikkaan, että Hönkki ei ehdi eläkkeelle ennen isoja vaippoja. Sen verran on hätää housussa.

Siitä ei ole mitään haittaa, jos tulokset julkaistaan nopeasti. Meidän tilastointi ei voi olla sillä tasolla, että tuloksia pantataan päivätolkulla.
Oikeaa jalkapalloahan tässä piti simuloida. Sitten simuloidaan myös tulosten julkaisun osalta. 

Jos tuolle linjalle lähdetään, pitää vaatia oikeaa muotoa, kaikkea tietoa ja virheettömyyttä. Sellainen tuloskirjaus ei haittaa minua (tämän ole sanonut aiemminkin).

Jos mä olen kotona yöllä yhdeltä, on aika paljon  vaadittu, että laitetaan näin nopeasti. Tästähän puhuttiin, että jos ei kuulu pariin päivään, niin voit laittaa.

Ja kaikki muuthan on Whatsappissa ja tietää tulokset.

Tolkuton ja täysin kohtuuton hätäily on näkynyt myös pelien jatkumisessa poikkeustilanteessa. Kauhea kiire saada tietää, mutta silti osaa sarjoista ei jatketa, koska ei ole oikeasti vielä alkaneet.



Ja mitä haittaa on siitä, jos joku toinen kuin sinä itse merkitsee tänne sinun peliesi tulokset ?  Pitäisikö oikein viivytellä pari päivää kaikkien muidenkin tulosten kohdalla ? Kaikkien muidenkin tulokset merkitään tänne ripeällä aikataululla. Sinusta ei tiedä kuinka kauan tulosten kirjaaminen foorumille kestää ? Sinulta voi mennä 2 kuukautta ja tuloksia voi jopa unohtua.

Tein vain työn sinun puolestasi ja sinä alat heittämään jotain vaippajuttua.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#3883
Lainaus käyttäjältä: nabel - kesäkuu 11, 2020, 08:34:51
Blast from the past:

9.3.2020

Tottenham - Newcastle 2-0

*maalintekijät Karjalohjan Rothmansissa*

Mitä helv..!?!
Tässä ei enää sienet pelasta!

Tuskin ennätys "viiveessä", mutta... ; no Haagan haltuun, sanoisin

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - kesäkuu 11, 2020, 08:40:44
Lainaus käyttäjältä: nabel - kesäkuu 11, 2020, 08:34:51
Blast from the past:

9.3.2020

Tottenham - Newcastle 2-0

*maalintekijät Karjalohjan Rothmansissa*

Mitä helv..!?!
Tässä ei enää sienet pelasta!

Tuskin ennätys "viiveessä", mutta... ; no Haagan haltuun, sanoisin

... kuin Manulle illallinen
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses