• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Juuri nyt on ainakin turvaetäisyys kunnossa. Lähin ihminen ehkä kilometrin päässä. Täällä maalla on hyvä, kun voi karanteenin aikanakin lähteä ulos vaikka kuinka kauas eikä ole riskiä sairastuttaa ketään  :D

Hönkki

Olen ollut tiistaista asti sairaslomalla. En muista ulkoa koska olin viimeksi kertsillä, mutta on siitä varmaan 10 päivää. En ole tulossa kertsille vähään aikaan, mutta se oli muutenkin suunnitelmissa. Pelejä on sen verran hyvin pelattuna. Töissä koko osastolle on sanottu, että älkää tulko konttorille, tehkää toistaiseksi etätöitä.
Siinä on nyt tietysti harkinnan paikka keiden kannattaa kertsille mennä? Nyt kun on se oikea syy sarjojen keskeyttämiselle. Jos on kaksi täysin tervettä manageria, niin ehkä he voisivat pelatakkin. Vai onko toinen vaan oireeton taudin kantaja? Arpapeliähän se on.
Sitä en tiedä onko minulla koronaa vai ei? Testeihin en ole päässyt. Rehellisesti sanottuna veikkaan tavallista flunssaa.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Eihän noista tiedä, mutta kyllähän tämä pitää ottaa meidänkin huomioon, kun ainakin Helsinki, Espoo ja Lohja ovat infonneet koululaisia ottamaan tavarat kotiin sen varalta, että koulut menevät kiinni.

En ole huolissani omasta tai perheeni puolesta, mutta ongelmanahan tässä ovat kaikki tutut, jotka kuuluvat riskiryhmiin. Siksi tässä pitää miettiä missä liikkuu ja mitä tekee.

Subu on sivuseikka ja subusarjojen kohtalo, jos jäävät kesken, mietitään kun tilanne selkeytyy.

Omasta tilanteesta pelipäivien suhteen en osaa sanoa, koska jopa viimeisen vuorokauden aikana tilanne Suomessa muuttui todella voimakkaasti.

kesämesu

Perutaan koko fucking Boring kausi.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Olen liigojen senioripelaaja - pelaako mua vastaan kukaan  ???

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 13, 2020, 08:22:26
Olen liigojen senioripelaaja - pelaako mua vastaan kukaan  ???

Olet riskiryhmää. Siis eristykseen. Kenties kertsin vessaan.

Hönkki

Valioliiga keskeytetty 4.4 asti. Jos oikeasti jatkavat sen jälkeen niin Hesuahan voi jatkaa myös.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Mm Skottiliigan ja Viekkiksen kaikki figut testattu, joten sarjat jatkuu.

kesämesu

#3758
Riskiryhmään kuuluvana en ole tulossa kerholle varmuuden vuoksi kunnes tilanne jollain tavalla rauhoittuu.
Voi olla että Chelsean pelit  tältä kaudelta peruttu.
kiitos ymmärryksestä ja koittakaa pysyä terveenä <3.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - maaliskuu 14, 2020, 18:35:47
Riskiryhmään kuuluvana en ole tulossa kerholle varmuuden vuoksi kunnes tilanne jollain tavalla rauhoittuu.
Voi olla että Chelsean pelit  tältä kaudelta peruttu.
kiitos ymmärryksestä ja koittakaa pysyä terveenä <3.

Kilpailukalenterihan on nyt menossa aivan sekaisin. Eikös ole vielä mahdollista, että sitä oikeaa Valioliigaa jatketaan joskus kesällä? Silloin Hesuakin voisi jatkaa kesällä. Pidetään pari kuukautta taukoa niin korona hellittää täällä meillä ja maailmalla. Kyllä se siitä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Tilanne on sen verran erikoinen, että ehdotan toimittavan solidaarisuussyistä samalla tapaa kuin Valioliigassa. Jos kausi jää kesken ja mestaruutta ei Englannissa jaeta, niin toimitaan me myös niin. Jos taas pelit jatkuvat keväällä/kesällä, niin jatketaan myös (tietysti tartuntatilanteen sen Suomessa salliessa). Tämä on siis vain oma ehdotukseni.

kesämesu

#3761
Kaikki ennusmerkit viittaavat siihen,että Briteissäkin corona piikki vielä saavuttamatta,joten eiköhän tää kausi ollut tässä ikävä kyllä :(
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

Subun osalta en osaa sanoa mitään tässä vaiheessa. Hovin ehdotus toki ok, jos kaikki eivät voi pelata.

En kuulu riskiryhmään, mutta riskiryhmäläisiä on aika paljonkin lähiympäristössä. Kaikkia ei voi vältellä ja tiettyjä asioita pitää pystyä tekemään. Katsotaan miten tilanne kehittyy, mutta ainakin hetken tiirailen tilannetta täältä käsin.

Hölpattiosastolla Hönkki kirjoitti, että kaikki menevät kerholle omalla vastuullaan. Toki näin, mutta on hyvä muistaa, että hyväkuntoiset ja perusterveet eivät tuosta paljon kärsi, ja varovaisuutta noudatetaan riskiryhmien takia. Heitä voi sairastuttaa tietämättäänkin, jos saa tuon.

Suomessa ja maailmalla on nähty jo tässä vaiheessa niin erilaisia lähestymistapoja, että on mahdotonta sanoa mikä olisi nyt fiksuinta.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - maaliskuu 14, 2020, 18:35:47
Riskiryhmään kuuluvana en ole tulossa kerholle varmuuden vuoksi kunnes tilanne jollain tavalla rauhoittuu.
Voi olla että Chelsean pelit  tältä kaudelta peruttu.
kiitos ymmärryksestä ja koittakaa pysyä terveenä <3.

Aivan selvä asia, että riskiryhmään kuuluvan ei kannata höntyillä. Pysypä kunnossa!

Killer